|
Klubbar i Stockholm
|
View this Thread in Original format
| keiwan |
Vilka är de bästa klubbarna i Stockholm? Och vad spelar de för musik?
Mig intresserar klubbar med Trance, Progressive House eller Tribal House stil. |
|
|
| staz |
e du ute efter såna klubbar är tyvärr sverige fel land :( här spelas bara hip hop , rnb, & hits.
fokused kör klubb en gång i veckan på göta källare, fredagar.. och monday bar kör en klubb på stacy en gång i veckan också tror jag..
www.mondaybar.com
www.fokused.net |
|
|
| SteveTranz4ever |
Beroende på vilken helg man kommer till Stockholm så finns det ju en del fester som kan vara värda att kolla in... till exempel Devotion som är den 27e September.
http://www.ace-event.se/evenemang/devotion
Annars är det Fokused WEEKENDER & Monday Bar som är värda att nämna vad jag vet... |
|
|
| keiwan |
Är det sant?
Jag trodde att det skulle vara mycket på G i Stockholm eftersom det kommer så tunga namn som SASHA, VAN DYKE och DEEP DISH dit?!?
Vad tråkigt... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by keiwan
Är det sant?
Jag trodde att det skulle vara mycket på G i Stockholm eftersom det kommer så tunga namn som SASHA, VAN DYKE och DEEP DISH dit?!?
Vad tråkigt... |
Det stämmer men det är enskillda event och inte någon speciell klubb som bjuder in dom, i vissa fall har det vart så men inte med dom riktigt stora namnen... 22-23 september till exempel är det dags för SMC på Berns bland annat då PVD, Deep Dish + många fler kommer
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=120978 |
|
|
| mindshooter |
SMC är 23e och 24:e stevooo ;)
Fokused Weekender e grymma grejer! |
|
|
| mindshooter |
| fan då har jag fåt fel datum! Måste ta ledigt från jobbet oxå...ajajajajajajaja |
|
|
| keiwan |
Jaså, här kan jag säga att det är precis tvärtom.
Det finns helt enkelt för mycket events och man vill inte missa ngn av dem. Vill man så kan man festa varje vecka från fredag kväll till måndag morgon. Och det är inte vilken fest heller. Senaste månad har jag sett Sasha, Paul Oakenfold och Sven Väth, och det är bara i denna stad.
Och det har jag gjort nästan hela sommaren och nu kommer jag ta det lugnt eftersom jag tror jag har fått Tinnitus sen 2 veckor.
Jag ska ta det lugnt till december och då får ja väl hänga med på Silja festen i Sthlm. Det lär vara enda stora chansen att festa i Sthlm. |
|
|
| St_Andrew |
| låter soft, kanske ska flytta till dusseldorf :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Okej att det är lite fester här men vi har desto goare karameller att suga på när dom väl bjuds... If you know what I meen...
För mycke av det goda e inte heller bra, då blir man inte lika laddad inför varje gång... blir som att gå på krogen... det blir mer en vane sak...
Ang. din tinnitus... skaffa hörselskydd :)
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=1
:gsmile: // Steve |
|
|
| keiwan |
Håller med dig Steve.....men underskatta inte karamellerna här ;)
Känner mig lite BURNED OUT efter denna sommarn.....too much of the good stuff
p.s. Jag kommer att posta bilder från festerna här senare. |
|
|
|
|