return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
הערכת מצב (pg. 6)
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למורן אני מאחל שיחיה... כדי שאני יוכל להרוג אותו
מיד אחרי שהוא יתחיל לחרבן קוביות!!


לחרבן קוביות.???????

מוזר... הנוער של היום


שמת לב שבשתי טרדים אנחנו מנהלים דו שיח



[EDIT]

מנהלים דו שיח

וואי ווואי איזה שפה גבוהה יצאה לי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
לחרבן קוביות.???????

מוזר... הנוער של היום


כן זה קפץ לי פתאום בגלל שלפני יומיים שהתאמנתי בחדר כושר אחד המליץ על איזה משהו
ואז שעשיתי את זה אחרי כמה חזרות הוא עשה לי קשה לך? אז אני אמרתי לו כן כבר קשה... וואלה לא סגור שאני יסגור את הסט
אז הוא התחיל לצחוק כזה... אני יראה מתי קשה לך ברגע שהקוביה הראשונה תצא לך מהתחת...

באמת מוזר הנוער של היום...
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כן זה קפץ לי פתאום בגלל שלפני יומיים שהתאמנתי בחדר כושר אחד המליץ על איזה משהו
ואז שעשיתי את זה אחרי כמה חזרות הוא עשה לי קשה לך? אז אני אמרתי לו כן כבר קשה... וואלה לא סגור שאני יסגור את הסט
אז הוא התחיל לצחוק כזה... אני יראה מתי קשה לך ברגע שהקוביה הראשונה תצא לך מהתחת...

באמת מוזר הנוער של היום...


משפט שמתאים לקצין להגיד
טוב שלא אמר לך שקשה יש רק בלחם וגם אותו אוכלים.....
Sniper
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
לחרבן קוביות.???????

מוזר... הנוער של היום


שמת לב שבשתי טרדים אנחנו מנהלים דו שיח



[EDIT]

מנהלים דו שיח

וואי ווואי איזה שפה גבוהה יצאה לי


אחי מה זה צפ"ר

וכמה זמן הקורס הזה ביכלל
?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Sniper
אחי מה זה צפ"ר

וכמה זמן הקורס הזה ביכלל
?



זה אתה מתעסק יעני עם ציוד מסווג של קשר
בראסמי כמעט אין עבודה
הצבא עוד מעט מבטל את זה כנראה או מצמצם ומאחד את זה עם משהו אחר מרוב שזה לא מועיל:)
קורס זה 10 שבועות של חרטה בארטה
Sniper
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
זה אתה מתעסק יעני עם ציוד מסווג של קשר
בראסמי כמעט אין עבודה
הצבא עוד מעט מבטל את זה כנראה או מצמצם ומאחד את זה עם משהו אחר מרוב שזה לא מועיל:)
קורס זה 10 שבועות של חרטה בארטה


ואללה.. ניראה מה יתנו לי
מקווה שיתנו לי אפשריות טובות...

מה שכן
מישהו יודע איך מוצאים פטור מנעליים הכי מהר שאפשר??
אני ממש זקוק לפטור מנעליים
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Sniper
ואללה.. ניראה מה יתנו לי
מקווה שיתנו לי אפשריות טובות...

מה שכן
מישהו יודע איך מוצאים פטור מנעליים הכי מהר שאפשר??
אני ממש זקוק לפטור מנעליים


וואלה לא יודע...
MasterP
quote:
Originally posted by Sniper
מישהו יודע איך מוצאים פטור מנעליים הכי מהר שאפשר??
אני ממש זקוק לפטור מנעליים


פלטפוס כבד נראה לי.
אפשר גם ציפורן חודרנית כמו שהיה לחבר שלי...

אגב אנשים מי שמלכלך על הקרייה
בושו לכם...
חבורה של צעירים מי היה חושב שמישהו יעז ללכלך על מעוז הג'ובניקים
קרייה שולטת.

יחיי אנשי המזגנים!
Sniper
quote:
Originally posted by MasterP
פלטפוס כבד נראה לי.
אפשר גם ציפורן חודרנית כמו שהיה לחבר שלי...

אגב אנשים מי שמלכלך על הקרייה
בושו לכם...
חבורה של צעירים מי היה חושב שמישהו יעז ללכלך על מעוז הג'ובניקים
קרייה שולטת.

יחיי אנשי המזגנים!


ואללה יש לי פלטפוס אבל קליל, וגם עכשיו התחילה לי ציפורן חודרנית גם קלילה.. והלוואי עליי להיות בקרייה!!!
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אחי תבקש צפ"ר

זה תפקיד שאין הרבה אנשים ממנו בחיל קשר
הקיצר זה משאני עושה
ואני הרבה פה...
:)
בקיצור אם קשר אז רק צפ"ר
כל דבר אחר זה לאכול זין רוב הסכויים
וגם צפ"ר יש מצב ידפקו אותך אבל היציאות הכי גרועות זה חמשושים
אחרי שתהיה כבר בקורס אני יגיד לך מה לעשות כדי לקבל בסוף הקורס שבוע שבוע

ואם לא בא לך על זה לא נורא...
רק אל תשכח שום דבר אחר בקשר
וחימוש ברור שאל תסכים
אולי רק להיות נשק שגם זה תלוי מאוד איפה אתה נופל אבל אפשר לצאת עם זה טוב אם מתקמבנים (לא משנה איפה העיקר שיהיה לך חוש קימבון מפותח


אההה ודרך אגב מצטער על האיחור


וזה בולשיט מה שאומרים על בסיסים פתוחים, שהאנשים שם על הפנים, ולאף אחד לא אכפת אחד מהשני..
סתכלו למשל על התקופה של הבצפר, שם בטח הכרתם את החברים הכי טובים שלכם..לא הייתם צריכים לישון איתם באותו חדר 3 שנים בשביל שיהיו החברים הכי טובים שלכם נכון?


מההה??????

הסבר אחד! בבית ספר היציאות לא תלויות בכל מיני תורנויות וחרטות כאלה
בצבא כן
אז בן אדם שעושה יומיות עשוי לגלות תופעות של רצון להפטר בכל דרך מתורנות מסוימת...
וכך בבסיסים של יומיות הגימלים חוגגים

אין מה לעשות זה עובדה!
גימלים לפני תורנות זה דבר ידוע בבסיסי יומיות

אין כמעט בסיס שאין בו תתופעות האלה...
אולי רק בבסיסים ממש קטנים ששם אין הרבה חיילים וממש מרגישים כמו משפחה


יש לי חבר שהוא צפ"ר בבסיס הזה בדרום..צוקי עובדה אני חושב...
הוא עושה שבוע שבוע כמוך וגם סבבה לו...

ותגיד מה אתה אומר על טכנאי במ"ח (בחיל הקשר)?
זה מה שאבא שלי עשה בצבא (משפחה של ג'ובניקים חחחחח ) ויש אצלי בבסיס אחת מזה כוסית שזה התפקיד שלה..
:D

ומה אתה דפוק!?
נשק נראה לך תפקיד טוב!?
כל היום להכניס נשקים לשמן..ולהחתים אנשים על נשק ולעשות ביקורות מגעילות כאלו לנשקים..ובקיצור - כל היום לראות מלא אמ-16ים מול הפרצוף :)

יש רק 3 תפקידים "טובים" תאכלס בחימוש:
1. בוחן תחמושת - התפקיד שלי..שבוא נגיד 90 אחוז סתם עושים את הקורס..ונהיים פקידים :D
הכל תלוי איפה אתה נופל כמו שאמרת.......
אבל ממילא רק עכשיו הסתיים הקורס האחרון, אז נראה לי יקח עוד הרבה זמן עד שיפתח עוד קורס.
2. אופטיקאי - לבדוק מכשירים אופטיים - כמו משקפות, מצפנים וכאלה שטויות..תכלס אין הרבה עבודה, הכל תלוי במפקד
3. פ"ט - פקידה טכנית..שזה לבנות בלבד.. איזה באסה :)

תאכלס אם תצא מחיל הקשר..רוב הסיכויים שישימו אותך בחימוש..לשם שולחים את כל מי שנפלט מאיפשהו ושייך למז"י.

הכי טוב ללכת לקוסם וזהו תאמין לי :D


בקשר לבסיסים פתוחים..
אתה צודק שאנשים עושים הכל כדי להפתר מתורניות (טוב האמת גם אני מנסה להוציא פטור משמירות) :)
אבל מה אתה חושב שבבסיסים סגורים אין אנשים שמוציאים גימלים כשהם צריכים לעשות שבת?!

יאללה מה זה משנה,..אני יושן בבית! :D

KosmiK-G8
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
יש לי חבר שהוא צפ"ר בבסיס הזה בדרום..צוקי עובדה אני חושב...
הוא עושה שבוע שבוע כמוך וגם סבבה לו...

ותגיד מה אתה אומר על טכנאי במ"ח (בחיל הקשר)?
זה מה שאבא שלי עשה בצבא (משפחה של ג'ובניקים חחחחח ) ויש אצלי בבסיס אחת מזה כוסית שזה התפקיד שלה..
:D

ומה אתה דפוק!?
נשק נראה לך תפקיד טוב!?
כל היום להכניס נשקים לשמן..ולהחתים אנשים על נשק ולעשות ביקורות מגעילות כאלו לנשקים..ובקיצור - כל היום לראות מלא אמ-16ים מול הפרצוף :)

יש רק 3 תפקידים "טובים" תאכלס בחימוש:
1. בוחן תחמושת - התפקיד שלי..שבוא נגיד 90 אחוז סתם עושים את הקורס..ונהיים פקידים :D
הכל תלוי איפה אתה נופל כמו שאמרת.......
אבל ממילא רק עכשיו הסתיים הקורס האחרון, אז נראה לי יקח עוד הרבה זמן עד שיפתח עוד קורס.
2. אופטיקאי - לבדוק מכשירים אופטיים - כמו משקפות, מצפנים וכאלה שטויות..תכלס אין הרבה עבודה, הכל תלוי במפקד
3. פ"ט - פקידה טכנית..שזה לבנות בלבד.. איזה באסה :)

תאכלס אם תצא מחיל הקשר..רוב הסיכויים שישימו אותך בחימוש..לשם שולחים את כל מי שנפלט מאיפשהו ושייך למז"י.

הכי טוב ללכת לקוסם וזהו תאמין לי :D


בקשר לבסיסים פתוחים..
אתה צודק שאנשים עושים הכל כדי להפתר מתורניות (טוב האמת גם אני מנסה להוציא פטור משמירות) :)
אבל מה אתה חושב שבבסיסים סגורים אין אנשים שמוציאים גימלים כשהם צריכים לעשות שבת?!

יאללה מה זה משנה,..אני יושן בבית! :D


אחי אני כבר עושה 5-9 אבל זה ממש קומבינה....
אני באותו תפקיד אבל בקיצור אני לא ממליץ לבנות על זה...

טכנאי במק התכוונת וזה בדרך כלל זין...
לא ידעתי שבנות עושות את זה....
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by MasterP
פלטפוס כבד נראה לי.
אפשר גם ציפורן חודרנית כמו שהיה לחבר שלי...

אגב אנשים מי שמלכלך על הקרייה
בושו לכם...
חבורה של צעירים מי היה חושב שמישהו יעז ללכלך על מעוז הג'ובניקים
קרייה שולטת.

יחיי אנשי המזגנים!


אני איתך :D

אתה בקריה?
לא טוחנים שמירות שם?
שבת אחת ל4?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement