| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אל תסתכל על הבסיס אימון החדש של הצנחנים ותלמד מזה שזה בית זונות....
המסלול אותו מסלול וזה עדיין זין
ולוחם בגדוד צנחנים לא יראה בית במשך שנותיו בצה"ל
והוא יטחן ולא משנה איפה הוא יתאמן
משכן הגיע הזמן שצה"ל יתן ללוחמים הקצאות כאלה ולא רק לגובניקים מסריחים כמוני
או אפילו יותר מסריחים ממני
אלה בקריה שיושבים במזגן כמה שעות...כל יום
אחחחחח..... אבל לא הייתי מתחלף איתם
יומיות זה זין |
מה אני יגיד לכם..
אין כמו יומיות לדעתי..
גם אם אני יצטרך לחזור כל יום הביתה בשעה 10 בלילה אני לא ישן בבסיס, כי מה לעשות - אין כמו המיטה בבית, המקלחת בבית, האוכל בבית, המוזיקה בבית..
:)
וזה בולשיט מה שאומרים על בסיסים פתוחים, שהאנשים שם על הפנים, ולאף אחד לא אכפת אחד מהשני..
סתכלו למשל על התקופה של הבצפר, שם בטח הכרתם את החברים הכי טובים שלכם..לא הייתם צריכים לישון איתם באותו חדר 3 שנים בשביל שיהיו החברים הכי טובים שלכם נכון?:)
ורועי מה שהתכוונתי מקודם להגיד זה שאתה חושב שללוחמים יש יותר מידי תנאים טובים, וזה מממממש לא נכון..
בוא נגיד שבטירונות תהיה בטוח שאתה תישן באוהל..עם הרבה יתושים ובטח בלי מזגן..אולי איזה תנור כזה שבקושי עובד :) |
|
|