|
Sensation LiveSets?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| ik luister nu naar de set van Rank 1, klinkt wel lekker, vind ik:D:D |
|
|
| Frank V |
Haha, you talk about it, i was there!
I was great, just sad about Jean. Don`t know about his set, didnot listen, i was in the club @ that time. But Roog, Rank 1 and Michel de Hey are the best. |
|
|
| michiel |
um...gasten dat van miss p over jean die de enige was die geen kuthitjes draaide was een grapje maar ok
maak nie uit
later
michiel |
|
|
| Dj Lex |
| Nou Frank, ik hoorde Roog geloof ik op 538 en dat vond ik ook niet echt geweldig, misschien was de sfeer toppie, dat kon ik namelijkk niet zien op me radio, maar vond het niet lekker klinken, niet echt mijn stijl:stongue: |
|
|
| Frank V |
| Ik vond hem wel erg lekkur, sfeer was ook top, maar kan natuurlijk niet jouw styl zijn. |
|
|
| magrec |
| frank V hoor jij bij die groep vaassenaren die naar feesten gaat met shirtjes van het nederlands elftal en dan achterop Vaassen? |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by michiel
um...gasten dat van miss p over jean die de enige was die geen kuthitjes draaide was een grapje maar ok
maak nie uit
later
michiel |
:) (sorry, useless maar o zo waar) |
|
|
| Snaakmans |
K kan ze zo op de ftp zetten, k heb alles...
moeje maar ff vragen op icq ofzow of ff mailen dan ken ik ftp aanzetten voor je..
BTW...
kheb wel chello dus 16 kb max upstream.
oftewel liever geen chellow |
|
|
| basvh |
ik heb sensation gedeeltelijk via tmf gevolg en heb wat stukjes gehoord van internet( ik kan de live sets jammer genoeg niet downloaden want heb 56k6) maar wat ik vet vond is die stem van die aankondiger, die stem hoorde je ook bij de reclame.
ik heb trouwens ook gehoord dat er reclame blokken in de sets zaten kan iemand mij alsjeblieft daar mee over vertellen |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by basvh
ik heb trouwens ook gehoord dat er reclame blokken in de sets zaten kan iemand mij alsjeblieft daar mee over vertellen |
Uh ik heb zo'n twee en een half uur al gezien wat ik heb opgenomen en heb geen reclameblokken gezien hoor. Misschien bedoelde diegene dat er voor elke set veel gepraat werd. ''Sensation with ID&T en Marvo V'' Dat soort dingen hoorde je dan twee minuten lang ofzo. Bedoel je dat? |
|
|
| Frank V |
| quote: | Originally posted by magrec
frank V hoor jij bij die groep vaassenaren die naar feesten gaat met shirtjes van het nederlands elftal en dan achterop Vaassen? |
Nee, daar hoor ik niet bij, ik ken ze wel,ze waren op Sensation, ik heb nog ff met ze gepraat. Ik kwam ze ook op Shockers tegen. |
|
|
| magrec |
hoor jij dan bij de groep van richard van ingen en michel bettings?
anders weet ik het niet....een nieuwe groep vaassenaren die naar feesten gaat dan. |
|
|
|
|