return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
TIESTO weer #1!!!!!!!!!!!! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Djeebie
Gefeliciteerd Tiësto, Armin en Ferry :) Mooie plekken voor Nederlandse dj's.

Leuk ook dat John '00' Fleming en Marco V weer gestegen zijn, James Zabiela zo hoog staat en dat Gabriel & Dresden in de lijst zijn gekomen. Jammer alleen dat Markus Schulz niet binnengekomen is.
New Wave
Volgens mij kunnen we naast klompen, tulpen, molens en weed ook 'tiesto' in het rijtje plaatsen :)

Top dat nederland nog steeds niet van de eerste plek vandaan geslagen is!
arj1o1
quote:
Originally posted by New Wave
Volgens mij kunnen we naast klompen, tulpen, molens en weed ook 'tiesto' in het rijtje plaatsen :)

Top dat nederland nog steeds niet van de eerste plek vandaan geslagen is!


de voetbal is achteruitgegaan en de dance komt nu naar voren
Jimmy
quote:
Originally posted by arj1o1
de voetbal is achteruitgegaan en de dance komt nu naar voren


:D Tiesto in de spits bij het Nederlands elftal!
Jimmy
quote:
Originally posted by FunkySimon
ja en nee.

tis leuk om te zien wat het publiek van een bepaalde dj vind.
ten tweede is het voor de dj's een leuke bijkomstigheid als je een hoge notering hebt want dit betekent meer boekingen..


dat ben ik met je eens
New Wave
Ejh Dana zo in B&W op nederland 3
Effe kieken wat er allemaal ter sprake gaat komen :p

Dat wordt een mooi interview van deze klassieke muziek liefhebbers :p

'waarom gebruiken jullie vinyl?' vragen enzo :)


[edit]

Mieters wat een lompe vragen weer :D Heerlijk dit hoe Dana daar op antwoord :D
magrec
Lol ze mogen een aantal dj's wel ff een mediacursusje geven want zo krijg je natuurlijk ook niets zinnigs te horen. Ook al stelt die interviewer stomme vragen maak er dan wat van hahaha maar ze is best wel lief die dana jammer van die muziek die ze draait ze moet gewoon techno gaan draaien :p
Biohazard
OMG wie was die grijze flikker??? :whip:

Opzich wel cool dat ze de mannen achter Riva/Chocolate Puma/Trancesetters hadden uitgenodigd, niemand kent ze maar kwa producers zijn ze huge!

En dana zag er weer liev uit hoor :)
New Wave
quote:
Originally posted by FunkySimon
wat een

BELACHELIJKE

show..


echt zo knullig, en dan dat einde staat die gozer te kloten met die cd speler alsof ie em voor het eerst ziet.
elke niet kenner van de dj scene denkt nu echt van: WAT EEN KNUPPELS DIE DJ'S

laat die gozer dan wat anders mixen..

en die dana die stond volgens mij ook helemaal strak:rolleyes:


Neu, zo is Dana altijd, ze is heel verlegen en ook zwaar zenuwachtig.
En ze zal wel ook net uit der nest komen, ze moet draaien vanacht :D
En die gast stelde ook de meest kloterige vragen.
Ga vooral aan de numemr 2 dj vragen waarom nummer 1 beter is dan nummer 2 :s
En ook weer een topper van een laatste zin he :D :

'Ja, het sloopt je lichaam, je lichaam went er niet aan, maar na verloop van tijd wen je der wel aan'

na een seconde zag je der hooft weg trekken van : 'tering wat zeg ik nou weer' :D


Het was wel weer super bagger interview zeg...... maargoed, dat heb je met die lui die top zijn in politieke onderwerpen.
Biohazard
Die gast kont trouwens echt niet draaien, beetje Cd aanzetten en de hele tijd op dezelfde knop drukken :whip:

magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Neu, zo is Dana altijd, ze is heel verlegen en ook zwaar zenuwachtig.
En ze zal wel ook net uit der nest komen, ze moet draaien vanacht :D
En die gast stelde ook de meest kloterige vragen.
Ga vooral aan de numemr 2 dj vragen waarom nummer 1 beter is dan nummer 2 :s
En ook weer een topper van een laatste zin he :D :

'Ja, het sloopt je lichaam, je lichaam went er niet aan, maar na verloop van tijd wen je der wel aan'

na een seconde zag je der hooft weg trekken van : 'tering wat zeg ik nou weer' :D


Het was wel weer super bagger interview zeg...... maargoed, dat heb je met die lui die top zijn in politieke onderwerpen.


Jah als ze nu iemand hadden uitgenodigd die wel goed zijn woord kon doen dan had je ook betere antwoorden/reacties op die vragen gehad. Dit is natuurlijk leuk zo lief en onschuldig maar zo schiet je niks op.
Biohazard
Ze hadden beter iemand als Armin of Lucien Foort kunnen uitnodigen, die gasten hebben temisnte wat te zeggen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement