|
דיגוויד בדרך לארץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
!!! זה לא פוקימון
:זה
 |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחח
אני משתוקק להכרות שלי עם פונגימון
חחחח |
|
|
| Ariels |
| כשתהיה מאגיסט תכיר אותו מקרוב |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
כנראה אני יגיע לפנק ולהתפנק...!!!...=)))...!!!
אשמח לפגוש חברי פורום שם!
ושוב כנראה לא בטוח אבל נשתדל
:thepirate |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
כנראה אני יגיע לפנק ולהתפנק...!!!...=)))...!!!
אשמח לפגוש חברי פורום שם!
ושוב כנראה לא בטוח אבל נשתדל
:thepirate |
אם אתה מגיע לשם אז אני מניח שאתה יודע פרטים...
תן לנו גם פרטים.... |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מממ...אין ממש מה לפרט!
יום שישי הבא:
07.11.2003
שעה:
00:00
עד
12:00
נראה לי מוקדמות זה 180ש"ח אני חושב!
הנה מספר של המשרדים:
035172260
זה של:
SINNERS
חוץ מדיגוויד ינגן גם:
DJ DEEPER
זה בהאנגר11 בנמל תל-אביב הישן.
מממ...זהו אני חושב חחח רוב הדברים כבר נאמרו פה בטופיק.
!לדעתי הם השתגעו עם המחירים אפשר להכנס לאינרסיטי בכסף הזה
(רק השאלה איך מגיעים לאמסטרדם חחח) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מממ...אין ממש מה לפרט!
יום שישי הבא:
07.11.2003
שעה:
00:00
עד
12:00
נראה לי מוקדמות זה 180ש"ח אני חושב!
הנה מספר של המשרדים:
035172260
זה של:
SINNERS
חוץ מדיגוויד ינגן גם:
DJ DEEPER
זה בהאנגר11 בנמל תל-אביב הישן.
מממ...זהו אני חושב חחח רוב הדברים כבר נאמרו פה בטופיק.
!לדעתי הם השתגעו עם המחירים אפשר להכנס לאינרסיטי בכסף הזה
(רק השאלה איך מגיעים לאמסטרדם חחח) |
קודם כל זה יוצא יום חמישי...
אני בעקרון הפרט היחיד שחסר לי זה הגילאים...
למה כניסה חינם אני מניח שיהיה לי... |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Ariels
!!! זה לא פוקימון
:זה
|
חחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue:
למרות שטירונות אני עושה עוד שנה,
העבודה בקיץ הביאה אותי לנסות את הפונגימון..
:)
אין הדבר הזה צריך לקבל פרס נובל או משהו
:wtf: :haha: :crazy: :wtf:
זה עובד כל כך מהר וטוב!! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Flotser
חחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue:
למרות שטירונות אני עושה עוד שנה,
העבודה בקיץ הביאה אותי לנסות את הפונגימון..
:)
אין הדבר הזה צריך לקבל פרס נובל או משהו
:wtf: :haha: :crazy: :wtf:
זה עובד כל כך מהר וטוב!! |
חופשי, חבל על הזמן
התרופה הכי יעילה שפגשתי בחיים שלי |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
קודם כל זה יוצא יום חמישי...
אני בעקרון הפרט היחיד שחסר לי זה הגילאים...
למה כניסה חינם אני מניח שיהיה לי... |
אז הנה בררתי לך אתמול שהגיע יחצן לדאנס בר אייס שאלתי אותו והוא אמר שזה ל
23+ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אז הנה בררתי לך אתמול שהגיע יחצן לדאנס בר אייס שאלתי אותו והוא אמר שזה ל
23+ |
אני מבין...
טוב אז זה גדול עליי סתם ככה להכנס לשם...
אז כנראה אני יבקש לעבוד שם... |
|
|
| deluxe |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אפשר להכנס לאינרסיטי בכסף הזה
|
לא ממש
כרטיס לאינרסיטי זה 250 שקל... אבל זה עדיין לא אומר שאני לא נוסע...!!!!! יההההההה
http://innercity.id-t.com/innercity2003/ |
|
|
|
|