return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Nån som fått sina The Lab-pengar tillbaka?
View this Thread in Original format
reveal
(Egen tråd för att det är ett så pass viktigt ämne.)

Någon?

Vilka här hann köpa biljetter? Jag hann ju dessvärre, men har inte sett röken av några pengar trots att jag omgående följde deras instruktioner för hur man skulle göra.
Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
(Egen tråd för att det är ett så pass viktigt ämne.)

Någon?

Vilka här hann köpa biljetter? Jag hann ju dessvärre, men har inte sett röken av några pengar trots att jag omgående följde deras instruktioner för hur man skulle göra.


Känns ju tyvärr typiskt. Ska bli intressant att följa detta.

I övrigt ifall ni inte redan visste så är även Nation av Amsterdam inställt (skulle ju ha varit imorgon så det kanske är ganska uppenbart att det är inställt hehe :toothless )

Tydligen har de dock följande planer inför vintern:

November 7, 2003: Andreas Roter (S) and Lange (UK)
November 21, 2003: Alx (S) and Physics (S) => Lounge and Chill
December 5, 2003: TBA and Above & Beyond (UK)
December 19, 2003: TBA => Lounge and Chill, X-Mas style


Hoppas något av dessa går igenom :)
reveal
Kommer inte direkt som någon överraskning att det är inställt, förstår inte riktigt vad de håller på med :rolleyes:

Hoppas att Above & Beyond ska lira iaf, hade varit gjutet om de kom till lilla Lund :D

edit: OJ! :eyes: Lange :eyes: Ok, det hade också varit jävligt trevligt :D :D :D
Glorie
ja fattar verkligen inte hur en nation kan dra dj's i den kalibern! Hett värre... studentställe liksom...

hmmmmmmm:eyespop:
Dj_Irish
quote:
Originally posted by Glorie
ja fattar verkligen inte hur en nation kan dra dj's i den kalibern! Hett värre... studentställe liksom...

hmmmmmmm:eyespop:


Njae alltså, det är inte en student nation som Nation Of Amsterdam syftar på. De skulle köra på Basilika, även känd som Palladium vilket är en gammal biograf omgjord till nattklubb. :)
Glorie
ahaaaa ;) flåt :p då e ja me... gammal biograf omgjord till nattklubb låter lugert :)
Aendy
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Njae alltså, det är inte en student nation som Nation Of Amsterdam syftar på. De skulle köra på Basilika, även känd som Palladium vilket är en gammal biograf omgjord till nattklubb. :)


Allvar... vilket nedköp att slänga upp en klubb där... då hade det ju tom varit bättre på Mejeriet!
mindshooter
Är det bara jag som minns tråden som Jake skapade, där han varnade för att det kunde vara en fejk-fest, endast för att skrapa in pengar och sedan blåsa av allt, utan att betala ut pengarna...

Allting tyder juh på att detta är fallet, vi får se vad som händer...
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Är det bara jag som minns tråden som Jake skapade, där han varnade för att det kunde vara en fejk-fest, endast för att skrapa in pengar och sedan blåsa av allt, utan att betala ut pengarna...

Allting tyder juh på att detta är fallet, vi får se vad som händer...


Jo, det är ju det man kan vara rädd för. Fast varför skulle de gå ut med fler arrangemang då? Borde de inte gå under jorden helt? Dessutom måste ju all reklam, i tidningar och på tv, ha kostat en hel del, känns som ett väldigt seriöst lurendrejeri i så fall.
ScuL
om att vara ärligt skulle jag säga att de blir slagit ihjäl av de svenska myndigheterna. hittills här de gjort inget att hjälpa till medan vissa personer och företager motverkar The Lab fullständigt. ser ut som de inte tänker om hur många de drabba (särskilt bastiaan och sin vänner som har investerad otroligt mycket pengar i det hela)
det e synd att det är som det är nu. :( vore helt onödigt.

jake
För protokollets skull: Jag höll upp ett varnande finger pg a de många frågetecknen kring eventet, men hade hoppas på att det skulle lyckas. Tragiskt nog gjorde det inte det. Orsaken får de vise tvista om.

Better luck (som om det har något med saken att göra) next time! Behöver ni en projektledare är det bara att ringa...
trondman
Min kompis beställde 3 biljetter och vi gjorde som dom sa på Labs hemsida men har inte fått något svar eller några pengar och det är nog ca 2 veckor sedan vi skickade in.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement