|
ILTA שנתיים ב
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
.אמנם זה היה אתמול
.סליחה על האיחור הקל אבל יש לי שנתיים בחור הזה, איזה יופי |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב יא פז"מניק!!
אני בדרך... נשארו עוד שלושה שבועות :) |
|
|
| DjNumShum |
פפפפפפפפפפפ
צעירים !!!
:toocool: |
|
|
| itamarsan |
מזל''ט אריאל!!!!!!!!!!!!!!
עד 120!!!!!! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by itamarsan
מזל''ט אריאל!!!!!!!!!!!!!!
עד 120!!!!!! |
?!?! אתה חושב שסוואמפר יחזיק את האתר עוד 120 שנה |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by Ariels
?!?! אתה חושב שסוואמפר יחזיק את האתר עוד 120 שנה |
חחחח דביל :]
מזל טוב...
אני עוד מעט שנה או שכבר עברתי לא יודע...
האמת שעוד 5 חודשים יש לי שנתיים
איזה מתנת יום הולדת בגיל 15 נרשמתי בדיוק לפורומים 10 ימים אחרי :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
מזל טוב גבר!!!! נראה לי גם אני משהו כמו שנתיים פעיל פה.......
פששששש איך שהזמן טס....... |
|
|
| Ariels |
כן אבל שנה וחצי מתוך זה הייתי בצבא וראיתי את האתר אולי יומיים בשבוע
חחח עכשיו אני חורש פה... אבל כל הותיקים התגייסו... צחוק הגורל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
כן אבל שנה וחצי מתוך זה הייתי בצבא וראיתי את האתר אולי יומיים בשבוע
חחח עכשיו אני חורש פה... אבל כל הותיקים התגייסו... צחוק הגורל |
אנחנו מפצים אותך על הזמן שהיינו בלעדיך...
עכשיו אתה תהיה לבד וכל הפורום יהיה שלך... כמעט
עדיין יהיו איתך כל הצעירים :) |
|
|
| AnthemFreak |
| מזל טוב אחי!!! |
|
|
|
|