|
נרגולים באפילה
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| אוייי הרגת אותי עכשיו.... |
|
|
| KosmiK-G8 |
אם מישהו היה מזמין אותי פעם לפגישות האלה הייתי גם מבין את הבדיחות פה...
אבל אין הזמנה לאנשי כוחות הבטחון...
באסה...
טוב אני ילך להכין שוקו
ל-ב-ד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
טוב אני ילך להכין שוקו
|
רק אל תשכח לבחוש :p
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אריאל גמרת לי על החיים!!!
איזה תמונות ערביות יצאו לכולם... חחחחחח
:stongue:
הבר מצווה גמר אותי!!!
גם אתמול וגם עכשיו!! |
|
|
| Ariels |
| צריך לעשות את זה עוד פעם |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Ariels
צריך לעשות את זה עוד פעם |
בני זונות
שושואיסטים |
|
|
| Ariels |
| רועי שולח לי הודעה באייסיקיו אנחנו עוד רבע שעה אצלך.... מה אתה רוצה |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Ariels
רועי שולח לי הודעה באייסיקיו אנחנו עוד רבע שעה אצלך.... מה אתה רוצה |
אין בעיה רועי....
רשום |
|
|
| Narcotic Mind |
שרמוטות מתי נפגשתם ?
סעמק עם הטירונות הזאת :sadgreen: :sadgreen: :sadgreen: |
|
|
| warpedd_ |
חחחחחחחחחחחחח
אריאל זה מרמה בדמקה |
|
|
| Ariels |
| !!!! לך תנקה את האוזןעם כף של מרק יא לא בתול באוזן |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Ariels
!!!! לך תנקה את האוזןעם כף של מרק יא לא בתול באוזן |
אחי למה ללכלך..?
אני מנקה את האוזן עם כף של מרק ואני עכשיו נפגעתי... |
|
|
|
|