return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
מהיר ועצבני בישראל? (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
פוקוס!!!!!!!


חבר שלי פה והוא אומר שזה
Focus RS Ralley
וזה לא למכירה בכלל... סתם למירוצים וכאלה...
Q-PiXeL
Hyundai Tuscani = Hyundai Coupe = Hyundai Tiburon

וזה לא מנוע
V8!!!

זה מנוע
V6 2.7 ליטר
שמוציא 165 כ"ס....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
Hyundai Tuscani = Hyundai Coupe = Hyundai Tiburon

וזה לא מנוע
V8!!!

זה מנוע
V6 2.7 ליטר
שמוציא 165 כ"ס....


ידעתי שזה יונדאי קופה!!!!!
זה פשוט כל כך דומה לה!!
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חבר שלי פה והוא אומר שזה
Focus RS Ralley
וזה לא למכירה בכלל... סתם למירוצים וכאלה...



צודק אבל עדיין פוקוס :D :D :D

ובקשר ליונדאי אני ראיתי V8 2.7

Hyundai Tuscani = Hyundai Coupe + Hyundai Tiburon
זה יותר שילוב
וקשרואים אותו במציאות רואים שאין לך מה להשוותא ותו לקופה כי הטוסקני הרבה יותר יפה ולפי דעתי יפה גם מבחינת ביצועים
Q-PiXeL
במקום לזיין סתם תשכל על דברים שראיתה/שמעתה
תביא לי נתונים של טוסקאני

תנסה לחפש תראה שזה אותם הנתונים של הקופה
באירופה היא נקראת קופה (גם בישראל)
דגם 2003 בארה"ב נקרא טיבורון
-CosmicFire-
יש מצב אחי באמת נראות אותו דבר
אבל בטוח יש איזה שינוי
איזה סיבה יש ליונדאי ליצר רכב אחד ב3 שמות שונים??
Q-PiXeL
זה לא לייצר
זה לשווק

דוגמא קלאסית
מיצובישי סופר לנסר
בשום מקום חוץ מישראל אין כזה דבר
ה"סופר" זה סתם תוספת של היבואן הישראלי

אומנם פה היצרן בוחר תחת איזה שם לשווק את האוטו אבל העקרון דומה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
זה לא לייצר
זה לשווק

דוגמא קלאסית
מיצובישי סופר לנסר
בשום מקום חוץ מישראל אין כזה דבר
ה"סופר" זה סתם תוספת של היבואן הישראלי

אומנם פה היצרן בוחר תחת איזה שם לשווק את האוטו אבל העקרון דומה


צודק בהחלט!
קח עוד דוגמה...
פולקסוואגן בורה... נקראת בורה רק בארץ...
בחו"ל זה נקרא בשם אחר שברח לי כרגע... ויש עוד הרבה מכוניות כרגע
-CosmicFire-
ואללה סבבה חידשתם לי
Q-PiXeL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
צודק בהחלט!
קח עוד דוגמה...
פולקסוואגן בורה... נקראת בורה רק בארץ...
בחו"ל זה נקרא בשם אחר שברח לי כרגע... ויש עוד הרבה מכוניות כרגע


לא בדיוק נכון
בורה נקראת גם באירופה בשם הזה
רק בארה"ב היא נקראת ג'טה

Halcyon
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
לא בדיוק נכון
בורה נקראת גם באירופה בשם הזה
רק בארה"ב היא נקראת ג'טה


חשבתי שהג'טה זה הדגם הישן יותר
עד 98 נדמה לי
ואז נכנסה הבורה
הג'טה קיימת מ-85, פעם אבא שלי רצה לקנות אחת
בסוף קנה אופל וקטרה 1989
אני מת על האוטו הזה, למרות שהוא כבר בן 15 שנה עוד מעט הוא נוסע חבל"ז
מדי פעם אני חושב ככה מה אפשר היה לעשות איתה..
..ככה השקעה של איזה 70 אלף
:)
yahel222
מה קשור ???
מה רצית לכתוב את זה וחיפשת ט'רד על מכוניות 1000 עמודים אחרוה.???

אבל חפיף
לכל אוהבי המכוניות
דחוף דחוף
להוריד את הסרט
Teckademics Mischief Destroy

אין כאלה דברים
שיאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement