return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
מהיר ועצבני בישראל? (pg. 3)
View this Thread in Original format
s0undw4v3
לאבא שלי יש חברה :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
retry:

אז מה רועי? אולי הגיע הזמן לסטיקי ט'רד
"מכוניות" ?
:D

דרך אגב מיאטה חדשה עולה 150 אלף.
ואם אני קונה- זה רק חדשה.

ואם אני קונה... יהיה לה דלקן :D


עזוב אותך מסטיקי מכוניות :)

ואם אתה קונה ויש לך דלקן אז אתה תעשה הרבה סיבובים לאיזור רעננה :)
טוב נו יאללה ויתרתי לך... לך קנה אותה עכשיו שיהיה לנו חודש להסתובב פה באיזור איתה ;)
s0undw4v3
סבבה

רק תעזור לי קצת עם הכסף
חסר לי עוד 149,250 שקל
יש לך אולי ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
סבבה

רק תעזור לי קצת עם הכסף
חסר לי עוד 149,250 שקל
יש לך אולי ?


לא הכל אבל חלק...
בקיצור... אתה סתם פקה פקה בקשר למיאטה עכשיו :D
s0undw4v3
דההההההה :toothless
-CosmicFire-
לך תעבוד אצל אבא שלך בחברה תהיה מנהל בכיר ועד הצבא יהיה לך מספיק :D
NyKoN
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
לך תעבוד אצל אבא שלך בחברה תהיה מנהל בכיר ועד הצבא יהיה לך מספיק :D


אתה מדמיין
רק אם אבא שלו מאפיונר הוא יעשה כזה סכום בכזה זמן
s0undw4v3
:D
-CosmicFire-
חחח
אז לך תעבוד אצל מאפיונר
קח דמי חסות ויש לך
SLK600 תוך שבוע
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחח
אז לך תעבוד אצל מאפיונר
קח דמי חסות ויש לך
SLK600 תוך שבוע


אכלת יותר מדי טריפים בזמן האחרון אחי...
המלצה שלי... תפחית את הכמות של הפיצה עם פטריות שאתה אוכל...

s0undw4v3
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אכלת יותר מדי טריפים בזמן האחרון אחי...
המלצה שלי... תפחית את הכמות של הפיצה עם פטריות שאתה אוכל...



נכון! למה שאני ארצה מפזר חום?!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by s0undw4v3
נכון! למה שאני ארצה מפזר חום?!


חחחחחחחחחחחחחחח לא הבנתי בהתחלה למה ציטטת אותי
אתה בנאדם גמור!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement