| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
וראיתי את הדיבורים שלכם (ובמיוחד של קוסמיקפייר על השתי הונדות המשופרות) אבל לראות דבר כזה (וראיתי מכוניות בחיים שלי) זה מגניב לאללה :toothless
|
נחמד לדעת שזוכרים אותי
וראיתי כבר 4 S2000
2שחורות אחת היתה עם גג פתוח והכל מבפנים אדום כזה מזה מגניב
הנהג התחיל לדבר איתנו והכל
ועוד אחת כחולה כזאת כחול תכלת כמו הרוב
מזה פצצה של איזה אחד ישב ליד הים
אנחנו עושים לו פתח את הגג הוא פתח איזה חיה זה.... |
|
|