return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Innercity 03 @ Amsterdam RAI, 20.12.03 (pg. 4)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Nu finns det en reklam snutt att tanka hem som går på nån TV kanal...

Jag diggar fan temat... :)

Ladda hem här
SteveTranz4ever
DJ speltider kommer tydligen upp på ID&Ts hemsida på måndag :)

Kan ju va bra att veta för oss som ska dit :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Glorie
Jag undrar fortfarande om ovanstående. Jag kollar på alla mina supersajter.. det absolut billigaste jag kan hitta är 1390 FÖRE flygskatten =/

Vilket bolag åker ni med?




Jag har bokat genom http://www.travelstart.se och kommer att flyga med det Hollänska bolaget KLM... totalt med alla avgifter hit & dit går en T&R biljett på 1607 riksdaler :)

Flyger ner den 20e klockan 13.15 och hem den 21a klockan 14.15 :)
Glorie
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har bokat genom www.travelstart.se


aha, tack som svara... det har att göra med vilket datum man vill åka och så.. Vid nyår är det några hundralappar dyrare... (vilket jag iofs kan förstå)
ScuL
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
DJ speltider kommer tydligen upp på ID&Ts hemsida på måndag :)

Kan ju va bra att veta för oss som ska dit :D


det e tydligen bra att veta.
jag är nyfiken.. hoppas att luna spinnar inte samtidigt med tiësto lr PvD :eek:

quote:

Flyger ner den 20e klockan 13.15 och hem den 21a klockan 14.15 :)


det betyder asså att ni inte behöver stanna hos mig för att sova lr hur?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by ScuL det betyder asså att ni inte behöver stanna hos mig för att sova lr hur?
Det stämmer de men du ska veta att jag verkligen uppskattar din gästvänlighet... hatten av för dig & dina föräldrar... btw. hälsa dom från mig :)
RebeL9
Steve spela in hela J00f's set så e jag dig evigt tacksam :)
sipowitz
I had a dream! Nedan är hur den såg ut... det är jag, steve och "gänget" som är på väg in till innercity!

SteveTranz4ever
Ja då så Mrs.Bitch... dags att leta fram passet snart... Idag kom flygbiljetterna med posten :D
sipowitz
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ja då så Mrs.Bitch... dags att leta fram passet snart... Idag kom flygbiljetterna med posten :D


Jo jag la faktiskt in en påminnelse på telefonen att den skulle påminna 18 December om att jag inte skulle glömma passet hehe

=)

Vi måste snart börja öva in så att våra sensation/a.k.a. innercity-röster passar ihop.

*host,gurgel*
MY CITY
YOUR CITY
PURPLE CITY
YELLOW CITY
STOCKHOLM CITY
MALMOE CITY
AMSTERDAM CITY
TRANCE CITY
BLÅBÄRS CITY
COCACOLA CITY
REDBULL CITY
STATION CITY
SENSATION CITY
ID-T CITY
.
OSV..
.

>>>>>>>>>>>>>>>INNER CITY!!!

SteveTranz4ever
Mitt City
Ditt City
Mitt i City
Nile City hundrafem komma sex
DJ_Laszlo
Mauro Picotto :eyes: :eyes: :eyes: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Sven Väth :eyes: :eyes: :eyes: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Marcel Woods :eyes: :eyes: :eyes: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
Takkyu Ishino :eyes: :eyes: :eyes: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

Hade gett vad som helst...tyvärr har jag inte vad som helst. Luciakryssning, Tracid och Åreresa...allt inom loppet av en månad. Fan...hade de släppt linan två månader innan hade jag lätt bytt ut allt det mot en IC resa...i helgen ska jag för en gångs skull testa min lycka och dra en rad på V75. Håll tummarna, så kanske vi ses den 20:e december.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 
Privacy Statement