|
Beste Blik.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Blik
aan de reacties te zien vond iedereen het maar een lame grap Mark (of zal ik een andere naam gebruiken...:rolleyes: )
|
Ik heb nou niet echt een post kunnen vinden waarbij mensen gezegt hebben dat het een kutgrap was......... |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Blik
aan de reacties te zien vond iedereen het maar een lame grap Mark (of zal ik een andere naam gebruiken...:rolleyes: )
zo'n thread als die ik dicht heb gegooid is juist een reden van het verval, een groep mensen die denken dat ze grappig zijn als ze zo'n thread posten. Met als gevolg dat je 1 groep hebt die het wel kan waarderen en 1 groep die het niet kon waarderen, ik weet niet hoe snuggle dit ziet maar ik kon het dus niet waarderen. |
Dat jij zo'n thread niet waardeert dat moet jij weten, maar waarom moet je dan gelijk een thread dichtgooien.
"aan de reacties te zien vond iedereen het maar een lame grap Mark"
Aangezien jij die thread gelijk dichtgooide heeft er bijna niemand kunnen reageren, wie weet hoe anderen hadden gereageerd. Of misschien zijn dat allemaal wel mensen die geen grap kunnen waarderen. Trouwens ik heb niemand echt zien zeggen dat ze het een lame grap vonden
Het had ook niks te maken met "een groep mensen die denken dat ze grappig zijn", het was een eenmalig geintje, gewoon voor de lol, mag je tegenwoordig al geen lol meer hebben?
Sommigen, waaronder jij, lijken dit forumgebeuren wel erg serieus te nemen, het is je leven niet hoor Blik.
Volgens mij heeft dit ook niks met het verval te maken, "vroeger" kon men nog lachen op dit forum. Het is de instelling van mensen zoals jij dat het plezier er hier af gaat. |
|
|
| Duke2003 |
| ik vind dat gedoe over "vroeger was het beter" zwaar irritant... er wordt de laatste tijd best veel gepost en als mensen dan de hele tijd doorgaan over het verval ofzo dan wordt het niet beter, steek je energie liever in het beter maken van het forum |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Duke2003
ik vind dat gedoe over "vroeger was het beter" zwaar irritant... er wordt de laatste tijd best veel gepost en als mensen dan de hele tijd doorgaan over het verval ofzo dan wordt het niet beter, steek je energie liever in het beter maken van het forum |
Heeft niets met het feit te maken dat het vroeger beter was of iets dergelijks.
Het was gewoon een geintje en deze was nog niet langs geweest.
Veel mensen maken er opeens een drama van terwijl dat helemaal niet nodig is.
Deze mensen zijn blijkbaar zo saai dat ze er alleen om kunnen lachen als dit bijv een 1 april is....zou een beetje voordehandliggend zijn als het in die periode was gepost.
Mensen neem het niet zo serieus op, jullie lijken net een stel saaie kutbobo's!
En we weten dat er op het forum goed gepost word, maar is dat een rede dat zo'n klein grapje meteen alles verstoord?, flikker toch een end op man, stelletje ouwe wijven hier!!! |
|
|
| Blik |
ok, een paar reacties uit het andere topic
Raoel:
| quote: | Van zulke topics wordt ik dus pas echt moe.
Deze lokken dalijk weer reacties enzow uit omdat het weer helemaal nergens over gaat.
Als dit nou gepost werd door een mod...
En zelfs dan had ik nog mijn twijfels want ik neem aan dat swamper er wel een announcement van zou maken.
Mocht dit wel een serieuze topic zijn, kan dat bevestigd worden door een MOD, zo niet, sluit dergelijke onzin...
|
Ding Chavez:
| quote: | Waren er een aantal op irc met tijd over vandaag? Of is het Massive alleen die wat tijd over had?
In beide gevallen: kijk hier eens (www.stfu.se) |
Nook:
| quote: | | wat een negatieve topic. zo lukt het natuurlijk nooit. |
dit zijn al een paar mensen die het zo te zien een niet zo geslaagde grap vonden
en wat Duke2003 ook zegt, als je het hier niet meer leuk vind, begin dan een thread over muziek, over een label, over een feestje. Zodat er weer gepost gaat worden, en dat het weer leuker word.
ik zeg nogmaals: ik vond het een lame grap en ik had het gevoel dat ik niet de enige was, vandaar heb ik hem dichtgegooid. En sorry dat ik niet hetzelfde gevoel voor humor heb als sommigen hier. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Blik
ok, een paar reacties uit het andere topic
Raoel:
Ding Chavez:
Nook:
dit zijn al een paar mensen die het zo te zien een niet zo geslaagde grap vonden
en wat Duke2003 ook zegt, als je het hier niet meer leuk vind, begin dan een thread over muziek, over een label, over een feestje. Zodat er weer gepost gaat worden, en dat het weer leuker word.
ik zeg nogmaals: ik vond het een lame grap en ik had het gevoel dat ik niet de enige was, vandaar heb ik hem dichtgegooid. En sorry dat ik niet hetzelfde gevoel voor humor heb als sommigen hier. |
ik vond het dus ook een kutgrap +1
geen humor |
|
|
| Chicane |
Ik vond het dus wel een leuke grap stel kutchagrijnen :D
Heb eens humor :clown: |
|
|
| total woot |
de een vind t een kutgrap, de ander niet, wat is het probleem?
De mensen die t leuk vinden posten in die thread, en de mensen die t niet leuk vinden niet.... waar is het probleem???
jullie lopen je allemaal weer es ouderwets op te focken.
(ps. volgens mij is t niet de taak van de mod. te bepalen wat humor is en wat niet...)
Grtz
WooT |
|
|
| magrec |
Als je het niet leuk vind dan kijk je er toch niet naar???
Zolang het allemaal niet al te persoonlijk wordt who cares ;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by total woot
(ps. volgens mij is t niet de taak van de mod. te bepalen wat humor is en wat niet...)
|
als ik niet in het grapje betrokken was, had ik het ook niet erg gevonden en was die gewoon open gebleven... |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Blik
als ik niet in het grapje betrokken was, had ik het ook niet erg gevonden en was die gewoon open gebleven... |
uhm Blik sinds wanneer was jij dan in het grapje betrokken? er is geen naam genoemd in het grapje, dus ik weet niet waar jij op doelt..? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
uhm Blik sinds wanneer was jij dan in het grapje betrokken? er is geen naam genoemd in het grapje, dus ik weet niet waar jij op doelt..? |
| quote: | | hebben wij (moderators en de oude garde) |
|
|
|
|
|