|
Old and Upcoming DJ's? (Kwaliteitsthread) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
| quote: | | Verder dj's die met pensioen mogen (Old DJ's):........ DJ Jean ofcourse. |
EENS! (met ferry corsten niet overigens..) |
|
|
| basd |
Dylan Drazen
Deze gast draait van alles, en erg lekker.. Zie www.dylandrazen.com, staat erg erg goeie technoset van em om te downloaden (ook nog andere sets, ook andere stijlen)
Pascal FEOS
Ben ik met Bram eens, lekkere relaxte techno, en een van de beste albums van de laatste tijd (self reflexion dus)
Angela Flame
Hoef ik in ieder geval Tim niet meer uit te leggen :) |
|
|
| Fkwebeman |
de link is dood bas...
ik krijg althans nikkus, nada, niente.. |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Fkwebeman
de link is dood bas...
ik krijg althans nikkus, nada, niente.. |
http://www.dylandrazen.com
bas had de komma na com :D |
|
|
| Fkwebeman |
| alweer een.. :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
Ontopic: DJ RV
geen uitleg benodigd ook, sets op BB zeggen genoeg, gr00t talent
|
Ah, natuurlijk:) Denk btw niet dat hij onderschat oid wordt, iederene die hem kent als dj is enthousiast over hem:) Zijn set van 08-09-2003 hoor ik nog bijna elke dag, wat een héérlijke set |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Angela Flame
Hoef ik in ieder geval Tim niet meer uit te leggen :) |
Jaja, cream de la cream uit Singapore :)
Ik zou het niet weten of ze echt gaat schitteren in Nederland.
Hopen dat ze vake rin Nederland gaat draaien.
Op awakenings had ze bij in iedergeval een hele goeie indruk gemaakt. |
|
|
| Optimus |
ah, dat was de dj in de linkertent toen wij er net waren he:) Die was wel goei, ja:)
DJ MIX MAY 2003 van Angela Flame:) |
|
|
| Ries'79 |
Ben zelf helemaal weg van infusion, een live act uit australia! Volgens mij gaan zij het helemaal maken, voor degene die niet weten wie het zijn check global underground 022. Daar staan 2 nummers op, daarnaast staan ook twee nummers op het album van JXL.
James zabiella is naar mijn mening 1 van de meest getalenteerde en meest technische dj's, ben het er mee eens dat dit een hele grote gaat worden!
DJ's met pensioen: Kees schilperoord (of is hij al dood?) |
|
|
| Partyhardy! |
Voor mij is kwaliteits dj nummer 1 die helaas veels te weinig gewaardeerd wordt; Misja Helsloot
Hij heeft altijd als een van de eerste, heerlijke goede melodieuze trance platen en keer op keer draait hij super sets! :cool:
Ik snap niet dat hij niet vaker geboekt wordt ergens. Op dit moment staat op zijn site bij aankomende gigs alleen een gig in Aruba in oktober en een gig in de Zwaan in Hengelo in december! :( veels te weinig naar mijn mening en ik vind dan ook dat Misja moet doorbreken! :D :cool: |
|
|
|
|