|
הערכת מצב (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
חחח נייר כסף על הראש.... היינו עושים ויות כאלה חופשי אצלנו בבסיס
והקצינים היו מסתכלים עלינו בצורה מוזרה |
|
|
| KosmiK-G8 |
אחי אני כמעט שנתיים בצה"ל וגם אני בקשר
אני בפלוגת קשר של צנחנים כבר יותר משנה וחצי
ואני מכיר טכנאים
עזוב תיציאות
גם התפקיד זין
אם אתה רוצה בית תתרחק מגדודים
ותתרחק מטכנאי קשר
והכי חשוב תחליט עכשיו
כי אם תסיים את הקורס כדי לפסול אחרי זה מקצוע תצטרך להלחם עם חצי עולם או לעשות דברים קצת קיצוניים
לצאת עכשיו יהיה הכי טוב
פשוט תגיד במשפט את האמת
תגיד שאתה תופס מעצמך בנ-אדם חכם אבל במקצוע הזה אין סכוי שהצבא ירוויח ממך כי אתה לא ממצה בו את עצמך וחוץ מזה זה רק יתסכל אותך להיות במשהו שאתה תמיד צריך להתאמץ יותר מדי כדי להבין משהו....
אם יש לך עוד שאלות בכלל אל תשכח שיש לי פזם וגם הכרות קטנה עם חיל הקשר
אז אני פה |
|
|
| Sniper |
תודה אחים שלי
אני חשבתי להגיד לשופט שקשה לי בקורס הזה וזה מתסכל אותי
שאני לא מצליח ואני חשבתי על זה בשישי שבת האחרונים והחלטתי לבקש לעבור מהקורס הזה..
ואני יודה מאוד אם יתחשבו בי כי אני רק בן אדם
ולצבא לא יהיה שום תועלת מהשירות שלי |
|
|
| skelz |
בהצלחה במשפט אחי
ו.. הלוואי ותיצא משם |
|
|
| Sm0keMachine |
האאא פיספסתי את הט'רד הזה...
טוב בכל מקרה!
על פלטפוס אין מצב שתוריד פרופיל..חחח..בשביל להוריד לפרופיל 64 עכשיו צריך משהו באמת רציני..
וקורס טכנאי בקשר לא נשמע לי טוב..לפי דעתי כל תפקיד של טכנאי בצבא זה מגעיל..וגם הקטע הוא, מה שאתם לא יודעים, זה שהקורס שהוא עושה זה מסלול קצונה יעודי..יענו מחייבים אותו לחתום עוד שנה..
מה שאפשר לעשות זה באמת לפסול את המקצוע..
דרך קב"ן - אפשר אחרי הקורס ואפשר לפני..
עדיף לדעתי לפסול את המקצוע אחרי הקורס..
כי בשביל לפסול את הקורס באמצע צריך ממש לשחק אותה חולה נפש..כי קב"ן בד"כ לא אוהב כאלו שבאים אליו לפני שהם התחילו לשרת בתפקיד שלהם.
כמו שמדריכה בבה"ד 20 אמרה לי כשחשבתי שישימו אותי מכונאי-רכב: "קודם תסיים את הקורס שתקבל ואז תעשה באלגן" :D
בינתיים מה שרועי רשם פה נראה לי הכי נכון!
בהצלחה אחי!:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
וקורס טכנאי בקשר לא נשמע לי טוב..לפי דעתי כל תפקיד של טכנאי בצבא זה מגעיל..וגם הקטע הוא, מה שאתם לא יודעים, זה שהקורס שהוא עושה זה מסלול קצונה יעודי..יענו מחייבים אותו לחתום עוד שנה..
|
עם המצב של היום בצבא גם אם הוא יחתום תאמין לי שהוא לא יצטרך להשאר עוד שנה
לצבא אין כסף לכל האלה שבקבע כבר...
אבל הם מחתימים למקרה ש... לא יודע בדיוק
ובקב"ן נראה לי יכול לתפוס אם תגיד לו לא רק על הבעיות לימוד אלא שיש לך שם בעיות חברתיות וכל זה... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עם המצב של היום בצבא גם אם הוא יחתום תאמין לי שהוא לא יצטרך להשאר עוד שנה
לצבא אין כסף לכל האלה שבקבע כבר...
אבל הם מחתימים למקרה ש... לא יודע בדיוק
|
זהו שלא..הצבא לא מקצץ באלו שבאמת צריכים אותם..כמו התומכי לחימה שמשרתים בגדודים..
הצבא כאילו עשה איתו עסקה - אתה לא תהיה לוחם, אבל במקום זה תתרום עוד שנת שירות!
בקיצור - כל הזין...:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
זהו שלא..הצבא לא מקצץ באלו שבאמת צריכים אותם..כמו התומכי לחימה שמשרתים בגדודים..
הצבא כאילו עשה איתו עסקה - אתה לא תהיה לוחם, אבל במקום זה תתרום עוד שנת שירות!
בקיצור - כל הזין...:rolleyes: |
יש לי חבר שעכשיו בקורס הכנה לקצונה... ועוד שבועיים הוא מסיים שם... מקבל רגילה והולך לבה"ד 1 לקורס קצונה
עכשיו הוא חתם לשנה... אבל כמעט בטוח שלא יצטרכו אותו
והוא בא לשם לא כתומך לחימה... הוא בא משריון |
|
|
| Sniper |
טוב אז ככה
היה לי ת'מישפט והוציאו אותי זכאי כי הראתי לו כל מיני מסמכים של איבחונים ושל קושי בריכוז וכו'..
אבל עדיין זה לא עזר (סעממק) בכל אופן בכיתי קצת להורים ואבא התקשר למפקד גף ודיבר איתו, אח"כ הוא זימן אותי לשיחה והוא הגיע למסקנה שאני לא יצליח לסיים ת'קורס הזה.. והוא אמר שיש שתי אפשריות
שיבוץ מחדש
קורס אחר..
וניראה מה יקרה. בינתיים אני באותו קורס, ושבוע הבא סוגר שבת כמו מניאק..
וזהו בעיקרון מקווה שיעיפו אותי למקום אחר ואני יקבל קורס\או כל משהו אחר שאני יאהב..:]] |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב אז ככה
היה לי ת'מישפט והוציאו אותי זכאי כי הראתי לו כל מיני מסמכים של איבחונים ושל קושי בריכוז וכו'..
אבל עדיין זה לא עזר (סעממק) בכל אופן בכיתי קצת להורים ואבא התקשר למפקד גף ודיבר איתו, אח"כ הוא זימן אותי לשיחה והוא הגיע למסקנה שאני לא יצליח לסיים ת'קורס הזה.. והוא אמר שיש שתי אפשריות
שיבוץ מחדש
קורס אחר..
וניראה מה יקרה. בינתיים אני באותו קורס, ושבוע הבא סוגר שבת כמו מניאק..
וזהו בעיקרון מקווה שיעיפו אותי למקום אחר ואני יקבל קורס\או כל משהו אחר שאני יאהב..:]] |
טוב לראות אותך אחי!!!
:D :D
ושיהיה לך הכי בהצלחה עם הקורסים!!!!
לאן בערך אתה רוצה להגיע?
נ.ב.
ה
"going deeper underground"
מתחת לניק שלך, זה מהשיר של ג'מיריקוואי ?
אני ממש ממש שונא את ג'מיריקוואי!!
:wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
אבל עדיין זה לא עזר (סעממק) בכל אופן בכיתי קצת להורים ואבא התקשר למפקד גף ודיבר איתו, אח"כ הוא זימן אותי לשיחה והוא הגיע למסקנה שאני לא יצליח לסיים ת'קורס הזה.. והוא אמר שיש שתי אפשריות
|
חחחחחחח יפה יפה...
לבכות לאבא גם עוזר כנראה לצאת ממקומות נוראיים :D |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחח
מיכאל אני מת עלייך:]
וראסמי רועי אחי ת'לא יודע כמה השפעה יש להורים על הצבא...
פעם זה לא היה ככה
היום כל פעם שהורה מתערב או עושה משהו בנידון יוצא משהו טוב...
חחח |
|
|
|
|