return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Je moeder aan de trance? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
Ik had laatst de TiC DVD gekocht en toen zaten we aan tafel TiC op de achtergrond zegt mn zusje ineens dit is toch Andain en voor ik ja had kunnen zeggen had mn moeder al ja gezegd
Ik lachen natuurlijk maar ze kon ook nog een stukje meezingen

Mn pa vond het ook vette muziek... niet alle platen hoor, maar mijn stijl is wel zijn stijl ook

Dat vond ik dus wel errug vet :D
total woot
Vader tegen Tijs08 en Totalwoot: "zouden jullie het leuk vinden als ik meeging naar TiC?" :p:p (das wel ff schrikken kan ik je melden :D


(moeder vind t nog steeds monotoom gebeuk)
magrec
Mijn vader moet er echt niks van hebben die hoort alleen maar gedreun. Mijn moeder kan trance wel waarderen maar een cd zou ze nooit kopen. Schlagers zijn erg populair (hansi hinterseeeer :p :p)
Partyhardy!
Mijn moeder kan het nog steeds niet waarderen (behalve Carlos - The Silmarilia, die vind ze erg goed :) ) Vooral als ik boven sta te draaien hoor je alleen maar gebonk beneden :D kan ik wel enigszins inkomen omdat de melodie helaas "verstomd" door het plafond....

Mijn vader is altijd erg geintereseerd naar mijn nieuwe trance nummers. Ook ISOS 3 heeft hij veelvuldigd geluisterd en 1 van zijn favoriete trance nummers is Carrera 2 van Three Drives, whehe :cool: :)

ps; lache topic ei! ;)
Odyne
quote:
Originally posted by total woot
Vader tegen Tijs08 en Totalwoot: "zouden jullie het leuk vinden als ik meeging naar TiC?" :p:p (das wel ff schrikken kan ik je melden :D


Dit lijkt idd erg verdacht veel op wat mijn vader zei, die zei:

"zou dat ook iets voor mij zijn?? want het lijkt me wel heel erg leuk.."

- "nee pap, dat houd je vast niet vol zolang staan enzo.."

"hmm.. okee"

*pfieuw*

;)

mn moeder kan t daarbij voor eventjes wel hebben.. als t maar niet te hard staat, maar daar heb ik tegenwoordig ook geen last meer van.. lang leve vrijheid :p
TimeportE
beide moeten ze er niets van hebben, behalve de ene keer dat ik manipulated op had staan en dat heb toch best zijn samba invloeden en daar is me ma dan wel weer gek op, toch dat gebonk bezorgde haar na langer dan 1min luisteren een defect in haar pacemaker


(als ze de zou hebbe :D)


me ouders zijn vooral van de spaanse (me ma) en jazz (me pa) muziek en klassiek.
TranceFool
whehehe mn ouders zie ik nog niet zo snel naar een feest gaan :p

heb wel eens dat als mn moeder mn kamer binnenkomt dat ze zegt....goh dit vind ik nou wel een mooi nummertje. dit is meestal alleen als de break begint want als de bass er bijkomt is ze meestal al snel weg :D
mn pa vindt dat mixen allemaal wel gaaf alleen de muziek houdt ie toch niet echt van
van techno moeten ze iig niks hebben :p
Donna
zkers een leuke topic en heb ook eerst een aantal reacties alvorens mn eigen te geven;)

Mn eigen ouders (ma t meest) kunnen mn muziek zeker wel waarderen maar zullen geen ruzie maken over de cd's;)
Tis van hun denk ik meer interesse in hetgeen belangrijk in mn leven is dan dat ze t alleen om de muziek waarderen.

Ook zie ik hier mensen die het leuk lijkt met hunh ouders te feesten oid,leek mij ook altijd geweldig om over een jaar of 9 met mn zoons op stap te gaan maar moet daarin toch mn mening herzien aangezien ik een aantal mensen die dat zo doen grondig bestudeerd heb en er toch ben achtergekomen dat je elkaar in elkaars generatie moet laten voor de "gezonde" verstandhoudingen enzo.

Dudes van een jaar of 18 die pa en ma aan de pillen zien,ookal gebruiken ze zelf ook,je ouders dat te zien doen is totaly vaag.
Plus het feit dat "mijn" generatie het nogal heeft voorzien op het zogenaamde "swingersleven" iets wat me zow enorm tegenstaat en in vaak zie en hoor gebeuren.
Dus dan word je geconfronteerd met kerels die je ma staan te betasten waar je vader bijstaat en je moeder giegelend de handen probeerd weg te duwen omdat zoon/dochterlief staat te kijken,waar de gaat t over dan nog?

Tis niet allemaal gezellie en leuk zoals je denkt,tis een desillusie om op die manier met je ouders om te gaan en te denken dat dat geweldig is...
En tuurlijk,uitzonderingen daargelaten,maar dat is in alles zo.
Als mijn kids gaan feesten,is mijn tijd gekomen om thuis te blijven en te genieten van hun verhalen als ze thuiskomen,en ze te zeggen op te passen voor de drugs etc etc en op die manier mijn ervaring in dit wereldje positief toe te kunnen passen.
Niet om te zien waar ie in verkeerd;)
raoel
Mun pa moet er ook niks van hebben volgens mij, zal het zeker niet zelf gaan luisteren. Maar mun moeder zegt met enige regelmaat datze bepaalde nummers toch wel mooi vindt. Dit zijn bijna altijd de meer melodieuze nummers waar ook vocals in zitten.

William Orbit - Barbers Adagio For Strings
heb ik met enige regelmaat vol open staan en dat vind ze erg mooi.
TimeportE
quote:
Originally posted by Donna
zkers een leuke topic en heb ook eerst een aantal reacties alvorens mn eigen te geven;)

Mn eigen ouders (ma t meest) kunnen mn muziek zeker wel waarderen maar zullen geen ruzie maken over de cd's;)
Tis van hun denk ik meer interesse in hetgeen belangrijk in mn leven is dan dat ze t alleen om de muziek waarderen.

Ook zie ik hier mensen die het leuk lijkt met hunh ouders te feesten oid,leek mij ook altijd geweldig om over een jaar of 9 met mn zoons op stap te gaan maar moet daarin toch mn mening herzien aangezien ik een aantal mensen die dat zo doen grondig bestudeerd heb en er toch ben achtergekomen dat je elkaar in elkaars generatie moet laten voor de "gezonde" verstandhoudingen enzo.

Dudes van een jaar of 18 die pa en ma aan de pillen zien,ookal gebruiken ze zelf ook,je ouders dat te zien doen is totaly vaag.
Plus het feit dat "mijn" generatie het nogal heeft voorzien op het zogenaamde "swingersleven" iets wat me zow enorm tegenstaat en in vaak zie en hoor gebeuren.
Dus dan word je geconfronteerd met kerels die je ma staan te betasten waar je vader bijstaat en je moeder giegelend de handen probeerd weg te duwen omdat zoon/dochterlief staat te kijken,waar de gaat t over dan nog?

Tis niet allemaal gezellie en leuk zoals je denkt,tis een desillusie om op die manier met je ouders om te gaan en te denken dat dat geweldig is...
En tuurlijk,uitzonderingen daargelaten,maar dat is in alles zo.
Als mijn kids gaan feesten,is mijn tijd gekomen om thuis te blijven en te genieten van hun verhalen als ze thuiskomen,en ze te zeggen op te passen voor de drugs etc etc en op die manier mijn ervaring in dit wereldje positief toe te kunnen passen.
Niet om te zien waar ie in verkeerd;)


mooi stukje monoloog! :)

LightForce
Dit allemaal komt me heel bekend voor. Vooral mijn vader is nogal een liefhebber van electronische muziek. In het begin toen ik in de luiers zat, draaide hij leuk Vangelis, Adamski, Jean Michel Jarre en nog vele andere synthezizer componisten.

Platen heeft me pa nog steeds van Jean Michel Jarre, waaronder die Oxygen plaat. Sinds die tij ben ik ook verslaafd geraakt aan electronische muziek, en heb hem eigenlijk mee getrokken erin. Nu nog steeds vraagt hij om een aantal goede nummers op een cd te zetten voor in de auto.

Nu is zijn voorkeur van synthesizer iets breder geworden, was het eerst dus puur synthesizer en dream-pop en andere invloeden, al gauw werd dit club en trance plaatjes die zoonlief (ik dus) wel eens kocht. Ik weet nog goed toen ik de cd "Superstrings" kocht, dit is 1 van de cd's die ik verdorie meer dan een maand kwijt ben geraakt omdat me pa het zonodig in zijn auto moest hebben.

Op dit moment is er niet veel veranderd al kwam ik er vanochtend achter dat me Ferry Corsten - Right of Way pleite was. Je raad het al, in de auto zit die dus. Maar goed niet zo erg, zolang hij er plezier aan beleeft.

Me moeder daar in tegen is meer van de soul en R&B kant. Heel erg leuk voor haar en me zusje maar niet voor mij. Ik vind het niet echt super muziek, op een enkel nummer na dan :) Ik zie mij ma ook niet snel naar mijn muziek luisteren, al is het alleen maar omdat ze bassen al niks vind. Maar goed niet erg :)

Wat betreft feesten zie ik ze niet zo snel gaan, zo zijn ze dan weer niet. Niet dat ik het erg zou vinden als ze het een keer mee willen maken. In hun tijd had je dit soort feesten niet of nauwelijks, laat staan dat onze ouders zo lang uit gingen zoals wij tegenwoordig doen.
Teknikol
wat betreft feesten zijn mn ouders niet echt enthousiast, mn ma zag stukjes van die TiC DVD en ze vond het niet zoveel hebben. Ze denkt ook dat het om de dj gaat, op die DVD is dat natuurlijk wel een btje zo, maar mij gaat het vooral om de muziek en sfeer. Sja en Andain - Beautiful Things, Motorcycle - ATRC, Andain - You Once Told Me zijn toch plaatjes die gewoon heerlijk in het gehoor liggen bij veel mensen en dat vind mn ma dan wel leuke muziek, mn pa vind het gebonk.

Voor de rest valt het me op dat het vooral de moeders zijn die trancy muziek leuk vinden, of heb ik nou verkeerd gelezen:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement