|
Sensation LiveSets??
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
Weet iemand waar ik de livesets van Sensation kan d/l.
Ik heb gelezen dat ze op IRC te krijgen zijn, maar thuis ga ik dat niet d/l. (Telefoontikken he) en hier op mijn werk kan ik geen gebruik maken van IRC (poort dichtgespijkerd)
Dus als iemand wat weet. Graag!!!
Greetz |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Op RMF zijn ze te vinden. Bij DOTD... |
|
|
| Robvef |
Ik heb de livesets gevonden op deze site:
http://www.trancerules.com
Heerlijk om het weer terug te horen. (Marco V en Michel De Hey dan) |
|
|
| Partyhardy! |
| idd heerlijk om weer terug te horen! bedankt voor de sites !_PeTrUs_! & Robvef! :D :D |
|
|
| Dj Lex |
| Ja ach je kan gewoon voor de lol ook jean nog ff d/l. Kan je weer ff lachen. Marco V is echt een lekkere set geweest |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja ach je kan gewoon voor de lol ook jean nog ff d/l. Kan je weer ff lachen. Marco V is echt een lekkere set geweest |
O..lex..was jij d'r ook dan? heb je niet gezien nl...dus hoe weet jij hoe jean was? gehoord op de radio? geen sfeer geproefd dus? ik ga jean dus wel ff d/l want hij was de enige die niet allemaal van die kuthitjes draaide geloof ik.... |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
O..lex..was jij d'r ook dan? heb je niet gezien nl...dus hoe weet jij hoe jean was? gehoord op de radio? geen sfeer geproefd dus? ik ga jean dus wel ff d/l want hij was de enige die niet allemaal van die kuthitjes draaide geloof ik.... |
Nee ik was e niet, maar op tv kwam het iig heel erg klote over. En als dat niet zo was nou jammer dan. Ik vond het kut en zal dat ook blijven vinden. |
|
|
| Henkie_henk |
ik vond jean ook zuige miss p.. kut platenkeus.. 3 keer over hore slaan.. en hij deed ook nog 3 keer iets wat op overslaan leek.. nou.. goed hoor..
uiteraard is het zonder de party peepz on je heen zonder de muziek die door je heentrilt.. zonder je pilletjes ;) zonder zonder zonder allemaal stukken minder.. maar als we het puur hebbe over hoe die draaide.. vind ik er geen ruk aan..
Staan wat quotes over sensation in "Irc deel 2 ;)" thread :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
ik vond jean ook zuige miss p.. kut platenkeus.. 3 keer over hore slaan.. en hij deed ook nog 3 keer iets wat op overslaan leek.. nou.. goed hoor..
uiteraard is het zonder de party peepz on je heen zonder de muziek die door je heentrilt.. zonder je pilletjes ;) zonder zonder zonder allemaal stukken minder.. maar als we het puur hebbe over hoe die draaide.. vind ik er geen ruk aan..
Staan wat quotes over sensation in "Irc deel 2 ;)" thread :D |
Ja idd. Dat vond ik dus ook. Ze platenkeus vond ik ook niet zo geweldig. |
|
|
| Robvef |
| Wat ik helemaal klote vond is dat ie ging scratchen bij We Are One van Faithless. Erg zonde :mad: :mad: |
|
|
| Henkie_henk |
lol 2 keer faithless
2 keer 643
goe man :) |
|
|
|
|