return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
TIESTO weer #1!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
HBtje
code:
TOP 15 01 01 DJ Tiesto 02 04 Paul van Dyk 03 05 Armin van Buuren 04 02 Sasha 05 03 John Digweed 06 09 Ferry Corsten 07 08 Carl Cox 08 06 Paul Oakenfold 09 07 Judge Jules 10 16 Deep Dish 11 39 James Zabiela 12 12 Danny Howells 13 15 Sander Kleinenberg 14 13 Steve Lawler 15 29 Marco V


toch mooie lijst hoor, ferry 6 armin 3 paul 2 en tijs 1. Marco ook goed hoog hoor (Y)
ahp2002
ferry gestegen! goed hoor, en terecht

opvallend dat armin weer gestegen is, dat moet gewoon iets met ASOT te maken hebben :)

tiesto weer 1, zal wel veel stemmen uit NL hebben gehad :)
drpeer_holland
Hier staat de officiële lijst:

http://216.218.250.40/forum/reply_m...ish=9&root=4802
Raymond
Ons Hollandse export product ligt weer hoog in de markt bij andere landen......

Tijs je verdient het !!!
Mr Hee Hoo
hah mooi dit, volgend armin tiesto en ferry op 1,2,3 want holland ruled:)

mooi lijstie met weer opvallend veel nederlanders in de top 20.
Creamfields23
Vette lijst weer!

Het kon ook gewoon niet anders.
arj1o1
dit is tenminste een fatsoenlijke lijs tin vergelijking met de dutch dj award!!!

42 Gabriel & Dresden:D


op al die nederlanders kun je gewoon trots zijn!
MaGiK54
Mijn dag begint weer goed. De Nederlanders roeleren big time. Helemaal top dat Armin ook weer gestegen is. Hij heeft dit jaar voor mij weer laten zien dattie nog aan groeien is qua dj.

En Tijs wederom gefeliciteerd !!!!
basd
Dit lijkt er inderdaad meer op dan die enorm slechte Dutch DJ lijst (*kuch* Luna *kuch*)..

Als je dit ziet als een populariteitspoll (wat het eigenlijk ook is) ben ik het er wel mee eens, wat betreft kwaliteit.. eehh.. nee :)

Maar goed, doet er niet toe, vind het wel goed zo.
Flippe
Lekker veel Nederlanders in de top van deze lijst! Ik denk dat Tiesto het wel verdiend heeft, en ook Armin in de top 3 , wellicht volgend jaar 3 Nederlanders in de top 3 :)

Apoptosis
Wat doet Scott Bond op plek 95??????????? Waarom zittie nie in top 10?? Bovendien, wat doet Johan Galbak op 24??? Waarom zit hy uberhaupt in de lyst...??
Supreme Theory
EYYYYYY.......Dutch DJ's rule the WORLD!!!!!!!!


Maar had eigenlijk gehoopt dat John O'bir ook wel een plekje in de top 100 zou krigen.

O'BIR kicks ass!!!


:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 
Privacy Statement