|
Je moeder aan de trance?
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Hehe... dit zal wel de zoveelste thread worden over het mainstream worden van de dance, maar goed... Ik werd getriggerd door deze opmerking van Chicane in de Innercity thread:
| quote: | Originally posted by Chicane
Tiesto is nog altijd een voorbeeld en de held van het land, zo ook voor Danoeschka en mij, zelfs haar vader kan Tiesto erg waarderen om naar te luisteren. |
In zijn geval z'n schoonvader, maar in mijn geval m'n moeder dus :) Sinds Tiësto's album In My Memorie is ze trance leuk gaan vinden... Als ik plaatjes sta te draaien komt ze vragen welk nr. het is. Ze heeft op het punt gestaan een Magik CD te kopen maar wist niet welke ze moest nemen en nog niet zolang geleden zijn me ouders zelfs naar de TiC DVD Release Party geweest... hehe... ik weet niet wat me overkomt joh haha :p
Nu is mijn moeder niet de enige, de ma van een vriend van me laat opeens Traffic door het huis blazen wanneer deze voorbij komt op TMF wanneer ze aan het schoonmaken is en heeft de TiC DVD gekocht (scheelt die dude een hoop geld ;) ) En de moeder van een vriendin van me, die eerst niets moest weten van trance en aanverwante muzieksoortenm heeft Nyana van der dochter gejat voor in de auto...
Dance wordt meer en meer mainstream, dat is duidelijk. Wanneer ik op me werk een zelf gemixed CDtje op zet kan je ervan uit gaan dat er iemand komt vragen welke CD het is... Is me bij andere muzieksoorten nog niet overkomen. Ook m'n baas (die overigens m'n moeder had kunnen zijn ;) ) kan "mijn muziek" waarderen... En ach, ik vinnet eigenlijk wel best... Eindelijk van het gezeur af dat die "tyfusherrie" uit moet :D
Beginnen jullie ouders/schoonouders/grootouders of andere mensen waar je het niet van verwacht ook dergelijke symptomen te vertonen of ligt het aan mij? :p |
|
|
| Fkwebeman |
Niks raar..
ik ben een maand Nyana kwijt geweest. M'n ouders hadden zelfs dagelijks 'ruzie' wie cd2 in de auto mocht hebben..
Mijn moeder vond het voor die tijd ook al errug leuk, met name omdat ik wel eens per ongeluk een cd-tje in der auto liet zitten, die was ik dan ook een tijdje kwijt.
Mijn vader is meer de man van de vocalen, die nummer als ATRC en Never erg leuk.
Gelukkig heb ik nu een fikker en kan ik mijn cd's terugkrijgen.
Mijn vader vind het leuk om te luisteren en zien (zeurt nu al weken of ik eens de TiC DVD mee neem..)
Mams wil wel eens mee naar een feest, aan een kant vind ik dat prachtig, maar de andere kant zegt, nah lama..
Maar wel cool dat mijn ouders nooit roepen 'wat een baggermuziek, vroeger..'
edit: Zeg.. moest jij niet eens op bed?? :D :p |
|
|
| Biohazard |
| Mn vader noemt Tiesto altijd 'vliegtuigje' :p |
|
|
| basd |
Mijn ouders moeten gelukkig nog steeds niks hebben van mijn teringherrie.. Zo is het altijd geweest, en zo blijft het nog wel even..
Gelukkig voor hen woon ik aan de andere kant van het land :) |
|
|
| Freezel |
Mijn moeder vindt sommige nummers wel ok, maar ze moet het niet te lang horen :p
Maar mijn pa is gewoon een liefhebber. In de auto staat niks anders op dan trance, tenzij hij met collega's naar een klant of iets dergelijks gaat. Hij luistert elke zaterdagavond naar Dance Department of ID&T Radio om minidiscs op te nemen die in de auto gedraaid kunnen worden :D |
|
|
| Creamfields23 |
LOL Vet coole ouders hebben sommige van jullie zeg =)
Dat zo me nou zo vet lijken op een feest zijn met je ouders en dan zij een plaat eerder ID'en als jij.
Jammer genoeg zijn mijn ouders hier te oud voor. |
|
|
| MaGiK54 |
Me moeder (53) wordt ook altijd helemaal happy als Traffic langs komt. Ze heeft ook een groot deel van de TiC Dvd bekeken en dat vond ze ook erg gaaf. Alleen moet het allemaal niet te hard staan, want dan wordt ze gek.
Me pa blijft het klere herrie vinden. |
|
|
| arj1o1 |
| ik ben altijd blij als ze ff weg zijn en jullie begrijpen vast wel waarom |
|
|
| Remy D |
| Heel waarschijnlijk gaan mijn ouders mee naar Panama 4 dec. En als ze dan niet meegaan gaan ze snel daarna een keer mee naar een feest. |
|
|
| Asperge |
| Mijn vader moet er echt niets van hebben die vindt het allemaal maar eentonig gebonk. Mijn moeder kan sommige meer melodieuze tranceplaten wel waarderen, platen als Gouryella, Symbols & 7 Cities. Maar ook niet te lang want dan wordt ze gek van het gebonk. Maarja mijn ouders zijn ook al vrij oud dus:D |
|
|
| sndh |
iedereen in huis hier is 'gemaakt' geinteresseerd...mits het zacht aangezet houden ze het even vol. Mijn vader had laatst een presentatie van ee nieuwe auto in de passenger terminal, en de 'dj' draaide, bleek achteraf, de sensation anthem 2003. Toen vroeg die aan mij of ik meer klassieke stukken ahd in trancevorm, of die daar in dat straatje zouden passen.
Heb ik hem 2 uur voor rank 1 dvd geplant :P |
|
|
| MennoB |
| Mijn ouders vinden Nyana wel een goede cd samen met de ISOS series. Ze houden niet van dat gebeuk, zoals hardcore/hardhouse. Dat vinden ze herrie als mijn zusje dat opzet en ik geef ze groot gelijk :). Mijn vader zegt altijd van Nyana die cd met dat 'meiske' (Andain) want die vind ie wel een geile stem hebben :). Toen Traffic op de radio kwam zei mijn moeder tegen mij ik vind het helemaal niet erg als je deze hard draaid boven op je kamer. En neej dat vind ze nog steeds niet erg :). Als de Stones op de radio komen, waar mijn vader een grote fan van is, zegt ie altijd: dat kan Tiesto niet he... Hijs gewopon jaloers :p |
|
|
|
|