return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
דיגוויד בדרך לארץ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rising
אם אני לא שם אני חותך את הזין!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
אם אני לא שם אני חותך את הזין!!


אז כנראה שאם תבוא לגילן בחנוכה תהיה חסר איבר מין... חחחחחח מצחיקול שכמוך
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז כנראה שאם תבוא לגילן בחנוכה תהיה חסר איבר מין... חחחחחח מצחיקול שכמוך


מה יש לך ממצחיקול??
תחזור לראות חלומות בהקיציס שלוך
Sniper
איזה יופי... שסוף סוף מביאים לארץ אמנים שמנגנים קצת מוזיקה שונה@!!@$E
באמת הגיע הזמן!!

וואי אבל נישמע כבד כרטיס ב
150 - 220
...
זה מטורף
cluBBer
יהיו שם מלא הומואים , כי אמיר גוב אחד היחצנים ומטרה שלו זה להביא יותר הומואים למסיבות גדולות (ככה כתוב) לא שיש לי בעיה עם זה
והמסיבה תהיה בטח לגילאי 20 פלוס אולי יותר


PS:
יש הנחה לאוחצ'ות
Ariels
quote:
Originally posted by cluBBer
יהיו שם מלא הומואים , כי אמיר גוב אחד היחצנים ומטרה שלו זה להביא יותר הומואים למסיבות גדולות (ככה כתוב) לא שיש לי בעיה עם זה


אחי שמור על הפה, אם רועי ישמע שאתה הומו
או אפילו שאתה מחבב אותם הוא יתן לך באן מהפורום
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by deluxe
אתה מאוד מתבלבל
הוא גוי בריטי מאוד מכוער אבל שמע בתור זה שהביא לנו את
Bedrock - Heaven Scent
שזה אחד הטראקים הכי גדולים של כל הזמנים (כולל אלו שיהיו...) אני סולח לו על זה
:D :D :D


אין ספק שזהו אחד הקטעים הטובים ביותר בהיסטוריה של המוזיקה האלקטרונית.
הקטע הזה עדיין מככב אצלי!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
אחי שמור על הפה, אם רועי ישמע שאתה הומו
או אפילו שאתה מחבב אותם הוא יתן לך באן מהפורום


חחחחחחחחחחחחח זה היה פוסט שמיועד לט'רד ההוא לא?
אחד מהט'רדים היותר מצחיקים בזמן האחרון :D
Ariels
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחח זה היה פוסט שמיועד לט'רד ההוא לא?
אחד מהט'רדים היותר מצחיקים בזמן האחרון :D


חופשי אח שלו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by cluBBer
יהיו שם מלא הומואים , כי אמיר גוב אחד היחצנים ומטרה שלו זה להביא יותר הומואים למסיבות גדולות (ככה כתוב) לא שיש לי בעיה עם זה
והמסיבה תהיה בטח לגילאי 20 פלוס אולי יותר


PS:
יש הנחה לאוחצ'ות


אז אם זה ל 20 פלוס ולהומואים אולי אני יבקש פשוט לעבוד שם...
ככה גם נעשה קצת כסף וגם נשמע מה הוא שווה

deluxe
המחיר הוא לא פונקציה
זה מסוג הדיג'אים שעוד 50 ש"ח... פחות 50 ש"ח... הולכים לשמוע כי זה משהו שזוכרים אותו
לא כל שנה מגיע דיג'יי כזה לארץ
ד"א זה עוד לא ממש התפרסם שהוא בא אבל למישהו כבר פרטים על האירוע?"
זה יהיה בהאנגר כמו ג'וניור ואסקז?
או במקום קצת יותר נורמלי?
itamarsan
quote:
Originally posted by deluxe
המחיר הוא לא פונקציה
זה מסוג הדיג'אים שעוד 50 ש"ח... פחות 50 ש"ח... הולכים לשמוע כי זה משהו שזוכרים אותו
לא כל שנה מגיע דיג'יי כזה לארץ
ד"א זה עוד לא ממש התפרסם שהוא בא אבל למישהו כבר פרטים על האירוע?"
זה יהיה בהאנגר כמו ג'וניור ואסקז?
או במקום קצת יותר נורמלי?

אני חושב אחי יותר לכיוון האומן או הדום או הטי אל וי או אולי הוא יפתיע ויירד לחוות היען...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement