|
דיגוויד בדרך לארץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| deluxe |
:eyes: :crazy: :tongue3 :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue3 :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue3 :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue3 :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue3 :eyespop: :eyes: :crazy: :tongue3 :eyespop:
ג'ון דיגוויד, האיש שהוא באמת הדיג'יי מספר אחד בעולם מגיע לארץ!!! הסט הקודם שלו פה בפאצ'ה לפני כמה שנים נחשב לסט הטוב ביותר שנוגן בארץ
דיגוויד מגיע לישראל למסיבה שתיערך ב7 בנובמבר....
אני לא יודע פרטים בנתיים...
כל מה שאני יודע זה שהוא בא
שלא יהיו לכם אי הבנות: אני מוכן למכור את כולכם לעבדות בשביל ללכת לשמוע אותו...
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
סתם קיצר הוא פה ב7 בנובמבר ואני שם!!!
למישהו יש פרטים?! |
|
|
| Flotser |
תגידו זה אני מתבלבל או שזה נכון שהוא ישראלי במקור שעבר לארה"ב בגיל צעיר, או ההורים שלו ישראלים או שהוא יהודי או משהו בכיוון, או שסתם אני מתבלבלת!?
:conf: :p |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by Flotser
תגידו זה אני מתבלבל או שזה נכון שהוא ישראלי במקור שעבר לארה"ב בגיל צעיר, או ההורים שלו ישראלים או שהוא יהודי או משהו בכיוון, או שסתם אני מתבלבלת!?
:conf: :p |
אתה מאוד מתבלבל
הוא גוי בריטי מאוד מכוער אבל שמע בתור זה שהביא לנו את
Bedrock - Heaven Scent
שזה אחד הטראקים הכי גדולים של כל הזמנים (כולל אלו שיהיו...) אני סולח לו על זה
:D :D :D |
|
|
| Ariels |
| הוא היה מתנדבת בקיבוץ |
|
|
| nFaivel |
| מה הקשר שלו לאחים פלאש? |
|
|
| Hell_Copter |
הוא היה עם אחד האחים פלאש בכמה לילות סוערים ביותר בקיבוץ!!
לפי התאריך שהבאת, 7 בנובמבר
אז אני מהמר שזה יהיה בדום ביום שישי לבני 22 פלוס :) |
|
|
| cluBBer |
:לפי פנאי פלוס
זה לא יהיה בדום וזאת לא הפקה של נקסט
אין לנקסט כסף בשביל להביא אותם לארץ
זאת תהיה הפקת בכורה של חברת "סינרס" בהנגר בנמל בליין מסיבות שתיקרא "ספר החטאים"
ב 24.10 יגיע -ג'וניור ואסקז- בסט של לפחות 6 שעות
-וב 07.11 יגיע -ג'ון דיגוויד
הכרטיסים יעלו בין 150 -220 שח
!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by cluBBer
:לפי פנאי פלוס
זה לא יהיה בדום וזאת לא הפקה של נקסט
אין לנקסט כסף בשביל להביא אותם לארץ
זאת תהיה הפקת בכורה של חברת "סינרס" בהנגר בנמל בליין מסיבות שתיקרא "ספר החטאים"
ב 24.10 יגיע -ג'וניור ואסקז- בסט של לפחות 6 שעות
-וב 07.11 יגיע -ג'ון דיגוויד
הכרטיסים יעלו בין 150 -220 שח
!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: |
אתה סגור על זה שזה יהיה בהאנגר 11??
ולאיזה גילאים זה יהיה?
אם זה בהאנגר אני או יבקש לעבוד במסיבה או סתם ילך ויכנס חינם!!! :disbelief |
|
|
| DJ_Yuval |
דיגוויד 6 שעות בהאנגר??
אני חוזר לבלוע הורמונים |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by DJ_Yuval
דיגוויד 6 שעות בהאנגר??
אני חוזר לבלוע הורמונים |
בהצלחה
אם לא תצליח תמיד אתה יכול להגיע לכניסה האחורית ולהגיד
"I'm John's son..." |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by nFaivel
מה הקשר שלו לאחים פלאש? |
האחים פלאש חתומים בלייבל שלו
(BEDROCK)
ושיחררו שם כמה קטעים
אנימחושב...
אני יודע שהקטע הכי מפורסם של שמואל פלאש,
Chilling Moments
הוחתם שם ע"י דיגוויד עצמו |
|
|
| s0undw4v3 |
LOOOL
אני זוכר שהייתי בליל אהבה בצמח ופלאש "ניגנו" שם
אפילו קניתי דיסק ממש בזול
נראה לי עוד יש לי את החרא הזה איפושהו |
|
|
|
|