|
Beste Blik.... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Blik
|
ja hallo trek het je gelijk ff persoonlijk aan zeg :)
slaat ook nergens op wat je nu zegt blik |
|
|
| New Wave |
Wat een gezeik weer om niets zeg, het was toch maar een klein grapje.
En als er iemand bij een grapje "betrokken" moet worden wordt het alleen maar minder.
Het ging om de reactie van IEDEREEN, sommige waren negatief en sommige zijn er finaal ingestonken.
De 4 negatieve posts is maar een fractie van het totaal aantal geplaatste posts dus niet zo lopen mekkeren zeg. ouwe wieven!!!
Door deze thread zal heus het forum niet brakker worden.
Wat fijn dat en stukkie humor niet toegankelijk is op dit forum. |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat fijn dat en stukkie humor niet toegankelijk is op dit forum. |
Ben het met je eens, maar probeer het ook eens van Blik's kant te bekijken..Hij is moderator dus hij moet het forum modereren..zo simpel ligt het.
Ik zie een moderator meer als een scheidsrechter, en die heeft altijd gelijk (hiermee bedoel ik dan dat zijn beslissing de beslissing is die moet worden nageleeft).
Je kan er niets aan doen voor de rest, het is niet zo dat Blik het recht niet had te modereren namelijk. |
|
|
| Donna |
| quote: | | "aan de reacties te zien vond iedereen het maar een lame grap Mark (of zal ik een andere naam gebruiken... )" |
Pluh,k snap dat je je Backup-Mods-Lickin-Lamerteam nodig hebt je bij te staan in dit stoere uiten van je mening,maar "iedereen" te gebruiken vind ik beswel een lame grap van je...
Je draaid de boel int 100 zo hoor,mark maakte geen grap,of wilde je zeggen dat je wel een ruimdenkend humoristisch typje bent?
En iedereen houdt in,dat je *iedereen* bedoeld,je wilde toch niet voor G.O.D gaan spelen uh?
Alhoewel die wel humor bezit,niet van noemenswaardig nivo imo magoed,de dude heeft wel humor;) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Teknikol
Ben het met je eens, maar probeer het ook eens van Blik's kant te bekijken..Hij is moderator dus hij moet het forum modereren..zo simpel ligt het.
Ik zie een moderator meer als een scheidsrechter, en die heeft altijd gelijk (hiermee bedoel ik dan dat zijn beslissing de beslissing is die moet worden nageleeft).
|
Onzin, als ik mod was dan had ik eerst effe een mailtje naar mijn collega-mods geschreven om effe geen commentaar/actie te geven tot aan de 1ste van Oktober.
Zelf als members vond het wel lachuh.
Tussen al die saaie topics kon der wel weer effe een geintje tussendoor gepropt worden. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Donna
Pluh,k snap dat je je Backup-Mods-Lickin-Lamerteam nodig hebt je bij te staan in dit stoere uiten van je mening,maar "iedereen" te gebruiken vind ik beswel een lame grap van je...
Je draaid de boel int 100 zo hoor,mark maakte geen grap,of wilde je zeggen dat je wel een ruimdenkend humoristisch typje bent?
En iedereen houdt in,dat je *iedereen* bedoeld,je wilde toch niet voor G.O.D gaan spelen uh?
Alhoewel die wel humor bezit,niet van noemenswaardig nivo imo magoed,de dude heeft wel humor;) |
je hebt gelijk, het woordje iedereen had ik niet mogen gebruiken, hele foute woordkeus |
|
|
| Donna |
| ik heb altijd gelijk,of naja,bijna altijd:) |
|
|
| DjRV |
2 Blikkie: het word is tijd dat je afwijkt van je *ik wijs de vinger bij voorbaat lekker naar anderen,lekker puh!* politiek .
Krijg je een keer kritiek,kijk dan eerst is of die kritiek misschien ergens vandaan komt en dat je maybe indeed wat fout doet.
Zou zo maar kunnen dat er allemaal een kern van waarheid inzit
enzo |
|
|
| SnuggLe |
Blik stoppen, iedereen stoppen.
Beetje jammer dat dit zolang doorgaat. Blik , gewoon even niet meer reageren, men zoekt toch altijd wat.
Ik ben het ook niet eens met sommige dingen van Blik, maar het lijkt wel alsof hij helemaal NIETS goed kan doen in de ogen van sommigen hier.
Dus mensen , druk oko eens wat MINDER vaak op de reply knop in dit soort dingen. Blik hoort hele dagen gezeik aan zijn hoofd. Amen. |
|
|
| Jappio |
dan gaan we nu over op pest de moderator snuggle!
;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
dan gaan we nu over op pest de moderator snuggle!
;) |
Ja ja ja kommaar! Meer meer meer!
Ik begin, ik begin!
Bram je bent een stomme stinkmoderator die Siesta nooit had moeten bannen!
Wie volgt? |
|
|
| Chicane |
Bram je bent een stomme stinkmoderator die Siesta nooit had moeten bannen!
:D
*KUSJE* |
|
|
|
|