|
Vieze dingen (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Trancetunnel
[B]Sorry, heren, ik zal niemand meer veroordelen.:o Eigenlijk had ik bij mijn lijstje nog wat meer willen zetten, maar heb ik toch maar niet gedaan.....
Dan hou ik het alleen bij vieze muzieksoorten / bands
een lijstje;
KoRn, Rammstein, Frans Bauer, Bjork (leeft die nog?), Annie Lennox (grrr), Limp Bizkit, Christina Aquilera, Benny Nijman, Jovink & de voederbietels, Jopie Bernal........ nou ja, ik kan wel doorblijven gaan.
Nou, als hier iemand toevallig Frans Bauer heet moet ie het zeggen hoor, dan neem ik weer alles terug wat ik gezegd heb!:D
|
Frans Bauer heet ik dan wel niet, maar ik moet toch zeggen dat ik vind dat Korn, Rammstein, Limp Bizkit en Annie Lennox (Roxette) toch best wel wat aardige nummers hebben hoor....
ik ga eigenlijk alleen over mn nek als ik teveel gezopen heb! :p |
|
|
| Eye-Riz |
ben het met je eens JUkx qua muziek (Rammstein is heel vet te mixen met house trouwens, hihihi)!
Ik ga trouwens over eten gesproken over mijn nek van melk, dat was ik helemaal vergeten! en oja, ook van tandenpoetsen: als de tandenborstel achter in mijn mond komt moet ik elke keer kokhalzen. ERG vervelend, vooral 's ochtends, want dan klapt mijn maag zo dubbel :( |
|
|
| Little Theseus |
T ergste wat ik heb meegemaakt is dat ik in een weiland een neergeschoten duif vond. Van buiten lijk hij nog goed, dus ik tilde hem op, bleek hij er al een paar dagen te liggen, al zijn veren waar ik hem vastpakte lieten langzaam los, terwijl op de losse plekken waar geen veren de maden er uit kwamen gekrioeld. Aan het einde viel de duif bijna veerloos op de grond, en viel op zijn rug, en datgene wat ik zag waren honderden, nee, DUIZENDEN maden, die tussen de darmpjes, niertjes, botjes en overige organen van het dier krioelden.
Damn wat werd ik misselijk, en ik hoop dat jullie dat niet worden van dit verhaal. |
|
|
| DJ_Massive |
jezus getsie
wie gaat er dan ook een dooie duif oppakken ??
wilde je um op de barbiekjoe leggen ofzo?? :p :p :p
nee grapje
da's trouwens wel erg gevaarluk hoor ,kan je ziek van worden:eek: |
|
|
| Trancetunnel |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
(Rammstein is heel vet te mixen met house trouwens, hihihi)!
:( |
Dat ben ik helemaal met je eens.
Ik heb laatst een hardcorenummer gedownload op een trackergroep (sorry, ik ben de url kwijt) met vocals uit een Rammstein-track
De titel was Manace 2 Society - Criminality Insane (een beregoed nummer trouwens!!) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
jezus getsie
wie gaat er dan ook een dooie duif oppakken ??
wilde je um op de barbiekjoe leggen ofzo?? :p :p :p
nee grapje
da's trouwens wel erg gevaarluk hoor ,kan je ziek van worden:eek: |
LoL je gaat er toch nie aan likken :)
Of daarna aan je eigen hand likken.. (en ga nou nie een uitleg geven waardoor het via je hand via je vork via je eten in je ofzow kan kome ;-) |
|
|
| DJ_Massive |
ja maar toch he
straks vergeet je je handen te wassen, ga je naar bed doe je wat, en wordt je de volgende ochtend wakker met een duivenontsteking aan je klokkenspel.....heeeeeuuuhhh:eyes: |
|
|
| Little Theseus |
ik heb mijn handen daarna meteen errug goed gewassen..
maar wat niet snugger was, ik heb dat beest daarna in de sloot gekeild, terwijl de koeien die in dat land uit die sloot drinken...
als er nu een of andere schimmelziekte in die sloot daardoor ontstaat... oepsie! :s |
|
|
| Eye-Riz |
:clown: zit ik net kaas te eten (waarover we het in deze thread al eerder hadden), lees ik dat verhaal van die duif! :p
Toevallig... en ging niet over mijn nek (hoewel ik wel maar vast stopte met eten voor het geval dat! :D :D :D |
|
|
| Henkie_henk |
lol ik at net van die speculaasjes bij me kouwe koffie..toenk dat verhaal las :) maarja.. zon duifje.. best zielig.. onze kat had er ook es 1 gepakt.. bracht ik hem heel leuk naar de dierenarts om em op te knappen.. draait die mongool ze nek om.. lol.. slettekind..
over zinlose replys gesproken he :) |
|
|
| DJ_Massive |
zow hee draait ie zo ze nek om?
tsss..als die dokter op straat een klap krijgt en hij gaat daarvoor effe naar de ehbo dan draaie ze toch ook niet ze nek om ?:p |
|
|
|
|