return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Vieze dingen (pg. 3)
View this Thread in Original format
Corrado_NL
Beschimmelde gemalen koeien-kut waar van die witte maaden in en op zitten...

BAH!
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Corrado_NL
Beschimmelde gemalen koeien-kut waar van die witte maaden in en op zitten...

BAH!


Ow ik vind dat juist wel lekker, als er maar een beetje mosterd op zit he dan is het natuurlijk het beste te eten.
Die maden zijn soms alleen wat irritant, want je moet goed kauwen anders kunnen ze misschien in je buik verder leven
Dat neem ik er trouwens op de koop bij toe want die dingen smaken perfecto :toothless

och och Wat een verneukte tijd toch weer, ik ga pitten


Greetz,
Glaniskanis
Dj Lex
quote:
Originally posted by Glaniskanis


och och Wat een verneukte tijd toch weer, ik ga pitten


Greetz,
Glaniskanis


Nou idd. Tot hoelang blijf je dan liggen maffen man. Jezus als ik elke dag zo laat naar bed ga, dan ben ik aan het eind van de week zo brak dat ik een heel weekend alleen nog maar slaap:o
Blik
quote:
Originally posted by Miss Proximus


Laatst had ik een lekker pistoletje gezond voor mezelf gemaakt..tomaatje, komkommertje, kaas, ham, peterselie...en toen ik halverwege was zat er opeens een enorm gore vissmaak (komkommer + vissmaak...hmmmmmmmz :D)


gadverdegadver........:eek:
Blik
quote:
Originally posted by Dwingo


Haha LOL
Twee vrienden van me zijn van plan dat ook eens te doen.
Projectiel kotsen is de term die ze gebruiken. Als het allemaal een beetje meevalt willen ze wedstrijden gaan houden voor wie het verste komt. Ikzelf zie het eerlijk gezegd niet echt gebeuren.


haha, dit lees ik nu pas haha, wat zijn dat voor vrienden zeg, dat is toch niet normaal......."projectielkotsen"........en dan nog wedstrijdje ver-kotsen ook nog, die gasten zijn echt sick in hun hoofd.....


ok, nu maar ff wat ik echt vies vind........Pisang Ambon!!!!! gadverdamme, ben een keertje superzat geworden van Pisang Ambon en nu vind ik het echt niet meer te drinken, echt ranzig spul is dat......es kijken wat nog meer.........ehh, spruitjes, bloemkool, witlof etc etc........
raoel
Ik moest dit plaatje ergens posten.
Dus d8 ik:
Doe ik hier maar



Minder prettig :D
raoel
Wa ik zelf heel vies vin is:

Zelf nooit gedaan hoor, maar ik ken iemand die zegt dat ie het gedaan heeft.

DE ANALE SCHOEN

Das een of ander spel.
En als je verliest dan krijg je dus een anale schoen.

Gaat als volgt:
Je schoen doe je uit.
Je moet je broek omlaag doen.
Die schoen hou je vervolgens onder je reet en je gaat krom staan.

Dan giet iemand bier in je nek:D
Dat loopt vervolgens over je rug door je bilnaat :D in je schoen.

En dat moet je dan nog opdrinken :D:D:D:D:D:D:D:D

______________________________________________

Dit blijft goed:

TranceFool
quote:
Originally posted by raoel
Wa ik zelf heel vies vin is:

Zelf nooit gedaan hoor, maar ik ken iemand die zegt dat ie het gedaan heeft.

DE ANALE SCHOEN

Das een of ander spel.
En als je verliest dan krijg je dus een anale schoen.

Gaat als volgt:
Je schoen doe je uit.
Je moet je broek omlaag doen.
Die schoen hou je vervolgens onder je reet en je gaat krom staan.

Dan giet iemand bier in je nek:D
Dat loopt vervolgens over je rug door je bilnaat :D in je schoen.

En dat moet je dan nog opdrinken :D:D:D:D:D:D:D:D

______________________________________________

Dit blijft goed:


HAHAHAHA:D :D :D :D wat een spel, dat heb ik nog nooit gedaan en ben het eigenlijk niet van plan ook:p Ik hou het wel bij kaartje blazen:)
En die foto mag er wezen, lekker voor die gozer, ik heb echt een hekel aan die gasten die zo met die beesten omgaan, ik denk dat die gozer een aantal weken niet op zn aars heb kunnen zitten:p
Dj Lex
Hahaha LOL. Wat een stom spel joh. Maar wel leuk als je dronken ben.
:D
Blik
quote:
Originally posted by raoel
Wa ik zelf heel vies vin is:

Zelf nooit gedaan hoor, maar ik ken iemand die zegt dat ie het gedaan heeft.

DE ANALE SCHOEN

Das een of ander spel.
En als je verliest dan krijg je dus een anale schoen.

Gaat als volgt:
Je schoen doe je uit.
Je moet je broek omlaag doen.
Die schoen hou je vervolgens onder je reet en je gaat krom staan.

Dan giet iemand bier in je nek:D
Dat loopt vervolgens over je rug door je bilnaat :D in je schoen.

En dat moet je dan nog opdrinken :D:D:D:D:D:D:D:D



haha, das echt vies man, kun je beter het drankspel of het bierspel gaan doen

Trancetunnel
ik ga over mijn nek van vis, van die alto-figuren met stekels op hun hoofd, skaters en ajacieden.......
maar ja, das persoonlijk
michiel
DIT IS WAT IK VIES VIND:

- KIKKERS
- OUDE MENSEN
- VOGELS DIE KLEI ETEN

LATER

MICHIEL

PS: SORRY VOOR DIE IRRITANTE CAPS LOCK MAAR IK HAD GEEN ZIN OM HET UIT TE ZETTEN :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement