|
מהיר ועצבני בישראל? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אכלת יותר מדי טריפים בזמן האחרון אחי...
המלצה שלי... תפחית את הכמות של הפיצה עם פטריות שאתה אוכל... |
אני שונא פיטריות :D :D :D
אבל בכל מקרה היום ראיתי 3אימפרזות לבנות
WRX
לראשונה היו ציורים בצד אבל הם לא היו משהו משהו אבל הקטע היה נחמד
ולאחד שאני מכיר שגר קרוב אלי יש יונדאי קופה צהובה עם ציורים של אש בצבע אדום עם שחור כזה בצדדים אבל לא אהבתי |
|
|
| NyKoN |
ראיתי אתמול שהמוסך הזה שקוסמיק פייר דיבר עליו באזה"ת בכפ"ס פתח אתר..
החלומות של שוקי או משהו כזה...
אתר שיא הדפוק... והם מראים שם פרויקטים של מכוניות מחו"ל שזה לא ברור ממש
EDIT
להנאתכם
http://www.sdc.co.il/
שוקי דרים קארס
:D |
|
|
| deluxe |
נמרוד:
אני הייתי היום במאחורי אצטדיון רמתגן וממש מעפן שם, יש שם מלא 106 גרועות עם אגזוזים וזהו
אין השקעה
הגולות כותרת היו אמפרזה ירוקה עם ירוק זוהר מתחת ומדבקות שגם הייתה שכונה
ועוד אחד ששם דיוידי 2 סאבים ו2 מגברים וחושב שיש לו מערכת טובה...
:) |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ראיתי אתמול שהמוסך הזה שקוסמיק פייר דיבר עליו באזה"ת בכפ"ס פתח אתר..
החלומות של שוקי או משהו כזה...
אתר שיא הדפוק... והם מראים שם פרויקטים של מכוניות מחו"ל שזה לא ברור ממש
EDIT
להנאתכם
http://www.sdc.co.il/
שוקי דרים קארס
:D |
אתר באמת לא משהו
רוב המכוניות זה הם עשו וראיתי הרבה מהם כי אני כמעט כל שבוע אצלנו מתנחל שם הוא אומר לי כשיהיה לך רישיון תבוא לבקר נעשה לך מנוי :D :D :D
עכשיו אם מישהו זוכר אני בטוח שרועי זוכר שדיברתי על האוטו
TOYOTA MRS
ורועי אמר MR2
אז הנה כמה מהתמונות שלה
אבל הם מלפני חצי שנה ובחודש האחרון הוא שיפר אותה רצח
ולפני שבוע הוא מכר אותה והביא יונדאי טוסקני שגם אותה הוא התחיל לשפר
הנה כמה תמונות:

הנה 2
MRS אחד ליד השניה את הכחולה אני מכיר למי שעדיין לא הבין


והנה עוד כמה
הקאמרו שראיתי כבר כמה עמים אבל אין לי מושג מאיפה הוא אבל בטוח מאיזור כפר-סבא
והנה הקורבט של הזקן מהקאנטרי שראיתי אותה כבר עם הגג פתוח אבל הוא נסע לכיוון השני ולא לקח אותי ואת חבר שלי טרמפ
אגב ל
MRS הוא שם פנסים כמו של קורבט מאחורה יצא פצצה אבל למה הוא מכר למה למה למה :nervous: :nervous: :nervous:
והנה עוד תמונה לסיום של היונדאי קופה של אחד שכבר ראיתי אותה אבל אין לי מושג של מי :D
ומשחק אחרון לסיום
משחק שאני מאד אוהב לוקחים מכונית ומשפרים אותה מכל הבחינות
משחק פלאש אומנם אבל עדיין חמוד\
http://www.max-tuning.com/fun/fun.htm
כנסו למשחק האחרון |
|
|
| Hell_Copter |
MRS
נראה משהו באמת סופני!!
מה שראיתי בנאפה זה
MR5
אם אני לא טועה...
וראיתי את הקורבט הזאת עם גג פתוח ליד הצ'יף באר... הגיוני נכון?
ורק להבהיר משהו... היונדאי זה לא מה שנקרא יונדאי קופה
זה יונדאי אקסנט קופה.. ויש הבדל ענק בינהן!!
לא יודע כמה היא חזקה עכשיו... אלא אם כן הוא החליף לה מנוע או משהו...
כי בעקרון האקסנט אוטו עגלתי ביותר!! |
|
|
| ADiSH |
עזבו את כל השטויות שלכם..
ככה משפצים מכונית..
:tongue2 |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחח איך לא חשבתי קודם לשים באוטו שלי קרטון במקום כונס אוויר
חחחחחחחח |
|
|
| -CosmicFire- |
הנה הרכב שהוא הביא במקום ה
MRS
היום ראיתי אותו
מנוע
V8 נפח 2.8
הוא אמר לי שהוא החליף כי זה אותו הרבה יותר טוב ויותר חזק וגם אותו הוא ישפר
בנתיים יש פנסים שקופים 2אגזוזים גדולים ספורט משהו בןזונה נראה לי רמוס אבל לא בטוח
את הכנף הוא יחליף בקרוב מאד והוא ימשיך לשפר אותה
אהבתי מאד את הסמל :D :D
אבל אל תדאגו אני לא יגע לו בחיים שלי :D
שלו רק בצבע אדום
 |
|
|
| -CosmicFire- |
הנה אחת משופרת אני מת שהוא יעשה לה כזה דבר
 |
|
|
| Hell_Copter |
היא מזה מזכירה בעיצוב שלה את היונדאי קופה החדשה...
חבל על הזמן!! |
|
|
| -CosmicFire- |
באמת רכב רצח
אגב מישהו פה מכיר את הרכב פורד כואוגר
כי אם לא אז תכירו
Ford Cougar
רגב עכשיו ראיתי מה אפשר לעשות ממאזדה לנטיס ופוקוס אצ'בק עם קצת דימיון אני משגע את אבא שלי שיבטל את הקורולה

פוקוס!!!!!!!
 |
|
|
| Hell_Copter |
לי אישית לא יצא לראות כזאת פוקוס בארץ...
כאילו יש הרבה פוקוס בלי תחת...
אבל לא ראיתי פוקוס קופה בלי תחת... יענו 3 דלתות
בכל אופן... בנזונה הפוקוס... הלאנטיס לא הכי אהבתי
חלק אחורי מכוער!!
ורק שתהיה בעניין... יש לי חבר עם לאנטיס 1.8 ידני עם מגנזיום
מה תגיד על זה? |
|
|
|
|