return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Je moeder aan de trance? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Muppet
m'n vader kan het echt niet waarderen en vind het kloteherie, m'n moeder is het tegenovergestelde is helemaal fan van de muziek. Jat regelmatig cd's van mij en ik moet ook van haar mijn nieuwe nummers branden voor d'r, kan ze ze in de auto luisteren

Ze zat ook tijdens tic de hele nacht mee te luisteren op de radio, wel lache:) En ze gaat het liefst mee, maar vind zich te oud (45)

Greetz Muppet
dj_spare
Mijn pa moet echt niks van het gebeuk hebben... naja hij zegt er nix over maar hij vind het beter dan die hardcore en 'die stomme gouwe kettingclips' van op de tv. Als ik traffic nu draai herkent hij hem wel, net als flight 643 (ooh hebbie die ook nog ja??) :D
Duke2003
mijn ouders interesseert het niet echt heb ik t idee, m'n vader kent nog net de naam tiesto maar daar houdt het bij op en m'n moeder vindt die "dancenummers" van madonna al kloteherrie...
basvh
mijn mama vind sommige trance nummertjes wel mooi. Vooral met veel klassieke invloeden.

Mijn pa vind het niks al had hij laatst een of ander cdtje bij bacardi flessen gekregen met wat club erop. Van die zang club met spaanse teksten. Dat kan hij wel weer waarderen

Verder zijn mijn pa en ma gewoon geintereseerd wat ik leuk vind. Ze hebben stuk dance valley dvd/videoband meegekeken. (waarop me pa meteen opmerkte dat er toch wel erg veel mooie vrouwen rondlopen. Joh pa meen je dat nou echt :D )Ook vonden ze tic leuk om te zien. Verder vinden ze het leuk als ik sta te draaien. Niet voor de muziek maar meer hoe ik die plaatjes aan elkaar geregen kan krijgen. Waar ze soms met verbazing naar staan te kijken. ( kom pa ma zo moeilijk is het niet)
DJ D-Man
En ik maar denken dat mijn ouders uitzonderingen waren.... Niet dus!:D

Mijn pa had 4 jaar geleden al eens een trance verzamelaar gekocht (4cd) voor in de auto. Mijn ma is helemaal into klassiek enzo, maar trance (vooral het melodische) begon ze ook steeds meer te waarderen.
Vooral toen ik zelf begon te draaien werden ze steeds enthousiaster. Vroeger was het "zet die muziek eens wat zachter!", maar nu moet ik juist harder draaien zodat ze mee kunnen luisteren :). Mijn moeder begon inderdaad ook steeds vaker 'even een cd'tje te lenen'.
Toen Tiesto hier in Breda zijn DVD presentatie deed wilden ze eerst niet gaan kijken, omdat ze zichzelf te oud vonden. Maar het is nu of nooit, zei ik, en uiteindelijk zijn ze toch gegaan. Ze stonden ergens halverwege aan de zijkant, maar ze waren diep onder de indruk en vonden het helemaal geweldig :) Ze bleven maar smsen hoe gaaf het was enzo. (Terwijl het toch niet zo heel veel voorstelde eigenlijk...)
robin
me moeder en zusje vinden het allemaal wel best :) zolang de glazen niet op tafel staan te trillen tenminste (en dat doen ze dus wel buwhahaa, ik slaap op zolder trouwens)

maaar mijn OMA vind t wel wat :D mijn oma blijft hier vaak slapen na verjaardagen, kerst, dat soort dingen, en dan slaapt ze dus hier, in deze kamer, waar de pc staat. als ik hier dan zit en ze komt naar boven is t altijd 'van wie is dit enz. enz.' 'zal ik het uitzetten' 'nee hor, doe ik straks wel' mooi niet dus die laat het gewoon aanstaan en op de een of andere manier staat t geluid altijd harder als k weer terug kom :D
Glaniskanis
Ik zat net een setje te luisteren van Armin Van Buuren komt mn pa ff boven net in de overgang vrij slechte overgang toch opzich van Armin zegtie gelijk van "nah dat is niet zon mooie overgang" haha

Ik vind het wel lachen hoor, die ouders aan de trance
Blik
mijn ouders moeten niks van trance hebben

mijn moeder is gek van Celine Dion, en mijn pa vind Barbara Streisand leuk

Need I say More? :nervous:
Asperge
Ik vind het toch leuk om te horen dat sommige ouders trance kunnen respecteren, iets wat mijn vader dus echt niet wil doen. Eentonig gebonk voor debielen is het enige wat hij zegt, maarja dat is misschien ook omdat ik hem altijd probeer te overtuigen van de intelligentie die erachter zit en dat de massa het niet begrijpt. Hoe oud zijn de meeste van jullie ouders? Mijn vader is nu 50.

Wat mijn vader wel kon waarderen is die intro van Ferry Corsten afgelopen zaterdag met die gitaren. We waren naar een verjaardag geweest dus ik dacht eens lekker ID&T opzetten om Ferry te luisteren kan ik mijn pa lekker zieken. Bleek hij trance met wat gitaren erover wel te kunnen waarderen:D
moogwai
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Mijn moeder kan het nog steeds niet waarderen (behalve Carlos - The Silmarilia, die vind ze erg goed :) ) Vooral als ik boven sta te draaien hoor je alleen maar gebonk beneden :D kan ik wel enigszins inkomen omdat de melodie helaas "verstomd" door het plafond....

Hehe.. dit is zeer herkenbaar :) En bij ons heb je vaak nog twee "gebonken" want mijn zusje kan er ook wat van :D En ons pap denkt er precies hetzelfde over, ze vinden het beide allemaal hetzelfde gebonk... en ik vind juist de guns 'n roses van ons pap echt herrie!

quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ik zat net een setje te luisteren van Armin Van Buuren komt mn pa ff boven net in de overgang vrij slechte overgang toch opzich van Armin zegtie gelijk van "nah dat is niet zon mooie overgang" haha

Laat me raden die overgang van Stone Cold naar Burned with Desire in de laatse 3FM set :p

Een echte kenner zo te horen, die mag straks mee naar een feest ;) Mijn pa heeft er echt geen kaas van gegeten dat is iets wat zeker is.

Djeebie
Zeker leuk om al die reacties te lezen hier :)

Mijn ouders kunnen trance en progressive ook wel waarderen. Ik heb een tijd terug een cd voor ze gebrand met allemaal remixen van Tiësto en Ferry enz. En die hebben ze een tijdlang gedraaid.

Ook luisterden ze deze zomer nog een aantal keer naar ISOS en hebben ze de DVD van Tiësto al helemaal gezien. Moeders: "Leuke jongen die Tijs" :D

Ik heb ooit de essential mix van John '00' Fleming in de auto laten zitten en m'n vader heeft die toen gewoon een tijd zitten luisteren. Dat vond ik toch vrij bijzonder, omdat het niet bepaald makkelijke toegankelijke muziek is.

Ik heb geen klagen thuis in ieder geval. Kan rustig m'n muziek wat harder zetten :)
New Wave
Bij mij gaat het thuis zo:

Tim legt een plaat op zijn deck warana de naald volgt.
Na 3 4-kwartsmaten stormt mijn vader naar boven met de volgende standaard texten:

HEY WE HEBBEN OOK BUREN!
HEY ZET DIE PLEURISMUZIEK EENS UIT!
HEY ZET DIE BASS UIT!

Ik heb zo'n idee dat techno niet iets is voor mijn ouders :)

.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement