return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Innercity 03 @ Amsterdam RAI, 20.12.03 (pg. 2)
View this Thread in Original format
staz
8 golv blir det.

http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=1415

http://www.worldlingo.com/wl/Translate (dutch-english, klistra in urlen i fältet där och sen translate) om man inte är duktig på holländska dvs..
ScuL
Det här är verkligen den bästa line-up sen Innercity 2000.

Jag har varit på 2001.. Det sugade.. except for Marco V och Picotto.
2002 var inte så himmelskt bra eller.

Linan är relativt små jämfört med de sista ären förresten. De brukar ha typ 9 golver varje år.
Amnezia
asså varför lägger dom det alltid typ 2 dar innan julafton..firar inte holländare å djs jul??:tongue3

linan ser riktigt bra ut iår, å har tomtedräkt redo men datumet:eyespop: :eyespop: gahH..
ScuL
vi firar jul den 25:e och den 26:e december. :)
ingenting händer den 24:e december, det e bara religiösa människor som går till kyrkan då.
staz
Äh, jul.. sånt humbug.
Amnezia
hum funderar på å kanske försöka fixa en expedition till detta iaf..
20 e väl en lör lr nått?? då e man ju hemma 21 igen typ..så man hinner ju hem till kalle anka iaf:p :p :p

nån mer som funderar på å besöka detta????:rolleyes:
Glorie
hehe, Expedition ;) Bra där :p

Expedition Innercity, med Innercity-Pelle och Innercity-Bella :p :p
(OBS! fingerade namn ;)) Vem ligger med vem? :p Rumsordningen på vandrarhemmet menar ja ;)


Skulle vara skojigt alltså.. men det är fortfarande fel datum :p Det är på nyår jag vill fara :(
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Glorie
hehe, Expedition ;) Bra där :p

Expedition Innercity, med Innercity-Pelle och Innercity-Bella :p :p
(OBS! fingerade namn ;)) Vem ligger med vem? :p Rumsordningen på vandrarhemmet menar ja ;)


Skulle vara skojigt alltså.. men det är fortfarande fel datum :p Det är på nyår jag vill fara :(


Enig med deg om nyttår, hadde passet bedre da. Men hvis det kommer opp noen busspakker til Innercity a la TC sitt opplegg til Trance Energy så si ifra. Vurderer nemlig sterkt å ta turen selv.

Og hvem som ligger med hvem, ja det tar vi som det kommer. :D
Amnezia
quote:
Originally posted by Glorie
hehe, Expedition ;) Bra där :p

Expedition Innercity, med Innercity-Pelle och Innercity-Bella :p :p
(OBS! fingerade namn ;)) Vem ligger med vem? :p Rumsordningen på vandrarhemmet menar ja ;)


Skulle vara skojigt alltså.. men det är fortfarande fel datum :p Det är på nyår jag vill fara :(


huum.....jao nyår vore ju skoj..vill att de ska fixa nått i stil me the dome som va 2001 lr va det va:rolleyes:
men innercity såg lockande ut juee..vore bekvämt å bara flyga ner å sen tebax dan efter...arenan ligger väl i amsterdam??

deltagare sökes: skicka en kort beskrivning,foto lr filmklipp och varför just du vill va me i expeditionen:cool:
kanske kan sälja alltihop till tv sen....:cool:
Glorie
quote:
Originally posted by Amnezia
deltagare sökes: skicka en kort beskrivning,foto lr filmklipp och varför just du vill va me i expeditionen:cool:
kanske kan sälja alltihop till tv sen....:cool:


egentligen så vore det coolt! spela in en roadtrip och ge till SVT. De kan få filmen alltså :p om de sponsrar oss med bil, bensin, biljetter och boende ;)

Sand Leaper
quote:
Originally posted by Glorie
egentligen så vore det coolt! spela in en roadtrip och ge till SVT. De kan få filmen alltså :p om de sponsrar oss med bil, bensin, biljetter och boende ;)



Haha, genial idé!:toocool:
ScuL
quote:
Originally posted by Glorie
egentligen så vore det coolt! spela in en roadtrip och ge till SVT. De kan få filmen alltså :p om de sponsrar oss med bil, bensin, biljetter och boende ;)


tror att ni kan försöka det bäst hos TV3.

de har ett program som heter 'Inside' där de visa andra sidan av saker som är inte uppmärkt i det vanliga svenska livet.
de senaste veckor hade de reportager över streetracing osv.
man kan kanske mejla de och se vad de säger :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement