|
welkom op irc 2 :) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
wel dj?
:)
ja
of staat t gewoon leuk :)
voor je naam
Dj Henkie
lol
nee ben wel dj
nice..
Glaniskanis In Tha Mix
is toch nog beter dan
DJ Glaniskanis In Tha Mix
neej das dom glanis
vinnik
das echt nerdachtig
* Dj-Alpha kicks ass :)
hardtrance :)
?
hardtrance, acid, beetje hardhouse en een beetje techno
ow das wel rlxt.. |
|
|
| Donna |
henkie hoe enorm triest dat je alle threads sluit waarin er peeps tegen je ingaan,das echt beetje zielig.
niet voor de mening van een ander openstaan is kortzichtig,en naar mijn mening zijn er hier nogal wat mensen die last van deze eigenschap hebben.....
En dan dat belachelijke gelul van petrus over rv,ik wil m wel is zien op dv,ach petrus,ik weet dat jou schoenmaat iets is om bang voor te zijn,zoiets heb je al eerder gezegt,beetje blabla,magoed,als t je gelukkig maakt...
Er wordt hier enorme ophef gemaakt over een discussie,of naja tis meer t geval als iemand die hier niet al tijden dag in dag uit op t forum zit een eigen mening heeft over de *diehards*
Laat me nie lache,en idd dat van miss p over rudy dat ie nog in de luiers zat blaatquote heb ik ook ff om gelachen,meissie je hebt nog een hoop te leren in deze wereld,je weet niet alles omdat je toevallig de feesten en de drugs hebt ontdekt,beetje triest,mede omdat jij nog met je barbies speelde en stiekem verlieft op *Ken* was toen ik t nachtleven verkende.Maar je weet iig meer over drugs dan ik,of naja t gebruik ervan,ik weet alleen de medische kant van de omdat ik verpleegkundige ben en een aantal lijkjes heb mogen aanschouwen;)
Dus dames en heertjes enjoy jullie drugs en jullie wijsheid in dit leven,jullie harde kern TA's weten alles van feesten,drugs en newbies.
Greetz
oh henkie laat je sluitspier ook maar weer op deze thread los....ben je goed in |
|
|
| -=WVG=- |
Hm, ik vind het allemaal wat overdreven...ben wel tevreden met Henkie & Blik...
Maar ja, geen zin om me daar vedrder over uit te laten. Wat ik me afvroeg is welke &%$@#%$ ervoor heeft gezorgd dat je #taforum alleen d.m.v. een uitnodiging binnen kunt komen. Lekkah praktisch :rolleyes: Als het veranderd zou kunnen worden...graag :) |
|
|
| Donna |
Maar ja, geen zin om me daar vedrder over uit te laten. Wat ik me afvroeg is welke &%$@#%$ ervoor heeft gezorgd dat je #taforum alleen d.m.v. een uitnodiging binnen kunt komen. Lekkah praktisch Als het veranderd zou kunnen worden...graag
is done,de chan is open |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Donna
Maar ja, geen zin om me daar vedrder over uit te laten. Wat ik me afvroeg is welke &%$@#%$ ervoor heeft gezorgd dat je #taforum alleen d.m.v. een uitnodiging binnen kunt komen. Lekkah praktisch Als het veranderd zou kunnen worden...graag
is done,de chan is open |
Dank u Donna :)
(ik dacht dat je m'n text gestolen had, maar je hebt vergeten te quoten:)) |
|
|
| Donna |
| hak geen zin in,ik denk je snapt m zo ook wel:p |
|
|
| Henkie_henk |
Hey donna.. ik heb een goeie voor je "whatever"
Ik had eerst een reply voor je geschreven.. maarja.. ik sta der gewoon boven hoor.. mij doet t niet zoveel wat voor geblabla je post...
Het ging trouwens over irc.. leuk dat je weer een thread in een flamewar probeert te krijgen.. dit was gdvd een van de laatste zonder geflame! |
|
|
| MetzZ_!! |
ik heb gf man
neej dat feest 2 weken terug in de 0
ik blijf netjes
in dh
*** SloeRie has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** DayDreaM has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** Donna has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** Ill has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** Dj-Alpha has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** Glaniskan has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** AkiraTA has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** bt has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** DJonKo has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** T_H_C has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** CHillEm has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** DRuGzZ has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** HiGH_NrG| has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** MegaKingE has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** WiZZarD has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** LoeDeR has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** WieT has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
*** ZWieNuBiG has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
mmm
*** ZoepLaBBu has quit IRC (efnet.demon.co.uk irc.light.se)
hahaha
lol
en toen was er nog 1tje
Waar is iedereen nou??:rolleyes: |
|
|
| MetzZ_!! |
Hee komme jullie er niemeerop ofzo??
Het is hier best saai in mijn eentje |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Hee komme jullie er niemeerop ofzo??
Het is hier best saai in mijn eentje |
er staat bij mij dat t channel niet available is ... hmz |
|
|
| DjRV |
| Welkom in de wondere wereld die EFNET heet.Wat je meemaakte was een zogehete NETSPLIT....Zie het maar zo: Efnet is een groot spinnenweb en elk draadje van dat spinnenweb leid naar een chat server.Er willen nog weleens wat van die draadjes er tussen uit vallen en dan is het spinnenweb niet meer compleet.Er word dan altijd geregeld dat alle draadjes weer vast zitten zodat iedereen weer bij elkaar komt |
|
|
| arno |
| ken iemand mij ff in gewoon nederlands uitlegge hoe ik op die chat irc kom? |
|
|
|
|