|
שבוע סבל, וחזרתי! :)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| טוב אז ככה, שלושה ימים לפני יום כיפור התחלתי להרגיש כאב בטן, כואב כואב, וכלום לא יוצא... ככה משכתי ומשכתי אמרתי בטח גזים... קיצר יום כיפור מגיע בדיוק בחמש הכאב מגיע לשיא כאילו יש לי איזה משאית בבטן, משהו נורא, אני עושה לאמא שלי אני צריך רופא... ואבא שלי מתעצבן עושה לי עכשיו אתה נזכר... בסוף הוא התעשת... נסענו לבי"ח (יום כיפור, פחד מאבנים גם...) מגיעים למיון, הכירורג בודק, טוב, אפנדציט, דחוף ניתוח, יאללה אינפוזיה, נכנסתי לניתוח... עכשיו אמרו לאמא שלי ניתוח פשוט, 20 דקות... יצא 3 שעות... מסתבר שהאפנדיציט היה דלוק והוא התפוצץ וחצי חלל הבטן שלי היה מלא נוזלים (מוגלה וכאלה...) היה דימום מסיבי והרחיבו חתך שם, בקיצר בלאגן... סיימתי ניתוח עם זונדה מחוברת לאף, קטטר, שתי אינפוזיות וצינור אל תוך הבטן להוציא הפרשות מהפצע.. קיצר איכס... אני עכשיו מחלים מהכל, שיחררו אותי הביתה אבל אני עדיין אל אנטיביוטיקה ולא זז הרבה... קיצר חזרתי, רק רציתי לספר לכל אלה אם יש בכלל ששאלו איפה אני... :) |
|
|
| NyKoN |
איי איי אח שלו מסכן
תהיה בריא רק זה הכי חשוב
וטוב שחזרת
:D |
|
|
| Flotser |
וואי אחי מסכן!!
:eyes:
אני למזלי גילו לי את האפנדיציט לפני שהוא התפוצץ אז היה ניתוח קל...
ופאק בטח פתחו לך את כל הבטן אההה?
זה צלקת גדולה כזאתי?
העיקר אבל עכשיו הכל בסדר!
תהיה לנו בריא
:wtf: |
|
|
| Vortex_SA |
| יש לי צלקת בצורת 'ר' הפוכה... כל הצד הימני של הבטן :) זה מזכיר לי שדוד שלי בא וניסה לעודד אותי אז הוא כזה עושה השוואות של הצלקת שלו עם שלי ושל אבא שלי, חתכו לו את כל הבטן, אבל ממש, מצד לצד... שיהיה בריא... |
|
|
| AnthemFreak |
פיי
איזה באסה
מסכן
איזה באסה זה צלקת
אני יש לי נטייה לצלקות.. רופא עור אמר לי את זה
וזה מזה באסה
יענו צריך להזהר שאתה לא נכווה או נפצע
וזה קורה.. זה באסה
בישלתי לפני איזה חודש וחצי איזה משהו וזה.. טיגנתי לי דברים בכיף
ובטעות נגעתי במחבת
וזה עשה לי צלקת
וזה עדיין אדום כזה
וזה לא עובר
יש עוד דוגמאות.. אבל זה לא מעניין:)
תחלים מהר ותרגיש טוב חישי |
|
|
| Hell_Copter |
פאקינג שיט אחי!!!!
מה זה פה הנוסע השמיני?!?!?! :eyespop: :eyespop: :eyespop:
מה שעבר לך בבטן זה שהאפנדציט היה חייב לחרבן ובסוף התפוצץ מרוב התאפקות
קיצר תרגיש טוב ותחלים מהר!!! |
|
|
| ronsh |
תרגיש טוב
החלמה מהירה |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
פיי
איזה באסה
מסכן
איזה באסה זה צלקת
אני יש לי נטייה לצלקות.. רופא עור אמר לי את זה
וזה מזה באסה
יענו צריך להזהר שאתה לא נכווה או נפצע
וזה קורה.. זה באסה
בישלתי לפני איזה חודש וחצי איזה משהו וזה.. טיגנתי לי דברים בכיף
ובטעות נגעתי במחבת
וזה עשה לי צלקת
וזה עדיין אדום כזה
וזה לא עובר
יש עוד דוגמאות.. אבל זה לא מעניין:)
תחלים מהר ותרגיש טוב חישי |
האמת שצלקות זה בסדר כל עוד הם לא ממש גדולות ומגעילות
אחרי הכל, מאחורי כל צלקת יש סיפור :p |
|
|
| Scorchio |
כן למשל לי יש צלקות עצבניות על הגב לאחר לילה פראי עם אימא של רועי...
בכל מקרה
אאוץ' שגיא
קטטר?!
פאקקקקק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
כן למשל לי יש צלקות עצבניות על הגב לאחר לילה פראי עם אימא של רועי...
בכל מקרה
אאוץ' שגיא
קטטר?!
פאקקקקק |
אבל השאלה היא אם ראית את הנשיכה שאמא שלך עשתה לי מאחורי הכתף... :rolleyes:
כבר חודש וחצי זה שם!!!
פראית היא!! |
|
|
| TTman |
וואי אחי
תיהיה בריא מלך העולם
וואי לא נעים כל הקטע הזה |
|
|
| Rising |
וואי וואי איזה סיוט....
תרגיש טוב בחור... |
|
|
|
|