return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Vieze dingen (pg. 2)
View this Thread in Original format
TranceFool
Ik hou het maar ff bij het meest ranzige eten en dat vind ik ....
PREI -----> dat vind ik zo ranzig, toen ik klein was ben ik daar wel eens van over me nek gegaan BAH, echt smerig, alleen die lucht al, krijg iki al kotsneigingen.
-=WVG=-
quote:
Originally posted by New Wave
inderdaad, gewoon effe de vinger in de keel steken en allez der uit barrufen


"barrufen" HAHAHA wat een woord...:p
Ik heb daar nooit veel last van...Eigenlijk pas 's morgens meestal...:)
D®eame®
Als iemand heeft "gebarft"(om het zo meer ff te noemen) en er daarna de reuk van opvangen. Dan poep ik zelf ook uit het mondje hoor.



Lekker onderwerp trouwens!
Dj Lex
Haha dan moet je is voor de gein 4 liter melk gaan drinken. Das lekker. Nee ik ga over me nek van witlof en spruitjes. Krijg die dingen echt niet naar binnen
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Lex
Haha dan moet je is voor de gein 4 liter melk gaan drinken. Das lekker. Nee ik ga over me nek van witlof en spruitjes. Krijg die dingen echt niet naar binnen

Ja, die melk, net als die gasten van JACKASS, hahahahaha:D :D :D :D Dat is echt humor en ook heel ranzig, maar wel cool. Die gasten kotsen echt een brede straal dat is niet gezond!!!!!! echt lachuh
basvh
net zoals WVG kan ik niet tegen kaas, als ik de geur van kaas ruik word ik helemaal gek, dan begin ik al te kokhalzen, vooral bij die schimmelkaas uit frankrijk die mijn pa altijd eet. maar gesmolten pizza kaas lus ik wel weer maar dan moet het wel gesmolten zijn
-=WVG=-
quote:
Originally posted by basvh
net zoals WVG kan ik niet tegen kaas, als ik de geur van kaas ruik word ik helemaal gek, dan begin ik al te kokhalzen, vooral bij die schimmelkaas uit frankrijk die mijn pa altijd eet. maar gesmolten pizza kaas lus ik wel weer maar dan moet het wel gesmolten zijn


Gesmolten kaas stinkt ook gruwelijk :(
Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool

Ja, die melk, net als die gasten van JACKASS, hahahahaha:D :D :D :D Dat is echt humor en ook heel ranzig, maar wel cool. Die gasten kotsen echt een brede straal dat is niet gezond!!!!!! echt lachuh


Haha ja daar was het van. Geweldig dom programma. Die gasten hebben een pijngrens waar je misselijk van wordt. Die stralen. En gewoon doordrinken he.
Vinyl Boy
ja, dat was echt humor ja...volgerns mij kwam er evenveel uit als dat erin was gegaan:)
Dwingo
quote:
Originally posted by Dj Lex
Haha dan moet je is voor de gein 4 liter melk gaan drinken. Das lekker


Haha LOL
Twee vrienden van me zijn van plan dat ook eens te doen.
Projectiel kotsen is de term die ze gebruiken. Als het allemaal een beetje meevalt willen ze wedstrijden gaan houden voor wie het verste komt. Ikzelf zie het eerlijk gezegd niet echt gebeuren.

Miss Proximus
Ik dacht..ik kijk niet in die thread want het zal wel weer over porno gaan :rolleyes: maar tot mijn verbazing is t nog een leuk onderwerp ook! :D

Waar kots ik van..........gozers die hun lul niet wassen en m dan voor je gezicht houden hahahahahaha :p

Laatst had ik een lekker pistoletje gezond voor mezelf gemaakt..tomaatje, komkommertje, kaas, ham, peterselie...en toen ik halverwege was zat er opeens een enorm gore vissmaak (komkommer + vissmaak...hmmmmmmmz :D) aan die hap die ik genomen had...daar kan ik dus ECHT niet tegen (het was ook nog s m'n ontbijt) dus ik zat zwaar kokhalsend aan tafel...maar gelukkig kon ik het snel wegspoelen met wat jus (d'orange dus)....ieeeeew...

Verder heb ik geen afkeur van bepaalde voedingsmiddelen...gelukkig..hoewel ik vroeger alleen pannekoeken en patat luste :D maar ja..je wordt ouder hè? :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus


Verder heb ik geen afkeur van bepaalde voedingsmiddelen...gelukkig..hoewel ik vroeger alleen pannekoeken en patat luste :D maar ja..je wordt ouder hè? :)



Och, ik heb nml een vriend die bij de MacDonalds ook geen sla en saus op z'n hamburger mot enz.

Dat was bij mij nml ook altijd zo: Wat een boer/boerin niet kent, dat vreet ie nie...Maar tegenwoordig maakt t allemaal geen donder meer uit (...vreten kreng!!!LOL)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement