|
Innercity 03 @ Amsterdam RAI, 20.12.03 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| staz |
8 golv blir det.
http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=1415
http://www.worldlingo.com/wl/Translate (dutch-english, klistra in urlen i fältet där och sen translate) om man inte är duktig på holländska dvs.. |
|
|
| ScuL |
Det här är verkligen den bästa line-up sen Innercity 2000.
Jag har varit på 2001.. Det sugade.. except for Marco V och Picotto.
2002 var inte så himmelskt bra eller.
Linan är relativt små jämfört med de sista ären förresten. De brukar ha typ 9 golver varje år. |
|
|
| Amnezia |
asså varför lägger dom det alltid typ 2 dar innan julafton..firar inte holländare å djs jul??:tongue3
linan ser riktigt bra ut iår, å har tomtedräkt redo men datumet:eyespop: :eyespop: gahH.. |
|
|
| ScuL |
vi firar jul den 25:e och den 26:e december. :)
ingenting händer den 24:e december, det e bara religiösa människor som går till kyrkan då. |
|
|
| staz |
| Äh, jul.. sånt humbug. |
|
|
| Amnezia |
hum funderar på å kanske försöka fixa en expedition till detta iaf..
20 e väl en lör lr nått?? då e man ju hemma 21 igen typ..så man hinner ju hem till kalle anka iaf:p :p :p
nån mer som funderar på å besöka detta????:rolleyes: |
|
|
| Glorie |
hehe, Expedition ;) Bra där :p
Expedition Innercity, med Innercity-Pelle och Innercity-Bella :p :p
(OBS! fingerade namn ;)) Vem ligger med vem? :p Rumsordningen på vandrarhemmet menar ja ;)
Skulle vara skojigt alltså.. men det är fortfarande fel datum :p Det är på nyår jag vill fara :( |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe, Expedition ;) Bra där :p
Expedition Innercity, med Innercity-Pelle och Innercity-Bella :p :p
(OBS! fingerade namn ;)) Vem ligger med vem? :p Rumsordningen på vandrarhemmet menar ja ;)
Skulle vara skojigt alltså.. men det är fortfarande fel datum :p Det är på nyår jag vill fara :( |
Enig med deg om nyttår, hadde passet bedre da. Men hvis det kommer opp noen busspakker til Innercity a la TC sitt opplegg til Trance Energy så si ifra. Vurderer nemlig sterkt å ta turen selv.
Og hvem som ligger med hvem, ja det tar vi som det kommer. :D |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Glorie
hehe, Expedition ;) Bra där :p
Expedition Innercity, med Innercity-Pelle och Innercity-Bella :p :p
(OBS! fingerade namn ;)) Vem ligger med vem? :p Rumsordningen på vandrarhemmet menar ja ;)
Skulle vara skojigt alltså.. men det är fortfarande fel datum :p Det är på nyår jag vill fara :( |
huum.....jao nyår vore ju skoj..vill att de ska fixa nått i stil me the dome som va 2001 lr va det va:rolleyes:
men innercity såg lockande ut juee..vore bekvämt å bara flyga ner å sen tebax dan efter...arenan ligger väl i amsterdam??
deltagare sökes: skicka en kort beskrivning,foto lr filmklipp och varför just du vill va me i expeditionen:cool:
kanske kan sälja alltihop till tv sen....:cool: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Amnezia
deltagare sökes: skicka en kort beskrivning,foto lr filmklipp och varför just du vill va me i expeditionen:cool:
kanske kan sälja alltihop till tv sen....:cool: |
egentligen så vore det coolt! spela in en roadtrip och ge till SVT. De kan få filmen alltså :p om de sponsrar oss med bil, bensin, biljetter och boende ;) |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Glorie
egentligen så vore det coolt! spela in en roadtrip och ge till SVT. De kan få filmen alltså :p om de sponsrar oss med bil, bensin, biljetter och boende ;) |
Haha, genial idé!:toocool: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
egentligen så vore det coolt! spela in en roadtrip och ge till SVT. De kan få filmen alltså :p om de sponsrar oss med bil, bensin, biljetter och boende ;) |
tror att ni kan försöka det bäst hos TV3.
de har ett program som heter 'Inside' där de visa andra sidan av saker som är inte uppmärkt i det vanliga svenska livet.
de senaste veckor hade de reportager över streetracing osv.
man kan kanske mejla de och se vad de säger :D |
|
|
|
|