return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Vieze dingen (pg. 4)
View this Thread in Original format
OENKABOENKA
Volgels die klei eten????????????????????????

jaja

Maar ik kan wel begrijpen dat je oude mensen vies vind. Maartja zo worden wij ook later

{-_-}
Eye-Riz
quote:
ik ga over mijn nek van vis, van die alto-figuren met stekels op hun hoofd, skaters en ajacieden.......


mmmm.
en ik ga over mijn nek van mensen met vooroordelen :D :D :D
Henkie_henk
mmmm

en ik ga over mijn nek van moraalriddertjes :D :D :D
Nastra Azzurro
quote:
mmmm.
en ik ga over mijn nek van mensen met vooroordelen


ja ik ook

ennuh..ik ben skater :whip:
Blik
quote:
Originally posted by Eye-Riz


mmmm.
en ik ga over mijn nek van mensen met vooroordelen :D :D :D


ik ook

ennuh..ik ben een ajaxied:whip:

(reply in Nastra Azzuro vorm:D)
Dago "B" Duck
mmmm,


ik ga nooit over m'n nek !:cool:
Henkie_henk
Vooroordelen zijn idd niet goed maar als je beeld van mensen gebasseerd is op meerdere slechte ervaringen dan zijn t al geen vooroordelen meer..

Trancetunnel kan dat best hebbe..

en af en toe een vooroordeeltje is niet dodelijk hoor..

Live a happay life

ps Hey dago b en eye-riz dat nexus logo is wel (heel) vet hoor maar wat zit daar nou rechtsonder voor wat geels :)
Dago "B" Duck
'K heb het plaatje wat verkleind. Op de grote is het beter te zien. Soort van zonne(licht)straal. Huisgenoot van me is nogal goed in dat soort dingetjes.
Dago "B" Duck
quote:
Vooroordelen zijn idd niet goed maar als je beeld van mensen gebasseerd is op meerdere slechte ervaringen dan zijn t al geen vooroordelen meer..


Toch blijft iedere skater, ajaxied, mongool, neger, Chinees, Hollander etc. dan nog verschillend.
Henkie_henk
lol dat zonnestraaltje hoort...? (vink niet echt mooi *zorry)

Ja klopt dat elke ajacied whatever alsnog verschillend is..

/me pakt alvast me kam.. (kank lekker iedereen over dezelfde kam scheren)

Eye-Riz
quote:
Vooroordelen zijn idd niet goed maar als je beeld van mensen gebasseerd is op meerdere slechte ervaringen dan zijn t al geen vooroordelen meer..


Ach ja, daar heb je alleen maar last van als je mensen in hokjes stopt.... Als men dat nou eens niet zou doen, dan hoef je ook geen mensen te beledigen die toevallig in dat hokje zouden horen die je helemaal niet kent.

quote:
en ik ga over mijn nek van moraalriddertjes


goh, wat leuk, zo had ik mij nog nooit bekeken (kzie geen harnas of maliënkolder bij mijn avatar, ook al zit ik op een roze ros :D) ik dacht alleen even mijn mening te geven. Wow, moraalridder....

Enne, ieder zijn smaak, ieder zijn mening. Ik vind mijn sig wel mooi, ook al is ie niet zo onwijs stoer :rolleyes: als die van jou Henkie! :D
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Eye-Riz


Ach ja, daar heb je alleen maar last van als je mensen in hokjes stopt.... Als men dat nou eens niet zou doen, dan hoef je ook geen mensen te beledigen die toevallig in dat hokje zouden horen die je helemaal niet kent.



goh, wat leuk, zo had ik mij nog nooit bekeken (kzie geen harnas of maliënkolder bij mijn avatar, ook al zit ik op een roze ros :D) ik dacht alleen even mijn mening te geven. Wow, moraalridder....

Enne, ieder zijn smaak, ieder zijn mening. Ik vind mijn sig wel mooi, ook al is ie niet zo onwijs stoer :rolleyes: als die van jou Henkie! :D


whahahaa... zit iemand in der periodetje?? :)

Maar ff over dat moraalriddertje.. dat paste gewoon zo goed als reply.. :) Maakt niet uit wie het had gezegd :p

Maar opzich kank niet tegen die moraalriddertjes.. helemaal niet als ze zelf hypocriet zijn etc Hey wij moeten naar "pet peeves" thread in de chill-out :D

HOe heet dat zusje van dexter op dat paardje eigenlijk? didi he?? LoL..

Je sig is idd ook stoer (ik zie (heel) vet ;-) Maar dat gele dingetje is toch mooier alst ie ook groenig is?? of vind je da nie?

ow bedankt nog :)

PLUR :) ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement