return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Sensation LiveSets??
View this Thread in Original format
Robvef
Weet iemand waar ik de livesets van Sensation kan d/l.
Ik heb gelezen dat ze op IRC te krijgen zijn, maar thuis ga ik dat niet d/l. (Telefoontikken he) en hier op mijn werk kan ik geen gebruik maken van IRC (poort dichtgespijkerd)

Dus als iemand wat weet. Graag!!!

Greetz
!_PeTrUs_!
Op RMF zijn ze te vinden. Bij DOTD...
Robvef
THANX
Robvef
Ik heb de livesets gevonden op deze site:

http://www.trancerules.com

Heerlijk om het weer terug te horen. (Marco V en Michel De Hey dan)
Partyhardy!
idd heerlijk om weer terug te horen! bedankt voor de sites !_PeTrUs_! & Robvef! :D :D
Dj Lex
Ja ach je kan gewoon voor de lol ook jean nog ff d/l. Kan je weer ff lachen. Marco V is echt een lekkere set geweest
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja ach je kan gewoon voor de lol ook jean nog ff d/l. Kan je weer ff lachen. Marco V is echt een lekkere set geweest


O..lex..was jij d'r ook dan? heb je niet gezien nl...dus hoe weet jij hoe jean was? gehoord op de radio? geen sfeer geproefd dus? ik ga jean dus wel ff d/l want hij was de enige die niet allemaal van die kuthitjes draaide geloof ik....
Dj Lex
quote:
Originally posted by Miss Proximus


O..lex..was jij d'r ook dan? heb je niet gezien nl...dus hoe weet jij hoe jean was? gehoord op de radio? geen sfeer geproefd dus? ik ga jean dus wel ff d/l want hij was de enige die niet allemaal van die kuthitjes draaide geloof ik....


Nee ik was e niet, maar op tv kwam het iig heel erg klote over. En als dat niet zo was nou jammer dan. Ik vond het kut en zal dat ook blijven vinden.
Henkie_henk
ik vond jean ook zuige miss p.. kut platenkeus.. 3 keer over hore slaan.. en hij deed ook nog 3 keer iets wat op overslaan leek.. nou.. goed hoor..

uiteraard is het zonder de party peepz on je heen zonder de muziek die door je heentrilt.. zonder je pilletjes ;) zonder zonder zonder allemaal stukken minder.. maar als we het puur hebbe over hoe die draaide.. vind ik er geen ruk aan..

Staan wat quotes over sensation in "Irc deel 2 ;)" thread :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Henkie_henk
ik vond jean ook zuige miss p.. kut platenkeus.. 3 keer over hore slaan.. en hij deed ook nog 3 keer iets wat op overslaan leek.. nou.. goed hoor..

uiteraard is het zonder de party peepz on je heen zonder de muziek die door je heentrilt.. zonder je pilletjes ;) zonder zonder zonder allemaal stukken minder.. maar als we het puur hebbe over hoe die draaide.. vind ik er geen ruk aan..

Staan wat quotes over sensation in "Irc deel 2 ;)" thread :D


Ja idd. Dat vond ik dus ook. Ze platenkeus vond ik ook niet zo geweldig.

Robvef
Wat ik helemaal klote vond is dat ie ging scratchen bij We Are One van Faithless. Erg zonde :mad: :mad:
Henkie_henk
lol 2 keer faithless
2 keer 643

goe man :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement