|
TIESTO weer #1!!!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
code:
TOP 15
01 01 DJ Tiesto
02 04 Paul van Dyk
03 05 Armin van Buuren
04 02 Sasha
05 03 John Digweed
06 09 Ferry Corsten
07 08 Carl Cox
08 06 Paul Oakenfold
09 07 Judge Jules
10 16 Deep Dish
11 39 James Zabiela
12 12 Danny Howells
13 15 Sander Kleinenberg
14 13 Steve Lawler
15 29 Marco V
toch mooie lijst hoor, ferry 6 armin 3 paul 2 en tijs 1. Marco ook goed hoog hoor (Y) |
|
|
| ahp2002 |
ferry gestegen! goed hoor, en terecht
opvallend dat armin weer gestegen is, dat moet gewoon iets met ASOT te maken hebben :)
tiesto weer 1, zal wel veel stemmen uit NL hebben gehad :) |
|
|
| Raymond |
Ons Hollandse export product ligt weer hoog in de markt bij andere landen......
Tijs je verdient het !!! |
|
|
| Mr Hee Hoo |
hah mooi dit, volgend armin tiesto en ferry op 1,2,3 want holland ruled:)
mooi lijstie met weer opvallend veel nederlanders in de top 20. |
|
|
| Creamfields23 |
Vette lijst weer!
Het kon ook gewoon niet anders. |
|
|
| arj1o1 |
dit is tenminste een fatsoenlijke lijs tin vergelijking met de dutch dj award!!!
42 Gabriel & Dresden:D
op al die nederlanders kun je gewoon trots zijn! |
|
|
| MaGiK54 |
Mijn dag begint weer goed. De Nederlanders roeleren big time. Helemaal top dat Armin ook weer gestegen is. Hij heeft dit jaar voor mij weer laten zien dattie nog aan groeien is qua dj.
En Tijs wederom gefeliciteerd !!!! |
|
|
| basd |
Dit lijkt er inderdaad meer op dan die enorm slechte Dutch DJ lijst (*kuch* Luna *kuch*)..
Als je dit ziet als een populariteitspoll (wat het eigenlijk ook is) ben ik het er wel mee eens, wat betreft kwaliteit.. eehh.. nee :)
Maar goed, doet er niet toe, vind het wel goed zo. |
|
|
| Flippe |
| Lekker veel Nederlanders in de top van deze lijst! Ik denk dat Tiesto het wel verdiend heeft, en ook Armin in de top 3 , wellicht volgend jaar 3 Nederlanders in de top 3 :) |
|
|
| Apoptosis |
| Wat doet Scott Bond op plek 95??????????? Waarom zittie nie in top 10?? Bovendien, wat doet Johan Galbak op 24??? Waarom zit hy uberhaupt in de lyst...?? |
|
|
| Supreme Theory |
EYYYYYY.......Dutch DJ's rule the WORLD!!!!!!!!
Maar had eigenlijk gehoopt dat John O'bir ook wel een plekje in de top 100 zou krigen.
O'BIR kicks ass!!!
:D |
|
|
|
|