return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Innercity 03 @ Amsterdam RAI, 20.12.03 (pg. 5)
View this Thread in Original format
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har fått bra kontakt nu med en person som har VIP biljett och därmed kan fixa in min kamera :gsmile:
Går allt bra så blir det alltså ett par videos i stil med dom från TE10 :gsmile:


Filmar du inte Sven Väth och Picottos set kommer jag att bita dig i pungen. Och det ska vara hela setet! Det spelar ingen roll om de spelar samtidigt på olika golv. Då köper du en extra kamera och ber någon annan filma. Och om du känner att du inte kommer att kunna sova om nätterna på grund av mina hot så kan du helt enkelt skicka dina IC och flygbiljetter till mig, så bjussar jag på en pizza på nyår. :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Filmar du inte Sven Väth och Picottos set kommer jag att bita dig i pungen. Och det ska vara hela setet! Det spelar ingen roll om de spelar samtidigt på olika golv. Då köper du en extra kamera och ber någon annan filma. Och om du känner att du inte kommer att kunna sova om nätterna på grund av mina hot så kan du helt enkelt skicka dina IC och flygbiljetter till mig, så bjussar jag på en pizza på nyår. :D
Först ska man få in kameran på nåt jävla vis



Allra helst vill jag ha en annan jävla kamera... e så less på den jag har nu, mic fan e helt ed upp när de blir lite för hög volym :whip: :mad: :whip: :mad: :whip:

Men ärligt Väth e la inte så mycke å hänga i gran så de e nog värt.... näää bäst jag filmar så jag inte får fula blåmärken i skrevet :nervous: :nervous: :nervous:
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Allra helst vill jag ha en annan jävla kamera... e så less på den jag har nu, mic fan e helt ed upp när de blir lite för hög volym :whip: :mad: :whip: :mad: :whip:

Men ärligt Väth e la inte så mycke å hänga i gran så de e nog värt.... näää bäst jag filmar så jag inte får fula blåmärken i skrevet :nervous: :nervous: :nervous:



hmmm...vad är det för kamera du kör med? Min kamera har inga problem alls med ljudupptagningen...klarar i stort sett hur höga nivåer som helst (i alla fall de som levereras på liknande fester) och ljudet blir ändå tämligen rent...så någon ur Panasonic's NV-GS serie kan jag varmt rekommendera...

Och sen att Väth inte är så mycket att hänga i granen? Ny blir jag ju ledsen...:whip: killen är ju en levande legend! Nåväl...se bar till att få in kamerajävleln...det blir vad det blir :)
sipowitz
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
hmmm...vad är det för kamera du kör med? Min kamera har inga problem alls med ljudupptagningen...klarar i stort sett hur höga nivåer som helst (i alla fall de som levereras på liknande fester) och ljudet blir ändå tämligen rent...så någon ur Panasonic's NV-GS serie kan jag varmt rekommendera...

Och sen att Väth inte är så mycket att hänga i granen? Ny blir jag ju ledsen...:whip: killen är ju en levande legend! Nåväl...se bar till att få in kamerajävleln...det blir vad det blir :)


Jag håller på Steve i väth-diskussionen. Kan ju varit att hans cruise-spelning var dålig men... njäe... inget att hänga i innercitygranen :-)

(förutom det så var han jäkligt arrogant i cafeterian, ferry var då mycket trevligare!.... när jag tänker efter, detta kanske är den stora anledningen att jag dizar väth hoho)



December
LUCIA CRUISE
INNERCITY
SANTAPARTA A.K.A. JULAFTON.
SteveTranz4ever
Jag har en välanvänd Canon MV450 från 2000... den har vart med om mycke så den e lite sliten... dålig kvallitet på micen helt enkelt...

Den går inte direkt att stoppa i strumpan å kuta förbi vakterna... har iof kanske en med VIP på gång som kan fixa in den...

Var å kollade efter andra micar att ansluta till kameran men dom var förutom stora dyra som fan, billigaste gick på 2000:-

Väth´s musikstil tilltalar inte mig, legend eller inte...
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by sipowitz
(förutom det så var han jäkligt arrogant i cafeterian, ferry var då mycket trevligare!.... när jag tänker efter, detta kanske är den stora anledningen att jag dizar väth hoho)


Det var som fan. Vad sa/gjorde han som var så arrogant? :|
DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Den går inte direkt att stoppa i strumpan å kuta förbi vakterna... har iof kanske en med VIP på gång som kan fixa in den...


Haha...faktum är, tro det eller ej, att det precis var på det sättet jag fick in min kamera på Sensation :)
Glorie
quote:
Originally posted by sipowitz
MY CITY
YOUR CITY
PURPLE CITY
YELLOW CITY
STOCKHOLM CITY
MALMOE CITY
AMSTERDAM CITY
TRANCE CITY
BLÅBÄRS CITY
COCACOLA CITY
REDBULL CITY
STATION CITY
SENSATION CITY
ID-T CITY
.
OSV..
.

>>>>>>>>>>>>>>>INNER CITY!!!


:stongue::stongue::stongue: hahaha, fasen vad ni retas :D :p

Steve.. den där tjejen skulle ju få in din kamera?
sipowitz
Man kan bli glad för lite... OCH NU KAN MAN BLI GLAD FÖR MYCKET!!

Innercity hemsidan har kommit igång!


http://innercity.id-t.com/innercity2003
SteveTranz4ever
Rio De Janeiro Temat e mycket trevligt :wtf:









Men de e ju bara vad jag tycker :)

staz
haha kolla grabben nere till vänster på andra bilden,, vad tittar han på måntro

18+
Brazilian Soccer Team:)
sipowitz
TIMETABLE!!

Sao Paulo
21:00 Bart Skils
23:00 Agoria
01:00 Cristian Varela
03:00 Dave Clarke
05:00 Takkyu Ishino

Copa Cabana
21:00 Brian S
23:00 Ricky Rivaro
01:00 Junior Jack and Kid Crème
03:00 Felix da Housecat
05:00 Erick E

Amazone
21:00 Marcus
23:00 FutureShock Dex 'n FX
02:00 Lucien Foort
04:30 Remy

Brasilia
21:00 Marcel Woods
22:30 Don Diablo
00:00 Mauro Picotto
02:00 Fergie
03:40 Luna
05:20 Pavo

Stadion do Maracana
21:00 AJ Crypt
22:40 Joop
00:20 Cor Fijneman
02:00 John '00' Flemming
03:40 Johan Gielen
05:20 Jean

Jericoacoara
21:00 Rob Boskamp
23:00 D-Rashid feat Andrei Russo on percussion
01:00 Monte la Rue
03:00 Rasheed Benjamin
05:00 Cleon Macnack

Edit: Mainstage med Tiesto, Pvd verkar inte vara klart ännu.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement