return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Je moeder aan de trance? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Biohazard
Mn pa vind die cheesy latin trommeltjes techno wel geinig zegt ie, vraagt ie of ik nog meer van dat spul heb. Eerlijk gezegd wil ik niet eens dat mijn ouders naar mn muziek luisteren, of er geintereseerd in zijn :nervous:

Iedereen in mn familie vind dance kut, behalve mn nicht van 20 die vrolijk loopt te springen op de laatste Boozy Woozy :whip:
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave
HEY WE HEBBEN OOK BUREN!
HEY ZET DIE PLEURISMUZIEK EENS UIT!
HEY ZET DIE BASS UIT!

Duidelijk familie van Tim:p :stongue: :disbelief
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
Duidelijk familie van Tim:p :stongue: :disbelief

Was gister weer typisch :p
Ik sta te draaien in me kamer:

pa:'HEY TIM WE HEBBEN OOK BUREN!!'

Komt me buurman naar buten lopen:

buurman:'Hey tim, laat maar lekker aan staan we hebben er geen last van!'

Me buurman is 23 en houd ook van techno....:p Me pa weer sjaggo...heerlijk :D
Asperge
quote:
Originally posted by New Wave
Was gister weer typisch :p
Ik sta te draaien in me kamer:

pa:'HEY TIM WE HEBBEN OOK BUREN!!'

Komt me buurman naar buten lopen:

buurman:'Hey tim, laat maar lekker aan staan we hebben er geen last van!'

Me buurman is 23 en houd ook van techno....:p Me pa weer sjaggo...heerlijk :D

Dat is herkenbaar! Ik draai zomers vaak met mijn raam open en dan gaan mijn ouders ook zeuren dat de buren daar last van hebben. Tot een keer in een gesprek met de buren het onderwerp Tiesto aan het woord kwam en toen bleek dat mijn buurman het wel kon waarderen. :D
Asperge
quote:
Originally posted by FunkySimon
dat is zo chill! mijn buren zijn beetje oud en die hebben eigenlijk nog nooit gezeurd erom...

Die horen gewoon niets meer:D

Mijn buurman is rondt de 30 geloof ik. Dus dat valt mee.
John
mn pa luisterd sinds die die cd van innercity van ferry corsten heeft gekocht geregeld naar trance. m'n moeder kan het commercielere en het spul met vocalen ook wel waarderen maar is toch duidelijk niet zo fanatiek als mn vader. maar naar feesten zie ik ze allebei niet gaan.

mijn buurman heeft tot nu toe 3x geklaagd over het geluidsvolume van mij. en de buurman van de buurman 1x. maar dat was in de zomer met alle deure en ramen open. dus dat telt maar half..
basvh
quote:
Originally posted by robin

maaar mijn OMA vind t wel wat :D mijn oma blijft hier vaak slapen na verjaardagen, kerst, dat soort dingen, en dan slaapt ze dus hier, in deze kamer, waar de pc staat. als ik hier dan zit en ze komt naar boven is t altijd 'van wie is dit enz. enz.' 'zal ik het uitzetten' 'nee hor, doe ik straks wel' mooi niet dus die laat het gewoon aanstaan en op de een of andere manier staat t geluid altijd harder als k weer terug kom :D

mijn oma is het best te omschrijven als een klassieke muziek fundamentelist. Alles van klassiek is per definitie mooi en goed. En alles wat daar buiten valt is kut. En dan vooral elektronische muziek daar moet ze helemaal niks van hebben.

Maar jah ze weet goed dat ze geen 1 verkeerd woord over mijn muziek moet zeggen anders wordt ik boos. En ze zal ook nooit zeggen dat ie wat zachter moet. Maar je zou haar gezicht moeten zien als mijn muziek aanstaat :whip: :whip: . En tegen mijn moeder zit ze ook heel de tijd van > noem je dit muziek, wat een herrie zeg. Tssss jeugd van tegenwoordig.
G-L-N
Toen mij moeder laatst zei dat ze sommige trance wel goed vond, schrok ik er gewoon van ;).
Ik voer met me buurjongen altijd een soort muziekoorlog. Dan speelt hij wat en dan ga ik er zwaar overheen om hem weer te dissen enzo. Is wel geinig. Het is helemaal leuk als die hindoestaan van een blok verder keihard papi chulo aanzet want daar kan ik makkelijk overheen als ik de marshall masters aanzet ;). Dan doet ie gelijk ze raam dicht of ze stereo zachter en heb ik weer lol.
G-L-N
Overigens heeft me moeder een hekel aan al die tmf en mtv clips enzo van de laatste tijd van die r&b enzo en wannabe rap (zegt ze zo tegen me: 'vind je dat nou leuke muziek?"). Ik zo van uh mwah gaat wel. En sommige trance vind ze idd ook pokke herrie.
Donna
Dont touch that stereo,dus zal ws zn raam dicht zijn;)

eieregooie
quote:
Originally posted by Donna
Dont touch that stereo,dus zal ws zn raam dicht zijn;)

Scherp, scherp... ;)
Robert
mijn moeder houdt sinds koort van precies een nummer :s
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement