return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Innercity 03 @ Amsterdam RAI, 20.12.03 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Amnezia
hehe jao..skulle nog gått med vår tripp ner iaf...
bara ingen behöver röstas ut å grejer..vore ju dumt å missa d hela å bli hemröstad när man precis kommit ner...
:rolleyes: :rolleyes:
Glorie
quote:
Originally posted by Amnezia
bara ingen behöver röstas ut å grejer..vore ju dumt å missa d hela å bli hemröstad när man precis kommit ner...
:rolleyes: :rolleyes:

hahahahha:stongue: Det där fick mig att skratta rakt ut.. Thomas, ja du har då sannerligen dina stunder! :D hoho... neeee.... vore fasen tråkigt att bli hemröstad :rolleyes: precis innan Innercity börjar :D :D Illa ;) :crazy:

Vi åkte ju bil ner i februari (vinter) och det var inte nåt problem... fanns ju ingen snö söder om Örebro :p och man kör ju liksom på Europavägar.. alltså är det bara att tuta och köra.. men folk verkar vara mer på att flyga ner? (hyran för bil samt biljett över med färjan är billigare på vinterhalvåret också)
ScuL
När vi körer uppe till sverige medan sportlov börjar snögränsen ungefär förbi Jönköping. E-väger är ingen problem iaf.
när vi passerar Motala och Örebro då blir det liten farligare (is, osv). Men vi har också haft snö i Odense (Danmark) nånsin.. Asså ingenting är säkert...
Amnezia
hum iofs..går nog bra å åka bil ner..:rolleyes: har dom ingen julrea på flygresor då?? slappt å flyga jue..
har iaf körkort förhoppningsvis tills nästa tripp...kan ju va bra:p :p
SteveTranz4ever
Så där då... har just beställt 2 biljetter till detta event till mig och Mr Bitch... vi kommer förmodligen att bila ner i anna fall har vi ett par backup plans...

Fan va grymt de kommer bli...
:crazy: :wtf:
sipowitz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Så där då... har just beställt 2 biljetter till detta event till mig och Mr Bitch... vi kommer förmodligen att bila ner i anna fall har vi ett par backup plans...

Fan va grymt de kommer bli...
:crazy: :wtf:

Jajajemensan, detta kommer rocka! Detta innercity kommer det vara brasilien tema på innercity...

Glorie
quote:
Så där då... har just beställt 2 biljetter till detta event till mig och Mr Bitch....

oj jäklar :) va skojigt!!!! för ER :p
SteveTranz4ever
Har fått bra kontakt nu med en person som har VIP biljett och därmed kan fixa in min kamera :gsmile:
Går allt bra så blir det alltså ett par videos i stil med dom från TE10 :gsmile:
reveal
quote:
Har fått bra kontakt nu med en person som har VIP biljett och därmed kan fixa in min kamera :gsmile:
Går allt bra så blir det alltså ett par videos i stil med dom från TE10 :gsmile:

brukar ju bli fina videor när du står bakom kameran!
ScuL
quote:

GRYMMT! :D :D

det e rätt bra att höra.. kommer att bli jättefett :p

Amnezia
hum hum....fortf funderingar på å dra på detta...å brasilien tema oxå..dags å leta fram karnevaldräkten då:rolleyes: :p

bilar ni ner lr flyg??
SteveTranz4ever
quote:
hum hum....fortf funderingar på å dra på detta...å brasilien tema oxå..dags å leta fram karnevaldräkten då:rolleyes: :p

Jo http://www.die-seite.at/special/rio/rio.htm

quote:
bilar ni ner lr flyg??

Får se om det blir bil, buss eller flyg... har inte bestämt oss än men biljetter har vi på ingång :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 
Privacy Statement