return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
TIESTO weer #1!!!!!!!!!!!! (pg. 6)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Biohazard
Die gast kont trouwens echt niet draaien, beetje Cd aanzetten en de hele tijd op dezelfde knop drukken :whip:


Nou, ik neem aan dat hij wel kan draaien.
Die gast heeft het dj 'zijn' op de kaart gezet in Nederland.
Ging erom dat de eindtune van het programma een minuut te horen moest worden maar de gemixte versie op cd duurde maar een aantal seconde :p
Hij moest hem dus steeds herstarten :p
Beetje jammer dat je zo iets moet laten zien als gewaardeerde ouwe rot in het vak.
Biohazard
quote:
Originally posted by New Wave
Nou, ik neem aan dat hij wel kan draaien.
Die gast heeft het dj 'zijn' op de kaart gezet in Nederland.
Ging erom dat de eindtune van het programma een minuut te horen moest worden maar de gemixte versie op cd duurde maar een aantal seconde :p
Hij moest hem dus steeds herstarten :p
Beetje jammer dat je zo iets moet laten zien als gewaardeerde ouwe rot in het vak.


Ik loop al lang in de dance scene rond, maar wie de was die grijze nou precies?
magrec
Ik had harry lemon er wel willen zien zitten. Zijn stukjes op love2party geven mij iig de indruk dat hij deze mensen goed van repliek zou kunnen dienen maarja wel jammer dat mijn moeder net hoorde dat tiesto een haarfijne techniek heeft......

mam hehe niet alles wat gezegd wordt is waar hoor.
Jimmy
slappe uitzending
Duke2003
het was op zich wel grappig, denk dat aardig wat mensen (waaronder mijn vader) nu een beetje weten wat n dj tegenwoordig doet en dat edwin evers dus geen dj is... je kon trouwens wel horen dat ze liever tiesto hadden gehad ("die zit nu in las vegas keihard te werken" etc) en dat ze toen maar de nummer twee hadden genomen...

die ouwe man moet trouwens oprotten, wat de komt ie met "ik was de eerste dj die niet praatte" terwijl ie niet eens dat nummer normaal kon draaien...
Djeebie
Ik heb de uitzending niet gezien, maar was die ouwe man toevallig Eddy de Clerq?
magrec
Hehe dat was niet eddie de clerq
Daar hoor je ook niks meer van trouwens is die helemaal gestopt of draait ie alleen nog maar disco ofzo?
Duke2003
op de site van ID und T stond trouwes dat ferry ook zou komen maar dat ging blijkbaar niet door :( explains why grandpa was there... hij heet trouwens alex van oostrom (stond op de site van de vara :toothless)

wel jammer misschien was er zo'n trance vs. hardstyle discussie ontstaan als ferry er was geweest :D
Remy D
RUKKERSSSSSS
PCP2017
5 nl-ers in de top 15 is erg goed voor zo'n klein landje!!


Hehe herkennen jullie Eddie DeQlerc niet als je hem ziet!
die heeft toch best een markante kop...!?

Niw die draait nog regelmatig hier in Panama, maar vraag niet wat...

arj1o1
DANA!
Partyhardy!
Tiesto weer 1! erg gaaf! Armin derde ook echt super, had ik niet meer verwacht aangezien hij niet eens op Ibiza gedraaid heeft afgelopen zomer! maar echt tof voor hem! :cool: :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement