|
Sensation LiveSets?? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Bedoel je dat? |
als je bevoorbeeld de tracklist bekijkt van jean
DJ : DJ Jean
Set : Live @ Sensation
01 Sensation Intro
02 Georgy Porgy - Life Goes On
03 Banji Boyz - Florida
04
05 E-Smooze - Sweet Music
06 Intrique - Temper
07 Simon - Free At Last
08 Dj Jean - Lift me Up
09 Silvio Ecomo - No Dip
10
11 Faithless - We come 1 (Pier Hiver remix)
12 Espuma - The Ultimate Trip (club mix)
13
14
commercials
15 dj Tiesto - Flight 643 (oliver klein remix remix)
16 Mauro Picotto - Ultimahora ibiza
17 Katana - Fancy Fair
18
19 Voodoo & Serano - Blood is Pumpin
20 The Shrink - Are you ready
21
22 Sound Dezign - Hapiness (Coast to Coast Remix)
23 G-Spott - NRG
zie je naar nr 14 commercials, dus ik ben beniewd wat ze daarmee bedoelen. zal denk ik wel die commentator zijn die gast met die erg coole stem |
|
|
| Frank V |
| quote: | Originally posted by magrec
hoor jij dan bij de groep van richard van ingen en michel bettings?
anders weet ik het niet....een nieuwe groep vaassenaren die naar feesten gaat dan. |
"Wij" zijn met z`n 5-en maar tot nu toe zijn er iedere keer wel een
of twee niet mee gegaan, we zijn met : Marco S, Jeffrey K, Xavier D en Bouwdewijn v. N. en Moi die andere groep met shirtjes is met Sander de Weerd en nog een sander of barry, maar daar ga ik niet mee. Wie is de groep van Richard & Inge dan, ken je die en hoe oud zijn die ongeveer? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by basvh
als je bevoorbeeld de tracklist bekijkt van jean
DJ : DJ Jean
Set : Live @ Sensation
01 Sensation Intro
02 Georgy Porgy - Life Goes On
03 Banji Boyz - Florida
04
05 E-Smooze - Sweet Music
06 Intrique - Temper
07 Simon - Free At Last
08 Dj Jean - Lift me Up
09 Silvio Ecomo - No Dip
10
11 Faithless - We come 1 (Pier Hiver remix)
12 Espuma - The Ultimate Trip (club mix)
13
14
commercials
15 dj Tiesto - Flight 643 (oliver klein remix remix)
16 Mauro Picotto - Ultimahora ibiza
17 Katana - Fancy Fair
18
19 Voodoo & Serano - Blood is Pumpin
20 The Shrink - Are you ready
21
22 Sound Dezign - Hapiness (Coast to Coast Remix)
23 G-Spott - NRG
zie je naar nr 14 commercials, dus ik ben beniewd wat ze daarmee bedoelen. zal denk ik wel die commentator zijn die gast met die erg coole stem |
Nou dat weet ik eiegnlijk ook niet. Als ik die band terug heb zal ik is gaan kijken |
|
|
| WWAAZZAA |
Die sets van Sensation???? Waar???
Ik wil wel eens luisteren dan als jullie het allemaal zo goed vinden...
Het is absoluut mijn stijl niet maarja!!!!
We kunnen niet alleen maar naar Warmduscher en A*S*Y*S Luisteren he!! Van MoH maar niet te spreken!!! |
|
|
| magrec |
Hummmm jeffrey K....woont die niet vlakbij de ijsbaan?
hoe oud ben jij dan?
Wij gingen vorig jaar met zijn 6'en naar trance energy in eindhoven mijn eerste feest maar daarvoor ging die groep wel vaker naar feesten
laatste 2 feesten zijn we maar met zijn 2en geweest. |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by basvh
zie je naar nr 14 commercials, dus ik ben beniewd wat ze daarmee bedoelen. zal denk ik wel die commentator zijn die gast met die erg coole stem |
ik heb net even geluisterd voor je en idd tussen nummer 14 en flight 643 hoor je heel even reclame "dance valley" en vervolgens hoor je Wessel van Diepen zeggen; "En we zijn weer terug bij sensation, rechtstreeks vanuit de amsterdam Arena met Dj Jean" en dan hoor je dat flight 643 al even bezig was dus de rest van de commercials is er dus uit gesneden door de gene die het geript heeft. Dus ja er is wel heel even reclame. :D |
|
|
| TimeportE |
Ik heb ook bijna alle sets maar ik vond Marco V duidelijk de beste die daar stond te draaien.. Jean hoor je vaak het een klein beetje verneuken.. hoor maar bij zijn eigen nummer als de melodie net wil beginnen... Ook rare platenkeus,.. G-spot - N-R-G ???? Rank 1 vond ik wel aardig, leuk op zich met wat oudere nummertjes.. maar hoe ze naar such is live overspringen vind ik echt raar.. ze zetten gewoon muziek still en gaan direct.(zonder mixen ofzo) over op such is live.. Maar Marco V was ronduit VET!!.. Van die liveset heb ik gewoon echt genoten.. lekkere platenkeus en goed gemixed , TOPPIE! :D
Trouwens bij mijn download hoor ik er wel af en toe van: 538 Party Night, sensation met achter de draaitafels marco v etc.. niet super storend ofzo.., boeie
 |
|
|
| Frank V |
| quote: | Originally posted by magrec
Hummmm jeffrey K....woont die niet vlakbij de ijsbaan?
hoe oud ben jij dan?
Wij gingen vorig jaar met zijn 6'en naar trance energy in eindhoven mijn eerste feest maar daarvoor ging die groep wel vaker naar feesten
laatste 2 feesten zijn we maar met zijn 2en geweest. |
Nee, woont ok in oosterhof.
Ik ben 17, ik ben dit jaar pas voor het eerst geweest:
IMPULZ, Shockers, Mysteryland, Sensation en Dance Valley komt eraan. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Frank V
Nee, woont ok in oosterhof.
Ik ben 17, ik ben dit jaar pas voor het eerst geweest:
IMPULZ, Shockers, Mysteryland, Sensation en Dance Valley komt eraan. |
aha..kzie je wel op dancevalley dan. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Frank V
Ik ben 17, ik ben dit jaar pas voor het eerst geweest:
IMPULZ, Shockers, Mysteryland, Sensation en Dance Valley komt eraan. |
Damn, een leeftijdsverschil van 4 jaar hiero...Ik kan je 1 ding zegge, het wordt alleen maar leuker!!!!!! |
|
|
| Frank V |
| Dat denk ik ook wel ja :p :p |
|
|
| DeMoN |
ik had al eerder de link naar alle sets hier geplaatst maar die werden VERWIJDERD!!!!!!!!!!wie wat hoe waar en waarom?
maar hier zijn ze weer
user: talink
password: talink
server: id2.tranceaddict.com
dir: /mixes
EN MAG IE NU BLIJVEN STAAN???????????
je vind er 2set van marco 1 van rank1 1 michel de hey en 1supah grote van dj jean |
|
|
|
|