return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
דיגוויד בדרך לארץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Ariels
!!! זה לא פוקימון
:זה

Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחח
אני משתוקק להכרות שלי עם פונגימון
חחחח
Ariels
כשתהיה מאגיסט תכיר אותו מקרוב
THE_BLUE_DRAGON
כנראה אני יגיע לפנק ולהתפנק...!!!...=)))...!!!

אשמח לפגוש חברי פורום שם!

ושוב כנראה לא בטוח אבל נשתדל
:thepirate
Hell_Copter
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
כנראה אני יגיע לפנק ולהתפנק...!!!...=)))...!!!

אשמח לפגוש חברי פורום שם!

ושוב כנראה לא בטוח אבל נשתדל
:thepirate


אם אתה מגיע לשם אז אני מניח שאתה יודע פרטים...
תן לנו גם פרטים....
THE_BLUE_DRAGON
מממ...אין ממש מה לפרט!

יום שישי הבא:
07.11.2003
שעה:
00:00
עד
12:00

נראה לי מוקדמות זה 180ש"ח אני חושב!
הנה מספר של המשרדים:
035172260

זה של:
SINNERS

חוץ מדיגוויד ינגן גם:
DJ DEEPER

זה בהאנגר11 בנמל תל-אביב הישן.

מממ...זהו אני חושב חחח רוב הדברים כבר נאמרו פה בטופיק.

!לדעתי הם השתגעו עם המחירים אפשר להכנס לאינרסיטי בכסף הזה
(רק השאלה איך מגיעים לאמסטרדם חחח)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
מממ...אין ממש מה לפרט!

יום שישי הבא:
07.11.2003
שעה:
00:00
עד
12:00

נראה לי מוקדמות זה 180ש"ח אני חושב!
הנה מספר של המשרדים:
035172260

זה של:
SINNERS

חוץ מדיגוויד ינגן גם:
DJ DEEPER

זה בהאנגר11 בנמל תל-אביב הישן.

מממ...זהו אני חושב חחח רוב הדברים כבר נאמרו פה בטופיק.

!לדעתי הם השתגעו עם המחירים אפשר להכנס לאינרסיטי בכסף הזה
(רק השאלה איך מגיעים לאמסטרדם חחח)


קודם כל זה יוצא יום חמישי...
אני בעקרון הפרט היחיד שחסר לי זה הגילאים...

למה כניסה חינם אני מניח שיהיה לי...
Flotser
quote:
Originally posted by Ariels
!!! זה לא פוקימון
:זה



חחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue:

למרות שטירונות אני עושה עוד שנה,
העבודה בקיץ הביאה אותי לנסות את הפונגימון..
:)

אין הדבר הזה צריך לקבל פרס נובל או משהו
:wtf: :haha: :crazy: :wtf:
זה עובד כל כך מהר וטוב!!
Ariels
quote:
Originally posted by Flotser
חחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue:

למרות שטירונות אני עושה עוד שנה,
העבודה בקיץ הביאה אותי לנסות את הפונגימון..
:)

אין הדבר הזה צריך לקבל פרס נובל או משהו
:wtf: :haha: :crazy: :wtf:
זה עובד כל כך מהר וטוב!!


חופשי, חבל על הזמן
התרופה הכי יעילה שפגשתי בחיים שלי
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל זה יוצא יום חמישי...
אני בעקרון הפרט היחיד שחסר לי זה הגילאים...

למה כניסה חינם אני מניח שיהיה לי...


אז הנה בררתי לך אתמול שהגיע יחצן לדאנס בר אייס שאלתי אותו והוא אמר שזה ל
23+

Hell_Copter
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אז הנה בררתי לך אתמול שהגיע יחצן לדאנס בר אייס שאלתי אותו והוא אמר שזה ל
23+


אני מבין...
טוב אז זה גדול עליי סתם ככה להכנס לשם...
אז כנראה אני יבקש לעבוד שם...
deluxe
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אפשר להכנס לאינרסיטי בכסף הזה

לא ממש
כרטיס לאינרסיטי זה 250 שקל... אבל זה עדיין לא אומר שאני לא נוסע...!!!!! יההההההה

http://innercity.id-t.com/innercity2003/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement