return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
מהיר ועצבני בישראל? (pg. 4)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אכלת יותר מדי טריפים בזמן האחרון אחי...
המלצה שלי... תפחית את הכמות של הפיצה עם פטריות שאתה אוכל...



אני שונא פיטריות :D :D :D

אבל בכל מקרה היום ראיתי 3אימפרזות לבנות
WRX
לראשונה היו ציורים בצד אבל הם לא היו משהו משהו אבל הקטע היה נחמד
ולאחד שאני מכיר שגר קרוב אלי יש יונדאי קופה צהובה עם ציורים של אש בצבע אדום עם שחור כזה בצדדים אבל לא אהבתי
NyKoN
ראיתי אתמול שהמוסך הזה שקוסמיק פייר דיבר עליו באזה"ת בכפ"ס פתח אתר..
החלומות של שוקי או משהו כזה...

אתר שיא הדפוק... והם מראים שם פרויקטים של מכוניות מחו"ל שזה לא ברור ממש

EDIT
להנאתכם

http://www.sdc.co.il/
שוקי דרים קארס
:D
deluxe
נמרוד:
אני הייתי היום במאחורי אצטדיון רמתגן וממש מעפן שם, יש שם מלא 106 גרועות עם אגזוזים וזהו
אין השקעה
הגולות כותרת היו אמפרזה ירוקה עם ירוק זוהר מתחת ומדבקות שגם הייתה שכונה
ועוד אחד ששם דיוידי 2 סאבים ו2 מגברים וחושב שיש לו מערכת טובה...

:)
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by NyKoN
ראיתי אתמול שהמוסך הזה שקוסמיק פייר דיבר עליו באזה"ת בכפ"ס פתח אתר..
החלומות של שוקי או משהו כזה...

אתר שיא הדפוק... והם מראים שם פרויקטים של מכוניות מחו"ל שזה לא ברור ממש

EDIT
להנאתכם

http://www.sdc.co.il/
שוקי דרים קארס
:D



אתר באמת לא משהו
רוב המכוניות זה הם עשו וראיתי הרבה מהם כי אני כמעט כל שבוע אצלנו מתנחל שם הוא אומר לי כשיהיה לך רישיון תבוא לבקר נעשה לך מנוי :D :D :D

עכשיו אם מישהו זוכר אני בטוח שרועי זוכר שדיברתי על האוטו
TOYOTA MRS
ורועי אמר MR2
אז הנה כמה מהתמונות שלה
אבל הם מלפני חצי שנה ובחודש האחרון הוא שיפר אותה רצח
ולפני שבוע הוא מכר אותה והביא יונדאי טוסקני שגם אותה הוא התחיל לשפר
הנה כמה תמונות:




הנה 2
MRS אחד ליד השניה את הכחולה אני מכיר למי שעדיין לא הבין






והנה עוד כמה

הקאמרו שראיתי כבר כמה עמים אבל אין לי מושג מאיפה הוא אבל בטוח מאיזור כפר-סבא


והנה הקורבט של הזקן מהקאנטרי שראיתי אותה כבר עם הגג פתוח אבל הוא נסע לכיוון השני ולא לקח אותי ואת חבר שלי טרמפ


אגב ל
MRS הוא שם פנסים כמו של קורבט מאחורה יצא פצצה אבל למה הוא מכר למה למה למה :nervous: :nervous: :nervous:

והנה עוד תמונה לסיום של היונדאי קופה של אחד שכבר ראיתי אותה אבל אין לי מושג של מי :D



ומשחק אחרון לסיום
משחק שאני מאד אוהב לוקחים מכונית ומשפרים אותה מכל הבחינות
משחק פלאש אומנם אבל עדיין חמוד\
http://www.max-tuning.com/fun/fun.htm
כנסו למשחק האחרון
Hell_Copter
MRS
נראה משהו באמת סופני!!
מה שראיתי בנאפה זה
MR5
אם אני לא טועה...

וראיתי את הקורבט הזאת עם גג פתוח ליד הצ'יף באר... הגיוני נכון?


ורק להבהיר משהו... היונדאי זה לא מה שנקרא יונדאי קופה

זה יונדאי אקסנט קופה.. ויש הבדל ענק בינהן!!
לא יודע כמה היא חזקה עכשיו... אלא אם כן הוא החליף לה מנוע או משהו...
כי בעקרון האקסנט אוטו עגלתי ביותר!!
ADiSH
עזבו את כל השטויות שלכם..
ככה משפצים מכונית..



:tongue2
Hell_Copter
חחחחח איך לא חשבתי קודם לשים באוטו שלי קרטון במקום כונס אוויר
חחחחחחחח
-CosmicFire-
הנה הרכב שהוא הביא במקום ה
MRS
היום ראיתי אותו
מנוע
V8 נפח 2.8
הוא אמר לי שהוא החליף כי זה אותו הרבה יותר טוב ויותר חזק וגם אותו הוא ישפר
בנתיים יש פנסים שקופים 2אגזוזים גדולים ספורט משהו בןזונה נראה לי רמוס אבל לא בטוח
את הכנף הוא יחליף בקרוב מאד והוא ימשיך לשפר אותה

אהבתי מאד את הסמל :D :D
אבל אל תדאגו אני לא יגע לו בחיים שלי :D

שלו רק בצבע אדום

-CosmicFire-
הנה אחת משופרת אני מת שהוא יעשה לה כזה דבר
Hell_Copter
היא מזה מזכירה בעיצוב שלה את היונדאי קופה החדשה...
חבל על הזמן!!

-CosmicFire-
באמת רכב רצח
אגב מישהו פה מכיר את הרכב פורד כואוגר
כי אם לא אז תכירו


Ford Cougar


רגב עכשיו ראיתי מה אפשר לעשות ממאזדה לנטיס ופוקוס אצ'בק עם קצת דימיון אני משגע את אבא שלי שיבטל את הקורולה




פוקוס!!!!!!!
Hell_Copter
לי אישית לא יצא לראות כזאת פוקוס בארץ...
כאילו יש הרבה פוקוס בלי תחת...
אבל לא ראיתי פוקוס קופה בלי תחת... יענו 3 דלתות


בכל אופן... בנזונה הפוקוס... הלאנטיס לא הכי אהבתי
חלק אחורי מכוער!!
ורק שתהיה בעניין... יש לי חבר עם לאנטיס 1.8 ידני עם מגנזיום
מה תגיד על זה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement