return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
מהיר ועצבני בישראל? (pg. 2)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by s0undw4v3
וראיתי את הדיבורים שלכם (ובמיוחד של קוסמיקפייר על השתי הונדות המשופרות) אבל לראות דבר כזה (וראיתי מכוניות בחיים שלי) זה מגניב לאללה :toothless


נחמד לדעת שזוכרים אותי
וראיתי כבר 4 S2000
2שחורות אחת היתה עם גג פתוח והכל מבפנים אדום כזה מזה מגניב
הנהג התחיל לדבר איתנו והכל
ועוד אחת כחולה כזאת כחול תכלת כמו הרוב
מזה פצצה של איזה אחד ישב ליד הים
אנחנו עושים לו פתח את הגג הוא פתח איזה חיה זה....
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם היה לך רשיון אולי זה היה פותח לך את העיניים קצת

המכונית שאתה הכי רואה בארץ זה מאזדה לאנטיס 323!!
זה כבר לא שנת 92 שלכולם יש סובארו די אל...
עוד מכונית שרואים המון זה גולף בסך הכל... לכל סוגיה...


נכון שכחתי גם את המאזדה
זה הרכב הכי נמכר בארץ
itamarsan
טוב תאמת
מי שפתח את הט'רד...:D :D :D
תביא תמונה של הההונדהs-2000 וכמובן של הבחורה....
-CosmicFire-
מהיר ועצבני אצלי בבית :D

s0undw4v3
ronsh
אני תמיד חונה באותה קומה... אז באותו יום משום מה היה מלא שם לא יודע למה

וגם אני אחד עם מאזדה לאנטיס ומרוצה מאוד :D

אבל אני מתכנן על מיאטה עוד שנה... אין כסף עכשיו :confused:

אהה ואני הולך לקחת איתי מצלמה לכל מקום עכשיו... שיהיו באמת תמונות.
itamarsan
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
מהיר ועצבני אצלי בבית :D


פייי אחלה של תמונה חוץ מיזה שיש לך צ'חנה של פלאפון הכול בסדרר
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
וגם אני אחד עם מאזדה לאנטיס ומרוצה מאוד :D

אבל אני מתכנן על מיאטה עוד שנה... אין כסף עכשיו :confused:


בטח שאתה מרוצה מהלאנטיס שלך... היא דלקן!! :p

ולפי דעתי תשאיר את המיאטה לאחרי הצבא
הוצאה מיותרת לפני הצבא לפי דעתי
Scorchio
מזכיר לי שמישהו שם פה איזה תמונה של גולף שהוא ראה באיזה מפגש ברידינג
והיום בדרך לירושלים ראיתי את הגולף הזאת
עשה אותה ממש יפה
חצאיות מכל הצדדים וספויילרים כאלה קטנים ואורות קדמיים יפים

השקיע הבחור
s0undw4v3
אז מה רועי? אולי הגיע הזמן לדביק "מכוניות" ? :D :D :D

אהה ואני עכשיו בעתודה לעוד שנה וחצי ככה שיהיה לי אחלה בחלה כיף חצי שנה לפני הצבא

ועוד יש לי נסיעה של כמעט שעה כל יום למכללה בכבישים ארוכים ככה שזה בכלל סבבה :p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
אז מה רועי? אולי הגיע הזמן לדביק "מכוניות" ? :D :D :D

אהה ואני עכשיו בעתודה לעוד שנה וחצי ככה שיהיה לי אחלה בחלה כיף חצי שנה לפני הצבא

ועוד יש לי נסיעה של כמעט שעה כל יום למכללה בכבישים ארוכים ככה שזה בכלל סבבה :p


לא הבנתי את המשפט הראשון

ושמע אחי... מיאטה זה הוצאה של לפחות 80 אלף אם אתה רוצה משהו בפאנן שלך...
אז לא יודע כמה זה טוב עכשיו
תשאר עם הדלקן... יותר חסכוני :D

s0undw4v3
retry:

אז מה רועי? אולי הגיע הזמן לסטיקי ט'רד
"מכוניות" ?
:D

דרך אגב מיאטה חדשה עולה 150 אלף.
ואם אני קונה- זה רק חדשה.

ואם אני קונה... יהיה לה דלקן :D
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by s0undw4v3
ואם אני קונה... יהיה לה דלקן :D



איך זה??
אני יודע שלאבא שלי יש דלקן אבל זה בגלל שזה רכב של חברה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement