|
DJ Contest Breda
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
| quote: | Hallooo allemaal. Met nieuwjaar gaat er een feest in Breda plaatsvinden. Voor dat feest zal een DJ contest worden gehouden. De winnaar van de contest mag op het nieuwjaars feest draaien. Er zullen ook voorronden worden gehouden eind november. Dus zorg dat je mix cd of md op tij binnen is. Iedereen die mee doet aan de voorronden krijgt gratis entree to the evenement.
Wat moet je doen om mee te doen.
Stuur een mix cd of md met tracklijst op naar:
The Dance Society
tbv the DJ Contest
P.O. Box 7042
4800 GA Breda
Vermeld duidelijk in de cd je adresgegevens en e-mail adres! |
Iemand??, ik doe hier misschien wel aan mee.. |
|
|
| New Wave |
Over 2 jaar doe ik wel mee.
Volgende week me nieuwe draaisetje en dan gaat ik goed oefenen :) |
|
|
| snitz |
| eerst nog maar even oefenen:D |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by snitz
eerst nog maar even oefenen:D |
same here :) |
|
|
| DJ D-Man |
Hm, ziet er leuk uit! Ik denk dat ik maar eens een poging ga wagen... Dit komt nou eenmaal niet elke week voor hier in Breda.
Edit: waar heb je dit vandaan eigenlijk?
Edit 2: Postbus 7042 in Breda, die is van Primetime / Blackhole :) |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by DJ D-Man
Edit: waar heb je dit vandaan eigenlijk?
Edit 2: Postbus 7042 in Breda, die is van Primetime / Blackhole :) |
Edit: Forum op tiesto.com
Edit 2: hmm, das mooi dat wist ik niet :) |
|
|
| Bouma-Bros |
| Contest is een initiatief van Joris Bink van Black Hole. :toocool: |
|
|
| DJ D-Man |
| Heb even wat research gedaan, en neem maar van me aan dat de informatie betrouwbaar is :D |
|
|
| ArisE2 |
| Tijs!! Je weet wat je te doen staat!;) |
|
|
| Bouma-Bros |
In samenwerking met LiftOff wordt er op 31 December van dit jaar een feest georganiseerd ''The Big Bang'' in sportcentrum de Inslag te Breda. Hiervoor hebben wij nog 1 DJ nodig en wellicht ben jij dat. Hierbij willen wij een oproep doen aan iedereen die het aandurft om voor 2000 man te draaien naast andere DJ's van o.a. de Blackhole -"stal" zoals Montana, Cor Fijneman, Ton T.B., Dazzle en meer.
Wat moet je doen om mee te doen:
Stuur je demo met track listing op voor 20 november 2003. Wij ontvangen alleen maar cd's of md's. Uit alle ingezonden demo's worden 8 uitgekozen die het tegen elkaar op mogen nemen tijdens een DJ contest op 27 November en 4 December. Alle winnaars die worden uitgenodigd krijgen in de week van 20 november bericht waar en hoe laat ze verwacht worden.
Stuur je demo op naar:
The Dance Society
t.a.v. Joris Bink
Postbus 7042
4800 GA Breda
Onder vermelding van al je contact gegevens (e-mail, mobiel, adres, etc.)
POWERED BY LIFTOFF |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
In samenwerking met LiftOff wordt er op 31 December van dit jaar een feest georganiseerd ''The Big Bang'' in sportcentrum de Inslag te Breda.....
|
whehe daar moet ik altijd mijn tentamens maken! :p
maar verder leuk initiatief dit :) |
|
|
|
|