return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Old and Upcoming DJ's? (Kwaliteitsthread) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Optimus
quote:
Originally posted by Fkwebeman
Roland van Gelderen is toch gewoon Kid Vicious?


ja:) Alleen Tim noemt hem gewoon dus nog Kid Vicious:D
Switch
quote:
Originally posted by total woot
LOL! sorry je hebt gelijk :D

(ben benieuwd hoe dat zou klinken....:p)
[EDIT]

wat zegt de Van Dale hierover?

du·et (het ~, ~ten)
1 muziekstuk voor twee stemmen of instrumenten => duo

eigenlijk is t dan dus n dubbel duet :D

[/EDIT]



een dubbelduet zou het reinste onzin zijn! het zou impliceren dat er 4 dj's aanwezig zouden zijn, hetgeen niet juist is. :rolleyes: daarentegen zouden 4 turntables wel als dubbelduet kunnen worden aangezien, maar dit wordt weer teniet gedaan omdat men uiteindelijk een enkele bron uit de geluidsdragers hoort komen. ondergetekende is van mening dat meneer total woot niet kwaliteitsbewust bezig is.... :rolleyes: :D
AlFerox
christian wunsch
regis
rumenige
loktibrada
makaton
reeko
paul damage
max duley
inigo kennedy
terence fixmer
takaaki itoh
shufflemaster
neil landstrumm
exium
anthony rother
oliver ho
65d mavericks
damon wild
magda
echoplex
archae & grovskopa
t.raumschmierre


allemaal top producers/djs die al een tijdje meegaan.. maar (nog) niet doorgebroken zijn in NL. zal voor de meeste namen ook wel zo blijven denk ik.. ?!
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
ja:) Alleen Tim noemt hem gewoon dus nog Kid Vicious:D


Ik lees nu 5 berichten in dit topic waarin wordt gesproken dat Tim, die knakker Kid Visious noemd.....dat is dus heel inrelevant.
Het gaat er toch om wie ik bedoel, niet dat ik die knakker zo noem :rolleyes: en of het zo lachwekkend is dat ik hem Kid Visious noem...phoephoe :rolleyes:
Blik
quote:
Originally posted by Dj Lex
Dj Teagle:
Let op deze jongen! Trance van de bovenste plank gemixed tot een heerlijk geheel, waar je lekker in blijft zweven tot het geluid wordt uitgezet :)


moet die nog wel leren, je moet namelijk door blijven zweven, lang nadat de muziek is uitgezet :p
Chicane
Harry Lemon (8)
Draait al sinds eeuwen mee toen nog als DJ Funkateer meer in de hip hop trent (veel Rotterdamse (en regio in Harry's geval ;)) DJ's zaten dik in de hiphop toen, men neme een Ferry Corsten bv). Iedereen kent z'n producties wel zijn eigen onderscheidende 'Inner Sanctuary'-sound. Niet dat allerjezus diepe graftombe muziek, maar zoals zijn vorige DJ naam ook al zegt, gewoon lekkere funky stevige progressive. Mijn topper van zijn producties blijft toch wel Pressure. Waarom nou in dit lijstje? Nou je hoort of ziet hem vrij weinig op een lineup staan, beetje media aandacht gehad via ASOT en nu geilt iedereen op hem (Origine - Sanctuary) ;)

Jay Samuel
Held en god van de easy techno, ben steeds meer en meer BasicBeats techno & EC Records techno + artiesten aan het waarderen. Gewoon die sound van vroegah, echt ubergeil gewoon. Jay Samuel is gewoon beter en minder arrogant dan Michel de Hey. Jay's sound is techno voor gevorderden en niet dat domme schranz gebeuk. Het is geen progressive en ook weer geen techno te noemen. Het zit er gewoon tussenin met het beste van beide :)

Berry van Gardingen
Samen met Mikio van Dommelen vormen zij het duo Coming Soon. Zwaar relaxte producties op EC Records, tesamen met helden als Secret Cinema, Litheron, Grooveyard en noem ze maar op. Eigenlijk zelfde verhaal als van Jay. Alleen is Berry wat meer aanwezig op diverse line-ups

Jack de Marseille
Niet alles wat Frans is, is per definitie slecht of gay ;) Gewoon supersterke groove platen tot best wel flinke techno aan toe. Regelmatig te vinden in ons kleine drugparadijsje wat we Nederland noemen met namen als Funk D'Void en Ken Ishii. Deze Fransoos mag best wel in 1 adem met Laurent Garnier genoemt worden als het gaat om techno.

Emjay
Mja, de ene keer draait hij trance, de andere weer Cross house, dan weer progressive, dan weer richting techno. Zit ook al behoorlijk lang in het vak als ik me niet vergis. Leuke veelzijdige platenkeuze en schaamt zich niet als hij eens een wat oudere track gebruikt wat het altijd goed heeft gedaan. Het beste van toen gemixt met het beste van nu. Hij toont altijd veel lef en zn productie Tranceatlantic op Perfecto was ook niet verkeerd.

Jaimy Anderson
Weer zo een iemand die buiten onze landsgrenzen het erg goed doet. Zijn Nite-Life compilatie zit nog altijd vast in me speellijst. Ook een beetje als Emjay van alles wat, moeilijk om hem in een hokkie te stoppen, alle namen die in deze lijst voorkomen kan je eigenlijk niet in 1 hokkie stoppen. DIE SOUND MOET JE NIET HOREN DIE MOET JE VOELEN!! :D

Rui da Silva
'Touch me' kent iedereen zo opdreunen, deed het goed op ISOS2. Essential mix van deze gast helemaal perfect. Alle livemixes van deze maffe Portugees gewoon helemaal naadje vet gedaan. Helaas nog niet live gezien, volgens mij is hij hier in Nederland ook nog nooit geweest? Productie & Remix skills zijn subliem te noemen.

Satoshi Tommiie
Allerjezus lastige achternaam, maar net als de man hierboven kan iedereen denk ik zo wel 'Love In Traffic' mee gillen. Ook weer eens iets positiefs te melden uit New York dus, naast instortende torens en beurzen ook instortende dansvloeren als Satoshi bezig is.

Kan nog wel een langere lijst maken, meer deze namen kwamen het eerst in me op. Gasten die je nog toe kan voegen zijn Parks & Wilson (Tilt), Nick Muir (1/2 van Way Out West), Jaimy (Kenneth D.), San, Saeed & Palash, Matthew Dekay, Johan Cyber, Mara (superstrakke Nova626 mix gemaakt), etc etc etc. De hierboven genoemde namen diffinieren wel zo'n beetje heel goed mijn muzikale voorkeur.
total woot
quote:
Originally posted by Switch
een dubbelduet zou het reinste onzin zijn! het zou impliceren dat er 4 dj's aanwezig zouden zijn, hetgeen niet juist is. :rolleyes: daarentegen zouden 4 turntables wel als dubbelduet kunnen worden aangezien, maar dit wordt weer teniet gedaan omdat men uiteindelijk een enkele bron uit de geluidsdragers hoort komen. ondergetekende is van mening dat meneer total woot niet kwaliteitsbewust bezig is.... :rolleyes: :D



ONZIN!

een dubbelduet zou alleen impliceren dat er 2 maal een muziekstuk voor 2 instrumenten ten gehore zou worden gebracht, en dat is gewoon zo (het woord duet geeft niet aan hoeveel personen die instrumenten bespelen). Daarnaast wordt dit in het geheel niet teniet gedaan door het feit dat het geluid uit slechts 1 geluidsdrager zal komen, simpelweg omdat je niet die ene uiteindelijke versterker hoort, maar de BOXEN (en mag hopen dat er meer dan 1 is :p).

Snap je t nu eindelijk?


Grtz
W:D:DT
Optimus
quote:
Originally posted by Chicane
knip


Bedoel je Jamie Anderson (die weleens in de Off_Corso draait) of is dat weer iemand anders?:) En Rui Da Silva was dit jaar op 2 Days of Kaos:)
Switch
quote:
Originally posted by total woot
ONZIN!

een dubbelduet zou alleen impliceren dat er 2 maal een muziekstuk voor 2 instrumenten ten gehore zou worden gebracht, en dat is gewoon zo (het woord duet geeft niet aan hoeveel personen die instrumenten bespelen). Daarnaast wordt dit in het geheel niet teniet gedaan door het feit dat het geluid uit slechts 1 geluidsdrager zal komen, simpelweg omdat je niet die ene uiteindelijke versterker hoort, maar de BOXEN (en mag hopen dat er meer dan 1 is :p).

Snap je t nu eindelijk?


Grtz
W:D:DT


ondergetekende twijfelt toch echt aan de integriteit en kwaliteit van de heer total woot :D
misschien zou de heer gebaat zijn een opleiding te volgen voor LBO kwaliteitsbewustzijnsgehalteverhoging voor newbies :D
AlFerox
quote:
Originally posted by Chicane

Jay Samuel
Held en god van de easy techno, ben steeds meer en meer BasicBeats techno & EC Records techno + artiesten aan het waarderen. Gewoon die sound van vroegah, echt ubergeil gewoon. Jay Samuel is gewoon beter en minder arrogant dan Michel de Hey. Jay's sound is techno voor gevorderden en niet dat domme schranz gebeuk. Het is geen progressive en ook weer geen techno te noemen. Het zit er gewoon tussenin met het beste van beide :)



vind je die echt goed??
ik heb hem al een paar keer horen draaien maar hij blijft me telkens weer verbazen. hoe iemand toch in staat is om zulke zouteloze en oersaaie sets neer te zetten!

Djeebie
quote:
Originally posted by Chicane
Niet alles wat Frans is, is per definitie slecht of gay ;)


Zeker niet nee! Check het franse label Goodlife: http://www.goodlife-ozone.com/frameset.html. Vette franse (electro) techno. Vooral Kiko vind ik onwijs goed, maar Oxia en The Hacker doen ook leuk mee.
Chicane
quote:
Originally posted by Optimus
Bedoel je Jamie Anderson (die weleens in de Off_Corso draait) of is dat weer iemand anders?:) En Rui Da Silva was dit jaar op 2 Days of Kaos:)


Dezelfde :) Hij was aantal weken terug nog op ID&T te horen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement