return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Kwestie lonsdale (pg. 4)
View this Thread in Original format
Blik
quote:
Originally posted by Optimus
Ja, natuurlijk mogen hoofddoekjes wel! Hoofddoekjes worden niet gedragen uit haat ten opzichte van een bevolkingsgroep, maar vanwege het geloof!!


hoofddoekjes vind ik ook dat dat mag, maar een chador (waarbij je alleen nog maar de ogen ziet) vind ik dus weer niet mogen

maar dat is weer een hele andere discussie
snitz
quote:
Originally posted by basvh


Geschiedkundig gezien en feitelijk gezien was Meneer A.H een mietje vergeleken bij Lenin en Stalin.


Wat heeft ALbert Heijn dr nou weer mee te maken:nervous:
basvh
quote:
Originally posted by snitz
Wat heeft ALbert Heijn dr nou weer mee te maken:nervous:


gege. Ik bedoelde hitler. LUL. Ik d8 dat jij het wel zou weten met als eindexamen project USSR
snitz
quote:
Originally posted by basvh
gege. Ik bedoelde hitler. LUL. Ik d8 dat jij het wel zou weten met als eindexamen project USSR


jonge weet je hoeveel daartussen zit? ik noem een dancevalley(zat) ik noem een impulz outdoor(zat) ik noem een avondje db en das nog maar het begin. Ik kan toch nie alles onthouwe
Muppet
quote:
Originally posted by basvh
teken een hammer en een sikkel op het bord dan heb je over het 4 voudige aantal doden. En id-t leuk de USSR met grote fotos van lenin het IC 2002 theme maken.

Geschiedkundig gezien en feitelijk gezien was Meneer A.H een mietje vergeleken bij Lenin en Stalin.


Snap ik, en die 5 miljoen zijn ook alleen maar de joden, heb het nog niet over de rest gehad. Bedoelde hier alleen mee dat de mensen die tekens gebruiken en over dat soort dingen reppen wanneer ze geen eens weten waar dat soort dingen voor staan!!!! En daar baal ik van en dat zou moeten veranderen

Greetz Muppet
New Wave
OWHWOHWOH wat ik nou weer zag vandaag was echt te triest!
Ik rij in hilversum naar de studio's voor me werk....zie ik daar een gozertje van 11 a 12 op een fiets zitten.....bomberjack met een nederlands vlaggetje op zijn linker arm :whip: :mad:
HOE TRIEST KAN JE ZIJN! :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:

Jammer dat ie niet door rood reed want ik had hem helemaal tot aan mijn werk onder mijn auto laten plakken....
arj1o1
voer dan gelijk een schooluniform in, ik vind gewoon dat je zelf mag kiezen wat je draagt
basvh
quote:
Originally posted by Muppet
Snap ik, en die 5 miljoen zijn ook alleen maar de joden, heb het nog niet over de rest gehad. Bedoelde hier alleen mee dat de mensen die tekens gebruiken en over dat soort dingen reppen wanneer ze geen eens weten waar dat soort dingen voor staan!!!! En daar baal ik van en dat zou moeten veranderen

Greetz Muppet


jah dat over die tekens bedoelde ik ook wel.

Op IC 2002 waren overal grote hamers en sikkels en enorme grote lenin posters. Dat terwijl de USSR vooral onder Lenin en Stalin net zo erg en zo niet een stuk erger als NAZI duitsland was. 99% van de IC bezoekers begrepen die sovjettekens dus ook niet.

Dus is een lonsdale dragende jongere dan niet net zo erg als een feestganger op IC 2002 die onder de ogen van Lenin staat te springen?
:rolleyes: :rolleyes:

Als je droog naar de feiten kijkt is het gewoon precies hetzelfde.

Ik bestempel natuurlijk niet elke IC-ganger meteen als een USSRnazi. Wat er tijdens Lenin en Stalin is voorgevallen is gewoon bij weinig mensen bekend. Zelfs geschiedkundige weten niet eens allemaal precies wat daar allemaal in de USSR is voorgevallen.
robin
quote:
Originally posted by arj1o1
voer dan gelijk een schooluniform in, ik vind gewoon dat je zelf mag kiezen wat je draagt


omg! OMFG!! your back your back!!
sndh
quote:
Originally posted by basvh
jah dat over die tekens bedoelde ik ook wel.

Op IC 2002 waren overal grote hamers en sikkels en enorme grote lenin posters. Dat terwijl de USSR vooral onder Lenin en Stalin net zo erg en zo niet een stuk erger als NAZI duitsland was. 99% van de IC bezoekers begrepen die sovjettekens dus ook niet.

Dus is een lonsdale dragende jongere dan niet net zo erg als een feestganger op IC 2002 die onder de ogen van Lenin staat te springen?
:rolleyes: :rolleyes:

Als je droog naar de feiten kijkt is het gewoon precies hetzelfde.

Ik bestempel natuurlijk niet elke IC-ganger meteen als een USSRnazi. Wat er tijdens Lenin en Stalin is voorgevallen is gewoon bij weinig mensen bekend. Zelfs geschiedkundige weten niet eens allemaal precies wat daar allemaal in de USSR is voorgevallen.



Ik moet zeggen dat ik dat thema nogal cru vond, het is een beetje tegen het randje aan. De USSR en Oekraiene onder Stalin is verschrikkelijk geweest. Ik heb hier heel wat over opgezocht, onder andere voor mijn studie, maar Stalin heeft in een winter gewoon heel de Oekraiene 'op slot' gedaan, en laten verhongeren. Daarbij zijn ook ongeveer 5 miljoen mensen bij omgekomen....En dan staan er een paar 'niet-intellectuele' te springen onder Leninposters....Het is een vage wereld...

AlFerox
quote:
Originally posted by basvh
teken een hammer en een sikkel op het bord dan heb je over het 4 voudige aantal doden. En id-t leuk de USSR met grote fotos van lenin het IC 2002 theme maken.

Geschiedkundig gezien en feitelijk gezien was Meneer A.H een mietje vergeleken bij Lenin en Stalin.


dude!! wat een crap..

de reden waarom er ten tijde van communistisch Rusland zoveel doden zijn gevallen is het totalitaire, dictatoriale regime waaronder het land te lijden had.
niet de idealen!! die roepen namelijk niet op tot het achterstellen/discrimineren en zelfs vermoorden van rassen en bevolkingsgroepen en weetikveelwat. en dat is iets wat het nazisme duidelijk wel doet!
AlFerox
quote:
Originally posted by basd
Ik snap die scholen wel een beetje die dit soort maatregelen nemen, alleen denk ik persoonlijk dat je er geen FLIKKER mee opschiet.

De mensen die die kleding dragen om de betekenis die er tegenwoordig aan gegeven is (die AlFerox ook al uitgelegd heeft) zullen wel weer een andere manier vinden om hun denkbeelden uit te dragen. Waren het eerst de kale koppen en bombers, nu is het Lonsdale, en hierna vinden ze echt wel weer iets. En de meelopers, die misschien het idee achter het dragen van Lonsdale niet zo goed snappen, die lopen dan ook echt wel weer mee, te bang om uitgekotst te worden door hun vriendengroep.

Die scholen blijven zo aan de gang, maar echt verder komen doen ze niet op deze manier. Dan kunnen ze inderdaad beter hun energie steken in een poging tot het aanpassen van de denkbeelden van die mensen..



zoals ik al eerder opperde..
deporteren naar duitsland of ,zoals jp voorstelde, belgie dan wel oostenrijk

maar omdat die landen daar hoogstwaarschijnlijk niet mee akkoord zullen gaan:

de fik erin!






:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement