|
Beste Blik....
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
.. heb jij humor? :)
Dit is dus een van de redenen van het verval van het forum he. Je lijkt wel een 2e Balkenende kabinet met dat gemodereer van je, iedere thread die als 'fun' bedoeld is wordt geclosed. Als je je nou een klein beetje in het forum inleefd en eens een keer die chagrijnige blik (hehee woordgrapje) van je gezicht haalt en een keer lacht, dan zouden we misschien eens lol kunnen hebben op dit forum.
Misschien dat het tijd wordt om de policy hier eens wat te veranderen, hoop dat mensen het met mij eens zullen zijn, want er is gewoon totaal geen lol te beleven hier.
Blik, bedankt :)
groeten,
Massive |
|
|
| magrec |
Dat was Massive
inzake open sollicitatie voor 3e mod :p
You go GIRL!!!!!!! |
|
|
| Switch |
| massive ik weet waar je doos woont en waar je bed slaapt dus beQ!!! |
|
|
| arj1o1 |
| :stongue: :stongue: |
|
|
| jploveparade |
| Ik waardeer het altijd zeer als mensen hun mening gewoon uiten, even daar gelaten of deze de juiste is... |
|
|
| MaGiK54 |
ff off-topic: coole sig JP, zoals gewoonlijk weer errug origineel.
Maar vond eigenlijk dat het forum de laatste tijd weer een beetje tot leven kwam, meer posts, meer topics, hier en daar een klein relletje, dit zat ik me toevallig gisteren te bedenken. De zomer was gewoon één groot drama, maar ja veel vakanties en het mooie weer natuurlijk.
Over de mods heb ik persoonlijk niet veel te klagen, maar een derde mod mag er wel bij om het een beetje democraties te houden, wellicht drie nieuwe mods of nieuwe verkiezing ronde, maar een paar maanden geleden bleek uit een poll, dat Blik en Snuggle het alleen mochten doen, dus............roepen jullie maar of de mening is veranderd de laatste paar maanden. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Maar vond eigenlijk dat het forum de laatste tijd weer een beetje tot leven kwam, meer posts, meer |
ja ik ben inderdaad een tijdje weggeweest maar ben nu weer helemaal terug :D |
|
|
| arj1o1 |
| zat ik me vandaag nog over te verwonderen ik doe in elke interresantr thread posten ga ff weg voor een 10 minuttje 's ochtends en er was alweer gereageerd in het holland forum :p |
|
|
| eXos |
Volgens de regels had deze reactie in een PM aan Blik gemoeten.
Maar je kan ook niet alles weten, hè Massive_
:stongue: |
|
|
| Teknikol |
| achja de een wil lol, de ander wil serieus discussiëren...gulden middenweg is niet haalbaar zeker... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
.. heb jij humor? :)
Dit is dus een van de redenen van het verval van het forum he. Je lijkt wel een 2e Balkenende kabinet met dat gemodereer van je, iedere thread die als 'fun' bedoeld is wordt geclosed. Als je je nou een klein beetje in het forum inleefd en eens een keer die chagrijnige blik (hehee woordgrapje) van je gezicht haalt en een keer lacht, dan zouden we misschien eens lol kunnen hebben op dit forum.
Misschien dat het tijd wordt om de policy hier eens wat te veranderen, hoop dat mensen het met mij eens zullen zijn, want er is gewoon totaal geen lol te beleven hier.
Blik, bedankt :)
groeten,
Massive |
aan de reacties te zien vond iedereen het maar een lame grap Mark (of zal ik een andere naam gebruiken...:rolleyes: )
zo'n thread als die ik dicht heb gegooid is juist een reden van het verval, een groep mensen die denken dat ze grappig zijn als ze zo'n thread posten. Met als gevolg dat je 1 groep hebt die het wel kan waarderen en 1 groep die het niet kon waarderen, ik weet niet hoe snuggle dit ziet maar ik kon het dus niet waarderen. |
|
|
|
|