|
Old and Upcoming DJ's? (Kwaliteitsthread) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
hmmmm, normaal zuig ik in zulke draads maar tot mijn eigen verbazing kan ik nog het één en ander bedenken ook :)
Eerder genoemde ronald van Gelderen: was idd een heerlijke set in Barcelona, alleen wat kort. Daar stond ie wel mooi even voor dik 10.000 te draaien :) .
Misja Helsloot: af en toe komt ie hier in de buurt... dat feestje in december in Hengelo moet ik ook maar even in de gaten houden, want da's de eerste trance in het oosten sinds een heeeeeeele lange tijd :( .
RV: altijd lekkere sets alstie moet draaien (kom je alweer een keer in ... euhm... hoe heet dat gat nou ook alweer....Groenlo, dat was het.
verder om niet nader te noemen redenen Up, antiphus en Eye-riz :) .
Nog niet eerder genoemd maar een persoon die ik ken én erg lekker goed vind draaien (plus vermakelijk vind om te zien achter de draaitafels): Bassgun. Komt uit Enschede en is echt een MAFKEES, maar kan wel lekker draaien vind ik :) .
Peewee en Oliver Swed: residents bij Index in duitsland, laatste keer dat ik daar was is weliswaar lang geleden maar beide heren kunnen er zekers wel wat van :) .
Shane London: :eyespop: :eyespop:
Nazar: :crazy:
laatste 2 zitten trouwens in het typische wereldje van Goa en zullen alleen daarom al waarschijnlijk nooit groot worden, maar ik vind ze echt geweldig!
edit: OJA, van mij part hoeft er niemand afgevoerd te worden... als men niet goed genoeg meer is komt er vanzelf een einde aan. |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Misja Helsloot: af en toe komt ie hier in de buurt... dat feestje in december in Hengelo moet ik ook maar even in de gaten houden, want da's de eerste trance in het oosten sinds een heeeeeeele lange tijd :( .
|
oeh zekers wel, eindelijk weer eens wat trance in tukkerland :)
maar de Zwaan ken ik niet echt, lijkt me eerder zo'n buurtsoos :(
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Peewee en Oliver Swed: residents bij Index in duitsland, laatste keer dat ik daar was is weliswaar lang geleden maar beide heren kunnen er zekers wel wat van :) .
|
hmm mja die peewee bakt er weinig van imo, was een keer dat peewee ziek was en oliver swed voor hem moest draaien, dat was pas echt een set, begon met goeie trance en draaide daarna na "die verrückte halbe stunde" dikke hardstyle zoals het daar kan, en ik vond oliver swed vele malen beter mixen en de crowd aanvoelen, maakte er echt een showtje van
btw in Enschede in de Atak komt vaak op donderdag een techno dj, lady aida, en nog meer |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
kom je alweer een keer in ... euhm... hoe heet dat gat nou ook alweer....Groenlo, dat was het. |
7 November ;)
http://www.dancenet.com/danceministry |
|
|
| kolkiewolkie |
@RV: maak tzt maar een draad :) . maken we er weer een minimeeting van :) .
@Switch: de zwaan ken ik ook niet, maar daar is wel achter te komen. De Atak in Enschede is idd COOL! Pas geleden nog geweest met benny rodriquez maar dat was een beetje een tegenvaller. De dj ervoor however was lekker bezig. altijd goed sfeertje daar :) . We (als enige overgebleven rasechte oosterlingen op TA)(enschede is leegverhuisd, de rest post niet meer of heeft niks meer met trance :( ) moeten mekaar hiervan even op de hoogte houden :cool: . |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Switch
btw in Enschede in de Atak komt vaak op donderdag een techno dj, lady aida, en nog meer |
Vaak = in dit geval:
eens in de twee weken Bassic Grooves.. Om en om d'n'b en techno.. dus iets van eens in de maand techno.. en dan nog niet alle keren met een bekende DJ.. valt wel mee dus :)
Maar toch, het is een van de weinige dingen in Enschede die de moeite waard zijn.. Maar Kolkie / Frank, zo hier en daar zijn er wel aardige (kleine) feestjes :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Vaak = in dit geval:
eens in de twee weken Bassic Grooves.. Om en om d'n'b en techno.. dus iets van eens in de maand techno.. en dan nog niet alle keren met een bekende DJ.. valt wel mee dus :)
Maar toch, het is een van de weinige dingen in Enschede die de moeite waard zijn.. Maar Kolkie / Frank, zo hier en daar zijn er wel aardige (kleine) feestjes :) |
Nah, maar in Enschede zijn meer hardstyle feessies enzo. Weinig trance en techno. Maarja...dat heb je met zoveel *******
Sad but true! |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nah, maar in Enschede zijn meer hardstyle feessies enzo. Weinig trance en techno. Maarja...dat heb je met zoveel *******
|
kutboeren? :rolleyes: |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
)(enschede is leegverhuisd, ..... |
dat waren import-tukkers :D
die tellen niet mee :o |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Switch
kutboeren? :rolleyes: |
Vul in wat je zelf vind.
Hou nog wel van je hoor :D |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jaja, cream de la cream uit Singapore :)
Ik zou het niet weten of ze echt gaat schitteren in Nederland.
Hopen dat ze vake rin Nederland gaat draaien.
Op awakenings had ze bij in iedergeval een hele goeie indruk gemaakt. |
Heb haar in Singapore gezien (Club Zouk) is wel oke, maar niet super ofzo |
|
|
| ahp2002 |
Ik heb Markus Schulz twee keer live gezien in Miami supervette mixen, aardige kerel om mee te praten. Hij draaide daar ook voor het eerst Elevation - Clear Blue. Toen wou hij de titel nog niet prijs geven helaas :(. Zn vrouw is trouwens ook DJ en zn broer is ook DJ en producer meen ik. Hij draait een beetje tussen G&D en Armin van Buuren in, echt supervet. Hij is volgens mij een beetje een onbegrepen toptalent in de USA, aangezien die yankees nauwelijks dansten tijdens toch wel een topset!
Lester Claessen
Draaide vrijdag in de Lexion heel goede grooveplaten, superlekker. |
|
|
| ArisE2 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Dj Teagle:
Let op deze jongen! Trance van de bovenste plank gemixed tot een heerlijk geheel, waar je lekker in blijft zweven tot het geluid wordt uitgezet :) |
Helemaal top die gast..maakt me niet uit hoe je het noemt!! duet, battle, trio, accapella . het belangrijkste is DAT hij er staat en het mooiste is hij staat ook nog in maart met Dazzle en Marco V. in de Mezz in Breda...( meer info volgt ) |
|
|
|
|