return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Impulz Outdoor Line-up
View this Thread in Original format
raoel
Ik persoonlijk vindt het een matige line-up .
Zeker vergeleken met degene die ze in eersel hadden gepland.

Alleen de Hard-House zaal is wederom echt goed.

Nou komen er wel veel die ik niet ken, dus echt oordelen kan ik niet. maar toch.

Maar toch komen er redelijk wat toppers

Deze ga ik iig bekijken

HARDHOUSE:
Jon Doe (UK)
Yoji Biomehanika (Jap)
Tom Harding (UK)
Sterling Moss (UK)

Euro-Grooves:
Marco V (NL)

De hele line up is hier te bekijken
MetzZ_!!
Als ik die Line-up zie dan denk ik dat er voor iedereen wel iets tussen zit. Het zijn er wel een hele hoop
raoel
Ja veel ja.
het is groter dan de vorige keer.

En er wordt in meer stijlen gedraait.
Kijk maar euro grooves. Hadden ze ok wel trance hut kunnen noemen. Jean en Gielen
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by raoel
Ja veel ja.
het is groter dan de vorige keer.

En er wordt in meer stijlen gedraait.
Kijk maar euro grooves. Hadden ze ok wel trance hut kunnen noemen. Jean en Gielen



Gielen...jah

Jean... nee toch? Trance?? Jean is toch meer een ClubKut (geworden)?
Miss Proximus
Jean is Master :p

Hier zou ik voor komen:
Techno/Techhouse
Darren Roach (UK)
Dave Mothersole (UK)
Jerome (NL)
LIVE: Secret Cinema (NL)
Steve Rachmad (NL)
Jack de Marseille (F)
Kozz (Be)
Mike Dearborn (USA)
T Quest (Be)
Fred Nascen (Be)
MC Lanesra (EU)

Maar ik moet toegeven dat ik bijna géén één van deze dj's ken :) Maar daarom hoeft de line-up nog niet bagger te zijn: al deze nieuwe/onbekende namen kunnen nl lekker innovatief gaan draaien....:toothless
!_PeTrUs_!
Ik weet t niet maar, dit feest trekt me voor geen meter aan...Ik ga er wel gewoon heen in dan zie ik wel wat het wordt. Het kan alleen maar beter worden...
raoel
Ik ben 2 keer op IMPULZ geweest en het was 2x geweldig.
Gezellige sfeer!!!!

In Brabant kan da ok nie anders heh

Nu is het natuurlijk wel anders.
andere locatie en outdoor.

Maar het zal toch wel weer lijp worden.
Zeker de hardhouse area. Mega vette line-up
En ze boeken nog 1 of 2 DJ's bij
Ik hoop
LAB 4 en/of Nick Sentience en/of andy farley
WWAAZZAA
Mijn standpunt is:

KUT

Ik moet stoempen..... Geef mij maar HR, I Love Techno, HouseQlassics of iets dergelijks... Jaen en Gielen hoef ik al helemaal niet te horen...
raoel
Kom maar eens als LAB 4 komt draaien

Dan ga jij helemaal uit je plaatje.
Download maar eens

LAB 4 live @ imperial

ofzwiets. das echt vet stoempuh Zeker dat laatste nummer
WWAAZZAA
Ik zal het eens gaan zoeken...
Dank

basvh
lekkere line up vooral marco v en Yoji Biomehanika (Jap) hij rulet echt, jammer dat jp niet van de party is.

ik ga misschien, eerst ff afwachten met school want heb het kei druk volgend jaar.

naar de line up van trance energy ben ik ook beniewd,
raoel
JP komt wel

En ja yoji r(a)oelt heftig.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement