|
הערכת מצב (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Sniper
טוב אז ככה
היה לי ת'מישפט והוציאו אותי זכאי כי הראתי לו כל מיני מסמכים של איבחונים ושל קושי בריכוז וכו'..
אבל עדיין זה לא עזר (סעממק) בכל אופן בכיתי קצת להורים ואבא התקשר למפקד גף ודיבר איתו, אח"כ הוא זימן אותי לשיחה והוא הגיע למסקנה שאני לא יצליח לסיים ת'קורס הזה.. והוא אמר שיש שתי אפשריות
שיבוץ מחדש
קורס אחר..
וניראה מה יקרה. בינתיים אני באותו קורס, ושבוע הבא סוגר שבת כמו מניאק..
וזהו בעיקרון מקווה שיעיפו אותי למקום אחר ואני יקבל קורס\או כל משהו אחר שאני יאהב..:]] |
מה, יכול להיות שישלחו אותך לבקו"ם לשיבוץ מחדש באמת?
בכל מקרה, סביר להניח שתקבל תפקיד תומך לחימה כי יש לך פרופיל גבוה ואתה כעקרון שייך למ"זי..
הכי סבבה אם ישימו אותך בבסיס של מ"זי בקסטינה..
כדאי לך לבקש את זה אם תראה איזה קצין מיון או משהו!
איפה אתה גר תזכיר לי? |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
מה, יכול להיות שישלחו אותך לבקו"ם לשיבוץ מחדש באמת?
בכל מקרה, סביר להניח שתקבל תפקיד תומך לחימה כי יש לך פרופיל גבוה ואתה כעקרון שייך למ"זי..
הכי סבבה אם ישימו אותך בבסיס של מ"זי בקסטינה..
כדאי לך לבקש את זה אם תראה איזה קצין מיון או משהו!
איפה אתה גר תזכיר לי? |
ניראה מה יהיה, בעיקרון אני חושב שיתנו לי קורס אחר, אבל בתקווה רבה מאוד מאוד שישבצו אותי מחדש וכו'..:]
אני גר בנתניה, ולשרת במ"זי לא הכי ליגה.. זה סרט חבל"ז למה זה שלוש שעות נסיעה באוטובוס..
ואין רכבת עד לשם |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Sniper
ניראה מה יהיה, בעיקרון אני חושב שיתנו לי קורס אחר, אבל בתקווה רבה מאוד מאוד שישבצו אותי מחדש וכו'..:]
אני גר בנתניה, ולשרת במ"זי לא הכי ליגה.. זה סרט חבל"ז למה זה שלוש שעות נסיעה באוטובוס..
ואין רכבת עד לשם |
אהה נכון צודק..
אז הכי טוב בשבילך יהיה בית-ליד..
יש שם מפקדות של חטיבות צנחנים ונח"ל..ויש שם גם בה"ד של משטרה צבאית..
אז תגיד את זה לקצין מיון:
"רק בית ליד..לא מתפנה למשהו אחר" :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
וראסמי רועי אחי ת'לא יודע כמה השפעה יש להורים על הצבא...
פעם זה לא היה ככה
היום כל פעם שהורה מתערב או עושה משהו בנידון יוצא משהו טוב...
חחח |
ומצד שני לצנחנים יש מזגנים בחדרים וסוכריות על הכרית...
אז לך תדע כמה זה קשור :D |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ומצד שני לצנחנים יש מזגנים בחדרים וסוכריות על הכרית...
אז לך תדע כמה זה קשור :D |
והקשר הוא???
טוב ח'ברס אני עוד מעט יוצא.
אז שיהיה לכולם שבועיים סבבה לגמרי, שמרו על עצמכם:]
אוהב תמיד
אלעד בן דוד
צ'אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
והקשר הוא???
|
יא סטלן...
היום בצבא מתנהגים שונה ובפחות נוקשות ממה שהתנהגו פעם ומה שעושים לצנחנים זאת רק הוכחה לזה...
אז לך תדע באמת כמה ההורים משפיעים... |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יא סטלן...
היום בצבא מתנהגים שונה ובפחות נוקשות ממה שהתנהגו פעם ומה שעושים לצנחנים זאת רק הוכחה לזה...
אז לך תדע באמת כמה ההורים משפיעים... |
וואי אחי אתה הולך לקבל כזה שוק כשתתגייס...
אני כבר רואה אותך בתור לקב"ן בתל-השומר... :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
וואי אחי אתה הולך לקבל כזה שוק כשתתגייס...
אני כבר רואה אותך בתור לקב"ן בתל-השומר... :D |
כבר דיברו איתי על הלם בקו"ם :)
תסביר את עצמך אם אתה יכול :D |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יא סטלן...
היום בצבא מתנהגים שונה ובפחות נוקשות ממה שהתנהגו פעם ומה שעושים לצנחנים זאת רק הוכחה לזה...
אז לך תדע באמת כמה ההורים משפיעים... |
אל תסתכל על הבסיס אימון החדש של הצנחנים ותלמד מזה שזה בית זונות....
המסלול אותו מסלול וזה עדיין זין
ולוחם בגדוד צנחנים לא יראה בית במשך שנותיו בצה"ל
והוא יטחן ולא משנה איפה הוא יתאמן
משכן הגיע הזמן שצה"ל יתן ללוחמים הקצאות כאלה ולא רק לגובניקים מסריחים כמוני
או אפילו יותר מסריחים ממני
אלה בקריה שיושבים במזגן כמה שעות...כל יום
אחחחחח..... אבל לא הייתי מתחלף איתם
יומיות זה זין |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
משכן הגיע הזמן שצה"ל יתן ללוחמים הקצאות כאלה ולא רק לגובניקים מסריחים כמוני
או אפילו יותר מסריחים ממני
אלה בקריה שיושבים במזגן כמה שעות...כל יום
אחחחחח..... אבל לא הייתי מתחלף איתם
יומיות זה זין |
רוצה לשמוע מה עשו עכשיו בשלישות?
ביטלו להם את הקייטרינג!! כמה נורא...
אבל מה עכשיו הביאו להם?! פיתיה!!
זה אומר קודם כל אוכל בלתי מוגבל... פיתות חופשי, פלאפלים, צ'יפס טרי מהתנור, ועוד דברים טובים!!
חיים טוב או לא?!! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
רוצה לשמוע מה עשו עכשיו בשלישות?
ביטלו להם את הקייטרינג!! כמה נורא...
אבל מה עכשיו הביאו להם?! פיתיה!!
זה אומר קודם כל אוכל בלתי מוגבל... פיתות חופשי, פלאפלים, צ'יפס טרי מהתנור, ועוד דברים טובים!!
חיים טוב או לא?!! |
אחי עם כל הכבוד באמת הגיע הזמן
לא הייתי לוחם אפילו דקה אחת מחיי הצבאיים אבל אין ספק שצריך לדגם אותם יש להם כבר מספיק טחינה במסלול ואחריו...
לפחות שיהיה אוכל טוב ותנאים טובים מסביב לשפר תמצב רוח בסוף כל יום |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אחי עם כל הכבוד באמת הגיע הזמן
לא הייתי לוחם אפילו דקה אחת מחיי הצבאיים אבל אין ספק שצריך לדגם אותם יש להם כבר מספיק טחינה במסלול ואחריו...
לפחות שיהיה אוכל טוב ותנאים טובים מסביב לשפר תמצב רוח בסוף כל יום |
מה אתה שרוט?!?!?!
דיברתי על השלישות ברמת גן!
זה הבסיס הכי בית זונות של ג'ובניקים שיש!!!
אתה יודע מה הופך את השלישות לפי אלף יותר טוב מהקריה?!
אין בשלישות משטרה צבאית!! |
|
|
|
|