|
welkom op irc 2 :) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
| k snap niet echt waarom je t nog probeert......wordt toch niet gewaardeert enzo |
|
|
| DjRV |
| ach naja al is er maar 1 die er wat aan heeft,is het voor mij al genoeg |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by DjRV
ach naja al is er maar 1 die er wat aan heeft,is het voor mij al genoeg |
Laat ik nou net die 1ne zijn:)
tnx 4 xplaining! |
|
|
| Donna |
mjah duh maar jij bent ook lief he;p
grinz |
|
|
| -=WVG=- |
[sarcastic mode on]
Kom allemaal hierheen, het is reuze-gezellig !
[sarcastic mode off] |
|
|
| DjRV |
| dat hoeft de komende tijd niet meer wvg,chan is verlopig geclosed wegens het niet waarderen dat die chan er uberhaupt is.Goede intenties worden hier constant afgeschildert als kwaad,fine let it be that way |
|
|
| Miss Proximus |
| :D Laat dan maar... |
|
|
| DjRV |
| we will miss proxidoos :D:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by DjRV
dat hoeft de komende tijd niet meer wvg,chan is verlopig geclosed wegens het niet waarderen dat die chan er uberhaupt is.Goede intenties worden hier constant afgeschildert als kwaad,fine let it be that way |
Wie speelt er nu dan voor dictatorTJE |
|
|
| DjRV |
| uhmm petrus.....nah nevermind :D |
|
|
| Miss Proximus |
| Misschien kun je nu beter wat tijd aan je vrouwtje besteden....dat is immers beter besteed :) |
|
|
|
|