|
מהיר ועצבני בישראל? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
| לאבא שלי יש חברה :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
retry:
אז מה רועי? אולי הגיע הזמן לסטיקי ט'רד
"מכוניות" ?
:D
דרך אגב מיאטה חדשה עולה 150 אלף.
ואם אני קונה- זה רק חדשה.
ואם אני קונה... יהיה לה דלקן :D |
עזוב אותך מסטיקי מכוניות :)
ואם אתה קונה ויש לך דלקן אז אתה תעשה הרבה סיבובים לאיזור רעננה :)
טוב נו יאללה ויתרתי לך... לך קנה אותה עכשיו שיהיה לנו חודש להסתובב פה באיזור איתה ;) |
|
|
| s0undw4v3 |
סבבה
רק תעזור לי קצת עם הכסף
חסר לי עוד 149,250 שקל
יש לך אולי ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
סבבה
רק תעזור לי קצת עם הכסף
חסר לי עוד 149,250 שקל
יש לך אולי ? |
לא הכל אבל חלק...
בקיצור... אתה סתם פקה פקה בקשר למיאטה עכשיו :D |
|
|
| s0undw4v3 |
| דההההההה :toothless |
|
|
| -CosmicFire- |
| לך תעבוד אצל אבא שלך בחברה תהיה מנהל בכיר ועד הצבא יהיה לך מספיק :D |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
לך תעבוד אצל אבא שלך בחברה תהיה מנהל בכיר ועד הצבא יהיה לך מספיק :D |
אתה מדמיין
רק אם אבא שלו מאפיונר הוא יעשה כזה סכום בכזה זמן |
|
|
| -CosmicFire- |
חחח
אז לך תעבוד אצל מאפיונר
קח דמי חסות ויש לך
SLK600 תוך שבוע |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
חחח
אז לך תעבוד אצל מאפיונר
קח דמי חסות ויש לך
SLK600 תוך שבוע |
אכלת יותר מדי טריפים בזמן האחרון אחי...
המלצה שלי... תפחית את הכמות של הפיצה עם פטריות שאתה אוכל... |
|
|
| s0undw4v3 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אכלת יותר מדי טריפים בזמן האחרון אחי...
המלצה שלי... תפחית את הכמות של הפיצה עם פטריות שאתה אוכל... |
נכון! למה שאני ארצה מפזר חום?! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by s0undw4v3
נכון! למה שאני ארצה מפזר חום?! |
חחחחחחחחחחחחחחח לא הבנתי בהתחלה למה ציטטת אותי
אתה בנאדם גמור!! |
|
|
|
|