|
דיגוויד בדרך לארץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
בוא נלך |
חחחח יאללה בוא
זה מוזיקה אלטרנטיבית וניו אייג' כזה... סתם מעפן
אבל מזדיינות שם!! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחח יאללה בוא
זה מוזיקה אלטרנטיבית וניו אייג' כזה... סתם מעפן
אבל מזדיינות שם!! |
לא נורא, עוד מעט תהיה מאגיסט ותביא אטמי אוזניים
נוריד אותם רק בשרותים כדי לשמוע את הגניחות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
לא נורא, עוד מעט תהיה מאגיסט ותביא אטמי אוזניים
נוריד אותם רק בשרותים כדי לשמוע את הגניחות |
עדיף נגביסט
אם כבר אז כבר :) |
|
|
| Ariels |
תגיד לי הגיוני שנרשמת לאתר חודש אחרי
רשום לך נובמבר 01 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
תגיד לי הגיוני שנרשמת לאתר חודש אחרי
רשום לך נובמבר 01 |
כי נרשמתי ב 16 בנובמבר 2001 באמת... |
|
|
| cluBBer |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אני חושב אחי יותר לכיוון האומן או הדום או הטי אל וי או אולי הוא יפתיע ויירד לחוות היען... |
אני מאמין שזה יהיה במקום גדול ולא במועדון סגור
בדום זה לא יהיה 100 אחוז
וגם טי אל וי או אומן גם לא נראה לי כל כך |
|
|
| KrazyDJs |
לא הכי קשור
אבל ג'וניור ואסקז היה כאן שבוע שעבר
גם באותו ליין
סינרס...
כל החרטא הזה גם סדום ועמורה...
היה עליו כתבה במעריב היום..
הבחור דפק סט 10 שעות
:D |
|
|
| deluxe |
אומרים שהוא היה מאכזב בטירוף
טוב כנראה שציפו ליותר מדיי
סה"כ היה גל של צפיות מהבחור אחרי שהוא הבריז לפני שנתיים או משהו כזה... |
|
|
| Ariels |
| quote: | [(211. גבר בלבוש אשה [תיקון: תש"ס(5
[א/169]
.בוטל |
!!!!!! קוס עאמק
חיפשתי אם אפשר לתבוע הומואים על הסעיף הזה
ומסתבר שהחוק שאסר על גברים ללבוש בגדי נשים בוטל |
|
|
| Ariels |
| quote: | 217. ביזוי מדים
[א/194]
מי שאינו חייל או שוטר והוא לובש את מדי הצבא או המשטרה, או לבוש הדומה להם, או לבוש הנושא סימן המיוחד לחייל או לשוטר, באופן ובנסיבות העלולים לגרום בזיון המדים האמורים, או מעסיק אדם אחר בעשיית אחד המעשים האלה, דינו - מאסר שלושה חדשים.
|
יששששששששש, אי אפשר ללבוש חולצות שנראות כמו מדים
פעם הבאה שאני רואה הומו עם משהו בגוון צבאי
!!!!!!!!!!!! אני מגיש נגדו תלונה במשטרה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
יששששששששש, אי אפשר ללבוש חולצות שנראות כמו מדים
פעם הבאה שאני רואה הומו עם משהו בגוון צבאי
!!!!!!!!!!!! אני מגיש נגדו תלונה במשטרה |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גמרת אותי עכשיו!!!!
אני מציע שבאמת תעשה את זה
אני נראה לי יגיש נגדך תלונה נגד החולצה שלך עם התגי פוקימון!!! |
|
|
|
|