return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Kwestie lonsdale (pg. 3)
View this Thread in Original format
magrec
Nou JP wat dat dragen van lonsdale op het platteland zou je weleens gelijk kunnen hebben ;) Maar goed dat gezeik altijd van die gasten die lonsdale dragen. Ik durf wel te zeggen dat 8 van de 10 "kindertjes" die hier lonsdale aan hebben van die suffe wazi's zijn met grote pim fortuyn vlaggen op hun kamer.

Lijkt me "leuk" om al die kleutertjes eens mee te nemen naar buchenwald of auswitsch ben benieuwd of ze er wat van leren.

(edit met "hier" bedoel ik niet het forum maar omgeving veluwe :p)
Vinyl Boy
als lonsdale kleding wel zou mogen, mogen hoofddoekjes dan ook volgens jullie? De link tussen hoofddoekjes en de steeds negatievere bijklank van de islam is ook snel gelegd...
robin
k vind het nog steeds grappig om te zien hoe al die lonsdale kindjes met een wijde boog om de portier heen lopen bij ons op school :D das zo'n BA x2 type :D daar wil je echt geen ruzie mee.

verder vind k t gewoon dom dat de helft van die types niet eens weet waarom die nou eigenlijk lonsdale draagt, ik bedoel ze weten wel dat ze buitenlanders haten maar ze weten weer niet waarom ze geen adidas dragen. ook vind ik het zielig dat ze van hardcore houden omdat de rest van hun zielige vriendjes daar van houden (hardcore = sCo0tER! :rolleyes: )

nouja laat k dr maar over ophouden. k vind het gewoon in en in triest om buitenlanders te haten omdat ze buitenlander zijn

MAAR dat geld ook andersom, buitenlanders die nederlanders haten omdat ze nederlander zijn.. als je nederlanders zoiezo niet mag wat de neuk doe je hier dan, flikker dan maar snel op! dat soort types moet ik niet, net zoals zij mij niet mogen (lijkt me redelijk toch?)

zo.. dat was het wel zo'n beetje :D

robin

owja nog 1 ding. American History X.. ik heb die film toevallig een paar dagen geleden gezien, kan iemand mij uitleggen wat die uber(
:D)trieste lonsdale kindjes daar zo goed aan vinden? alleen die 'stoeprand-scene' vinden ze vet maar voor de rest missen ze geloof ik de hele boodschap achter die film..
Vinyl Boy
jippie! we zijn weer beland bij de aloude buitenlander discussie!

Ik hoorde laatst op de radio een interview met turkse en marokkaanse jongetjes van - let wel - 5 (vijf) jaar oud die zeiden dat : "alle nederlanders honden zijn" en "alle joden dood moesten".

Ik vond dit best verontrustend, als dit namelijk de volgende generatie turken en marokkanen in nederland moet worden, staat ons (wij, de nederlandse maatschappij) nog iets te wachten. Natuurlijk, je moet niet generaliseren, maar blijkbaar wordt de probleemgroep er niet kleiner op.

En kinderen van een jaar of 15/16 die volgens mij voornamelijk lonsdale dragen, hebben nog helemaal geen historisch besef van wat ze roepen, laat staan dat ze in staat zijn een genuanceerde, doordachte mening te formuleren. Je weet allemaal dat het kuddegedrag op die leeftijd hoogtij viert en dat die kiddo's over een jaartje of 2/3 meestal wel bijdraaien.

zo gezegd hebbende, keer ik mij wederom tot den studie!

Tim
basd
quote:
Originally posted by robin
owja nog 1 ding. American History X.. ik heb die film toevallig een paar dagen geleden gezien, kan iemand mij uitleggen wat die uber(
:D)trieste lonsdale kindjes daar zo goed aan vinden? alleen die 'stoeprand-scene' vinden ze vet maar voor de rest missen ze geloof ik de hele boodschap achter die film..

Welkom bij de nieuwe Teleac-cursus "Beantwoord uw eigen vragen", les 1!

Nee dat is nou juist precies wat ze zelf zo gaaf vinden aan die film, het feit dat er iemand met een donkere huidskleur gewoon gesloopt wordt wanneer ie inbreekt bij toevallig net de verkeerde.

Vind het zelf trouwens ook een van de beste films die ik gezien heb.
robin
k vraag me af of je t een 5 jarige kwalijk kan nemen.. aan de andere kant dat ze t zeggen (en ik weet dat ze dat doen) is al erg genoeg.

k wordt dr alleen een beetje moe van dat 'zij' kunnen zeggen wat ze willen terwijl je als nederlander t niet moet proberen om te zeggen alle marokanen zijn honden en alle turken moeten dood! (en al zou je t zeggen vraag ik me af of ze t wel zouden uitzenden..)
robin
quote:
Originally posted by basd
Welkom bij de nieuwe Teleac-cursus "Beantwoord uw eigen vragen", les 1!

Nee dat is nou juist precies wat ze zelf zo gaaf vinden aan die film, het feit dat er iemand met een donkere huidskleur gewoon gesloopt wordt wanneer ie inbreekt bij toevallig net de verkeerde.

Vind het zelf trouwens ook een van de beste films die ik gezien heb.

maargoed je bent het dus met me eens dat ze t hele punt van die film totaal missen.

en ik ben het met je eens, een van de weinige goede films die ik de afgelopen paar jaar gezien heb
basd
quote:
Originally posted by robin
maargoed je bent het dus met me eens dat ze t hele punt van die film totaal missen.

Klopt (waarschijnlijk, en als het niet zo is dan doen ze behoorlijk hun best om toch te laten blijken dat ze het missen :) )
Optimus
quote:
Originally posted by Vinyl Boy
als lonsdale kleding wel zou mogen, mogen hoofddoekjes dan ook volgens jullie? De link tussen hoofddoekjes en de steeds negatievere bijklank van de islam is ook snel gelegd...

Ja, natuurlijk mogen hoofddoekjes wel! Hoofddoekjes worden niet gedragen uit haat ten opzichte van een bevolkingsgroep, maar vanwege het geloof!!
Muppet
to optimus--> typo, my bad:toothless

Ik zit op school in Vught (onder den bosch) op het maurick College. Er is in vught gewoon een grote groep mensen die lonsdale dragen en denken dat het stoer is, is zielig weet ik maar ja. (btw, de leraar bij ons op school kwam ook nog met de lONSDALE--> ons deel, dus ook rascistisch aanzetten, beetje vergezocht.

Zelf heb ik een geen grote hekel aan het merk zelf, maar wel aan de gedachten die sommige mensen erbij hebben, maar om een voorbeeld te geven hoe goed de "jeugd" vandaag de dag nog weet wat nazi's zijn ook dieptriest. 1 van die jochies had een hakenkruis achter op zijn planner getekent en is samen met zijn vriendjes bij de coordinator geroepen. Die zette een hakenkruis op het bord en vroeg wat betekend dit, ze antwoorden: "dat je tegen zwarten bent". De leraar zei: "dat betekend o.a 5 miljoen doden joden". Toen waren ze stomverbaasd.

Vele van dat soort types weet geen eens meer wat die tekens beteken en denken dat het meteen tegen marokkanen is, echt belachelijk!!!!!!

Over die 5-jarige, das gewoon eng en daar moet gewoon iets aangedaan worden. Die jochies moeten is leren wat respecteren van andere is, maar dat moeten wel meerdere mensen

Greetz Muppet

Teknikol
Ik denk ook dat je weinig opschiet met verbieden van die kleding. Ze verzinnen vast wel iets nieuws.
basvh
quote:
Originally posted by Muppet
1 van die jochies had een hakenkruis achter op zijn planner getekent en is samen met zijn vriendjes bij de coordinator geroepen. Die zette een hakenkruis op het bord en vroeg wat betekend dit, ze antwoorden: "dat je tegen zwarten bent". De leraar zei: "dat betekend o.a 5 miljoen doden joden". Toen waren ze stomverbaasd.

Vele van dat soort types weet geen eens meer wat die tekens beteken en denken dat het meteen tegen marokkanen is, echt belachelijk!!!!!!

teken een hammer en een sikkel op het bord dan heb je over het 4 voudige aantal doden. En id-t leuk de USSR met grote fotos van lenin het IC 2002 theme maken.

Geschiedkundig gezien en feitelijk gezien was Meneer A.H een mietje vergeleken bij Lenin en Stalin.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement