return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Beste Blik.... (pg. 4)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Chicane

*KUSJE*

Kusje terug :D

LET LOVE RULE!
En stop dit gezeur hier in deze thread enzo :D
Eye-Riz
he, het begon net leuk te worden.... :p
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe

LET LOVE RULE!

Manmanman, jij bent als moderator ook super waardeloos zeg.
Is er eens een gezonde discussie en dan wilt meneer dat er weer genokt gaat worden.
Je helpt ook niet mee aan een bruisend forum.
Dan mag je weer geen geintje uithalen en dan mag er weer niet gezond gediscuseerd worden.
Straks als de heftige threads weer minder worden omdat mods zich als mods er te diep in gaan mengen, wordt het weer zo'n pokkeforum waar 2 keer per jaar gepost gaat worden.
Er mag best eens iemand naar de tyfus geholpen worden, nu de hardstyle-prutsers niet aanwezig zijn moeten de moderators het maar eens ontgelden!
Stelletje ouwe prutswijven!
DJ_Massive
quote:

LET LOVE RULE!

dacht je dat het zo makkelijk ging bram :clown:
Optimus
Hey Massive gefelciteerd met je verjaardag he:D

speciaal voor jou ingehuurd:

Flippe
Massive gefeliciteerd !!!!
ik ben ook jarig vandaag :D
whowhoowiiwwu
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Manmanman, jij bent als moderator ook super waardeloos zeg.
Is er eens een gezonde discussie en dan wilt meneer dat er weer genokt gaat worden.
Je helpt ook niet mee aan een bruisend forum.
Dan mag je weer geen geintje uithalen en dan mag er weer niet gezond gediscuseerd worden.
Straks als de heftige threads weer minder worden omdat mods zich als mods er te diep in gaan mengen, wordt het weer zo'n pokkeforum waar 2 keer per jaar gepost gaat worden.
Er mag best eens iemand naar de tyfus geholpen worden, nu de hardstyle-prutsers niet aanwezig zijn moeten de moderators het maar eens ontgelden!
Stelletje ouwe prutswijven!

Hou je bek slet!
Muts!

Ach ja, geouwehoer mag wel hoor, discussie ook. Maar dat meot van 2 kanten komen. Niet iedereen vs blikkie.

Greetz,
SnuggLe
DjRV
quote:
Hou je bek slet!
Muts!

Ach ja, geouwehoer mag wel hoor, discussie ook. Maar dat meot van 2 kanten komen. Niet iedereen vs blikkie.

Greetz,
SnuggLe

geloof niet dat jij bepaalt wie het lijdend voorwerp is van een discussie,vrijheid van meningsuiting enzo.

mark ouwe pik,gefeliciteerd :p
Teknikol
Flippe en Massive gefeliciteerd!
HBtje
congratz both :crazy:

SnuggLe
quote:
Originally posted by DjRV
geloof niet dat jij bepaalt wie het lijdend voorwerp is van een discussie,vrijheid van meningsuiting enzo.

mark ouwe pik,gefeliciteerd :p

Goh, dat bepaal ik inderdaad niet.
Maar ik merk gewoon op dat ik het sneu vind dat sommige mensen altijd wat te zeuren moeten hebben, en dan uren doorgaan op 1 persoon.
Vooral omdat die personen zelf altijd zeggen dat sommige dingen "minder belangrijk zijn" en "je je niet alles moet aantrekken" etc etc. Maar wel iemand tot op de grond afbranden, ongeacht dat ik hier zeg of ik het daarmee eens of oneens ben.

Maar oke, zal me er niet verder mee bemoeien. Ga jullie gang....
New Wave
quote:
Hou je bek slet!
Muts!

Greetz,
SnuggLe

Niet zeuren stoepslet, Blik heeft heus wel mensen aan zijn zeide.
Als die mensen zich niet in het gesprek durven te mengen, omdat ze door mensen met een goede babbel worden afgeblaft, is dat jammer.
Aangezien het feit dat de reactie van Blik veel te serieus was voor dat kleine grapje vind ik dat daar wel een discussie over te voeren valt.
Dat het er dan hard aan toe gaat bij bepaalde mensen, alee, thats all in the game.
Dan hebben we geen peacekeeper nodig brammetje:), het houd vanzelf op :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement