|
welkom op irc 2 :) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Welke ing server gebruik jij??
Dan kan de rest die server ook gebruiken
Ik kom er iig ook niet in :(
WvG dank dat je ff eronder zette dat het mijn Copyright was ;)
Greetz,
Glaniskanis |
Hebbus
/server irc.isdnet.fr:6668
:D:D:D:D:D
Komt allen
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| MetzZ_!! |
nou zeg...waar is mijn auto-opje???
*** Dj-Alpha has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
*** Wave|food has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
*** WvG has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
*** Glan|Rel has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
*** Nastra has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
*** M5 has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
*** AkiraGYM has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
*** bt has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
*** MegaKingE has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
*** DjRV has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
*** WieT has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
*** HiGH|AwaY has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
*** DonBBL has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
*** WiZZarD has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
*** DRuGzZ has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
*** DJonKo has quit IRC (irc.homelien.no irc.isdnet.fr)
En weer is iedereen weg...:rolleyes:
En weer ben ik helemaal alleen:confused: |
|
|
| -=WVG=- |
Huh???
Iedereen is er nog hoor...
heb je wel deze server: efnet.vuurwerk.nl ? |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Huh???
Iedereen is er nog hoor...
heb je wel deze server: efnet.vuurwerk.nl ? |
Jaaaaah... normaal ben ik er toch ook bij? Ik heb niets veranderd duz snap er helemaal nada van...MMM... ff opnieuw inloggen |
|
|
| MetzZ_!! |
En WTF is dit nu weer... Is het me EINDELIJK gelukt om iedereen te vinden... Word ik gewoon gedisconnected...
:confused: |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
En WTF is dit nu weer... Is het me EINDELIJK gelukt om iedereen te vinden... Word ik gewoon gedisconnected...
:confused: |
Geen zorgen...dat komt hierdoor:
(Riedel) IMPORTANT : We're going to restart the server in 10 minutes for an ircd upgrade. The downtime will be restricted to an absolute minimum. Sorry for the inconvenience. |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Geen zorgen...dat komt hierdoor:
(Riedel) IMPORTANT : We're going to restart the server in 10 minutes for an ircd upgrade. The downtime will be restricted to an absolute minimum. Sorry for the inconvenience. |
OKe, en hoe lang gaat dat duren, want ik kan er nu dus weer niet opkomen.. Klopt dat?? |
|
|
| Nastra Azzurro |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
OKe, en hoe lang gaat dat duren, want ik kan er nu dus weer niet opkomen.. Klopt dat?? |
ik kom er ook ni op ....eerder wel(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #ddb Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #peroni Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #peroni Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #ddb Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #ddb Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable
(437) #taforum Nick/channel is temporarily unavailable |
|
|
| -=WVG=- |
NAH JAH, PROBEER HET MORGEN NOG WEL NS :)
(sorry, CAPS dtond aan en ik had geen zin om het opnieuw te typen, nu ik dit hele verhaal aan het typen ben realiseer ik me dat het beter wel ff opnieuw had kunnen doen...) |
|
|
| Henkie_henk |
| hey Nastra Azzurro anders hammer jij t ff lol... |
|
|
| Optimus Trance |
wat een leuke gesprekken altijd op irc...:D:D:D
maarree
nieuwe nummerrrrrrrrrrrrrrrrrr
geweldig
wat?
waar?
Klubbheads - Clit Sopping
:))))))))))))))))))))
LOL
is ie goed
ik hou niet van KH
hahah
De_Gek
ik hou wel van clit hopping
het is een geintje
:))))))))
:))))))
Vincent de whore - fly away (droog in de kont met de feun erop remix)
ROFL
hoeryella - tenki (mieke telkamp 2001 remake)
wat zijn dat voor oraatjes , jongeman
goeie!!!
Spank 1 - Airteef (Gerard Joling No More Bolero Remix)
heb je nog meer
praatjes
Safri Kip - Played a- hond (herman broods rising from death remix)
lol
hahahaha
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Paul Van Dyk - For A Fries (Mem & Heit In The Morning Remake)
dit moet je posten man!!!!
laatste was dat
:)))
lachem, giere brulle
hehehehe |
|
|
| DjRV |
| quote: | | Welkom in de wondere wereld die EFNET heet.Wat je meemaakte was een zogehete NETSPLIT....Zie het maar zo: Efnet is een groot spinnenweb en elk draadje van dat spinnenweb leid naar een chat server.Er willen nog weleens wat van die draadjes er tussen uit vallen en dan is het spinnenweb niet meer compleet.Er word dan altijd geregeld dat alle draadjes weer vast zitten zodat iedereen weer bij elkaar komt |
Op dit moment ligt heel efnet onder vuur,een paar "scriptkiddies"(meestal jochies van rond de 12,13,14 jaar die teveel vrije tijd hebben) zijn bezig efnet totaal naar beneden te halen met zo gehete DoS attacks(DoS=Denial Of Service,spreekt voor zich).Wat ze nu dus in principe doen is elk draadje van het spinnenweb kapot aan het maken,zodat het geheel uit elkaar valt.Niemand heeft enig idee hoelang dit nog gaat duren,tis best een choas op dit moment.Mocht je vragen hebben,post ze hier dan en ik zal zodra ik meer weet het hier posten.
Greetz |
|
|
|
|